Mutta nyt ainakin saadaan asiat kuntoon.
"keskusrikospoliisiin palkataan 10 henkilöä kehittämään verkkoseurantaa. Lisäksi suojelupoliisi saa kaksi lisävirkaa valtakunnan turvallisuuteen liittyvään nettivalvontaan ja Helsingin poliisi yhden lisäviran poliisin mukana olemiseksi nuorten suosimissa nettipalveluissa.
Paatero kertoo Savon Sanomissa, että poliisi saa kuukauden sisällä valmiiksi konkreettisen esityksen, kuinka huolestuttavasta nettiaineistosta voi antaa vihjeitä. Paateron mukaan kukaan ei pysty valvomaan verkkoa riittävän hyvin, joten netin omavalvontaa eli vihjetietoa kaivataan kipeästi.
- Keskusrikospoliisi analysoi vihjetiedon ja sen jälkeen asia siirtyy tarvittaessa paikallispoliisille toimenpiteitä varten, Paatero kuvailee.
Paateron mukaan poliisi parantaa myös kansainvälisiä valmiuksiaan nettivalvonnan tietojen vaihdossa."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902289163999_uu.shtml
Lehti: Poliisi lisää nettivalvontaa kuukauden sisällä
Seriffi olisi riittänyt?
2
868
Vastaukset
- avj
ÖLIKO SINULLA MUITA KUUMIA UUTISIA ?
- Seriffi olisi riittänyt?
Onkohan se mini-petanque ihan kunnon peli, vai vaan pikkulasten juttu? Itse en ota kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926