Mutta nyt ainakin saadaan asiat kuntoon.
"keskusrikospoliisiin palkataan 10 henkilöä kehittämään verkkoseurantaa. Lisäksi suojelupoliisi saa kaksi lisävirkaa valtakunnan turvallisuuteen liittyvään nettivalvontaan ja Helsingin poliisi yhden lisäviran poliisin mukana olemiseksi nuorten suosimissa nettipalveluissa.
Paatero kertoo Savon Sanomissa, että poliisi saa kuukauden sisällä valmiiksi konkreettisen esityksen, kuinka huolestuttavasta nettiaineistosta voi antaa vihjeitä. Paateron mukaan kukaan ei pysty valvomaan verkkoa riittävän hyvin, joten netin omavalvontaa eli vihjetietoa kaivataan kipeästi.
- Keskusrikospoliisi analysoi vihjetiedon ja sen jälkeen asia siirtyy tarvittaessa paikallispoliisille toimenpiteitä varten, Paatero kuvailee.
Paateron mukaan poliisi parantaa myös kansainvälisiä valmiuksiaan nettivalvonnan tietojen vaihdossa."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902289163999_uu.shtml
Lehti: Poliisi lisää nettivalvontaa kuukauden sisällä
Seriffi olisi riittänyt?
2
878
Vastaukset
- avj
ÖLIKO SINULLA MUITA KUUMIA UUTISIA ?
- Seriffi olisi riittänyt?
Onkohan se mini-petanque ihan kunnon peli, vai vaan pikkulasten juttu? Itse en ota kantaa, koska se ei ole minun tehtäväni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432837Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572603Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562355- 352214
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661359