Onko kellään kokemuksia Kroatiasta kesäkuussa? Mietimme mahdollisia matkakohteita ensi kesälle. Kokoonpanona 2 aikuista ja 11v lapsi, kesto 2vkoa. Mitä paikkaa/kaupunkia suosittelet? Omat kokemuksesi paikasta.. ruoka, turvallisuus, hintataso yms. Kuka oli matkasi järjestäjä? Ensi kävijöinä käytämme luultavammin pakettimatkaa.
Kesäkuussa Kroatiaan?
4
2641
Vastaukset
- Käynnyt
Ei ole ainakaan niin kauhea tungos.
Ruoka on hyvää mut ei halpaa jos ravintolassa syö, siistiä ja rehellistä väkeä, autolla tuolla on käyty, valmismatkalla jos pitäisi mennä niin ehkä Dubrovnic olis kohde, sieltä vois sit kierrellä muuallekin aika laajasti.- piipahtanut
Oltiin perheen voimin viime kesänä Finnmatkalla Porecissa.Löysimme edullisia ja todella hyviä ravintoloita, paikka siisti ja viihtyisä. Uimavedet raikkaita ja laiturit siistejä. Turvallistakin oli.Yökerhoissa emme käyneet, mutta niissäkin kuulemma meno ihan siistiä. Olisimme menneet uudelleen samaan paikkaa, mutta Finnmatkat peruivat koko Kroatian. Ymmärrän hyvin omatoimimatkailun idean, mutta lapsiperheelle joskus on jo lomaa sekin, ettei tarvitse miettiä lentokenttäkuljetuksia yms.aikataulujen organisointia vaan voi ottaa rennosti seuramatkalla...Aurinkomatkat ja Tjäreborg tekevät nyt Kroatianreissuja...
- Matkaaja-Maya
Kroatia on ihana matkakohde. Olen kulkenut siellä jo vanhan Jugoslavian aikoihin ja sen jälkeen. Itse pidän ja suosittelen Istran niemimaata ja kaupunkina Pulaa. Lähetä kortti kavareille: "Olemme Pulassa". Kaupungissa on paljon Rooman ajan jäänteitä ja muutenkin niemimaalla tietty "italialainen" henki. Kaunis kaupunki ja paljon katsottavaa. Vedet kirkkaita ja rannat puhtaita. Hyvällä tuurilla saattaa nähdä jopa delfiinejä.
Aikanaan pääsi Pulasta kantosiipialuksella Italiaan, Venetsiaan - päivän reissu.
Ehdottomasti pitäisi käydä myös Plitvicalla, vuokratkaa vaikka auto ja yöpykää B&B ja sitten koko päiväksi vaeltamaan luonnonpuistoon - kannattaa.
Hintataso on keski-eurooppalainen, ei edullinen. Ruoka on hyvää, ihmiset ystävällisiä ja kaikkialla siistiä. Ehdottomasti kannattaa mennä kesäkuussa, koska silloin ei ole vielä niin kuuma kuin keskikesällä. Itse olen käynyt omalla autolla Dubrovnikissa, Splitissä, ja Trogir on erittäin mukava pieni kaupunki siinä vieressä. Ja luonnonpuistot Plitvice ja Krk pitää käydä tutkimassa, Plitvicessä on hotellikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059