Tietääkö joku kertoa, minkä takia Sormusten herran tarinoitten Isildurin perilliset ovat "valinneet maanpaon"???
Kuka haluaisi päteä JRR- tiedossa?!?
3
652
Vastaukset
- Durdèn
Haloja?!? Eikö kukaan tiedä? Olettteko lukeneet kirjan vai katsoneet vain elokuvat?
- The Rat
Eiköhän tuo Silmarillionista löydy.
Veikksiin (aikaa on siitä kun tuon luin), että liittynee jotenkin siihen, että Isildur lähti itse vapaaehtoisesti maanpakoon. Ihan villi arvaus siis.- vierailija7111
Yritän tässä muistella mitä Arnorin kuninkaille tapahtui ja mikseivät he menneet suoraan Gondoriin kuninkaiksi. Isildurhan ei lähtenyt maanpakoon, hän kuoli ja hänen perillisensä hallitsivat kunnes suku kuihtui (joku ääliö päätti lapsettomana lähteä painimaan Noitakuninkaan kanssa keskelle Minas Morgulia :S). Eli Arnorilla oli kuningas, muttei valtakuntaa ja Gondorilla valtakunta muttei kuningasta. Mutta minkäs takia Aragornin esi-isät eivät suoraan menneet Gondoriin? Ei vaa muista :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096