Lehti: Poliisi lisää nettivalvontaa kuukauden sisällä

Seriffi olisi riittänyt?

Mutta nyt ainakin saadaan asiat kuntoon.

"keskusrikospoliisiin palkataan 10 henkilöä kehittämään verkkoseurantaa. Lisäksi suojelupoliisi saa kaksi lisävirkaa valtakunnan turvallisuuteen liittyvään nettivalvontaan ja Helsingin poliisi yhden lisäviran poliisin mukana olemiseksi nuorten suosimissa nettipalveluissa.

Paatero kertoo Savon Sanomissa, että poliisi saa kuukauden sisällä valmiiksi konkreettisen esityksen, kuinka huolestuttavasta nettiaineistosta voi antaa vihjeitä. Paateron mukaan kukaan ei pysty valvomaan verkkoa riittävän hyvin, joten netin omavalvontaa eli vihjetietoa kaivataan kipeästi.

- Keskusrikospoliisi analysoi vihjetiedon ja sen jälkeen asia siirtyy tarvittaessa paikallispoliisille toimenpiteitä varten, Paatero kuvailee.

Paateron mukaan poliisi parantaa myös kansainvälisiä valmiuksiaan nettivalvonnan tietojen vaihdossa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902289163999_uu.shtml

2

931

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avj

ÖLIKO SINULLA MUITA KUUMIA UUTISIA ?

• Seriffi olisi riittänyt?

Onkohan se mini-petanque ihan kunnon peli, vai vaan pikkulasten juttu? Itse en ota kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe