Moikka, onko kellään kokemusta tohtori Anu Mäkelän kehittämästä Vitamore- valmisteesta?
Onko mahdollista että vaihdevuosioireet alkavat hikoiluaalloilla, sydämentykytyksellä, väsymyksellä ja niskahartia- päänsäryllä melko yhtäkkisesti? Olen aikaisemmin liikkunut paljon ja nyt joutunut työ- ym. kiireiden takia vähentämään liikuntaani noin kolmannekseen entisestä. Samanaikaisesti olo on tuntunut viime aikoina ihan sairaalta ja olen kärsinyt yllämainituista oireista. Kuukautiset on loppuneet noin vuoden sisällä, täytin tammikuussa 52.
Urheilin viime kesään asti aktiivisesti, oireet alkoivat liikunnan vähennyttyä tänä talvena enkä tiedä, onko syynä juuri liikunnan väheneminen, vaihdevuosioireisto vai jokin sairaus.
Vitamore + vaihdevuosioireistoa
5
5036
Vastaukset
- tuotetta ko.
perheestä tarkoitat.Kokemusta on vain energy poreesta.Ja on hyvä mulle.Samoin mangnesium-b6 antaa jaksavuutta ja piristää.
- 1957
juuri Vitamore Totalia, mutta olen käyttänyt sitä vasta pari päivää, joten en osaa vielä sanoa, toimiiko se minulla vai ei. Kyllä kai vaan täytyy uskoa että vaihdevuosikerhoon tässä on siirrytty, mutta keväämmällä alkaa taas seniorijalkapalloilu, sen takaan. Jo sauvakävelylenkistä oli tänään apua!
Täytyy nyt seurailla tätä palstaa ja kokeilla mahdollisimman mietoa hormonikorvaushoitoa jos oireita ei muuten kestä.
- Vitamore Total
Varmaankin koet yksinkertaisesti vaihdevuosiaoireita, koska kuukautisesi ovat olleet poissa jo tuon aikaa.
Nautin itse Vitamore Totalia taannoin useamman kuukauden. En huomannut siitä olevan juurikaan apua. Kärsin nimenomaan yöhikoiluista ja siksi huonosta unesta. Menolistica auttoi paremmin, mutta siitäkään ei lopulta ollut apua.
Olen nauttinut vajaat pari viikkoa yhdistelmähormonia, ja oireet
menivät heti.- mumppi
ei ole auttanut minuakaan Vitamore. Kokeilin myös Menohop-pia-siitä oli hikoiluun apua jonkinverran-hassu ostin uutta-jos vaikka olisi tehokkaampi
- kevätvire
mumppi kirjoitti:
ei ole auttanut minuakaan Vitamore. Kokeilin myös Menohop-pia-siitä oli hikoiluun apua jonkinverran-hassu ostin uutta-jos vaikka olisi tehokkaampi
Kokeilkaapa soijakapseleita tai tabl. (useita eri merkkejä saatavilla), minulla auttavat esivaihdevuosien hikoiluun hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713