Kesäkuussa Kroatiaan?

Jep... matkakuumetta

Onko kellään kokemuksia Kroatiasta kesäkuussa? Mietimme mahdollisia matkakohteita ensi kesälle. Kokoonpanona 2 aikuista ja 11v lapsi, kesto 2vkoa. Mitä paikkaa/kaupunkia suosittelet? Omat kokemuksesi paikasta.. ruoka, turvallisuus, hintataso yms. Kuka oli matkasi järjestäjä? Ensi kävijöinä käytämme luultavammin pakettimatkaa.

4

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnyt

      Ei ole ainakaan niin kauhea tungos.

      Ruoka on hyvää mut ei halpaa jos ravintolassa syö, siistiä ja rehellistä väkeä, autolla tuolla on käyty, valmismatkalla jos pitäisi mennä niin ehkä Dubrovnic olis kohde, sieltä vois sit kierrellä muuallekin aika laajasti.

      • piipahtanut

        Oltiin perheen voimin viime kesänä Finnmatkalla Porecissa.Löysimme edullisia ja todella hyviä ravintoloita, paikka siisti ja viihtyisä. Uimavedet raikkaita ja laiturit siistejä. Turvallistakin oli.Yökerhoissa emme käyneet, mutta niissäkin kuulemma meno ihan siistiä. Olisimme menneet uudelleen samaan paikkaa, mutta Finnmatkat peruivat koko Kroatian. Ymmärrän hyvin omatoimimatkailun idean, mutta lapsiperheelle joskus on jo lomaa sekin, ettei tarvitse miettiä lentokenttäkuljetuksia yms.aikataulujen organisointia vaan voi ottaa rennosti seuramatkalla...Aurinkomatkat ja Tjäreborg tekevät nyt Kroatianreissuja...


    • Matkaaja-Maya

      Kroatia on ihana matkakohde. Olen kulkenut siellä jo vanhan Jugoslavian aikoihin ja sen jälkeen. Itse pidän ja suosittelen Istran niemimaata ja kaupunkina Pulaa. Lähetä kortti kavareille: "Olemme Pulassa". Kaupungissa on paljon Rooman ajan jäänteitä ja muutenkin niemimaalla tietty "italialainen" henki. Kaunis kaupunki ja paljon katsottavaa. Vedet kirkkaita ja rannat puhtaita. Hyvällä tuurilla saattaa nähdä jopa delfiinejä.
      Aikanaan pääsi Pulasta kantosiipialuksella Italiaan, Venetsiaan - päivän reissu.
      Ehdottomasti pitäisi käydä myös Plitvicalla, vuokratkaa vaikka auto ja yöpykää B&B ja sitten koko päiväksi vaeltamaan luonnonpuistoon - kannattaa.
      Hintataso on keski-eurooppalainen, ei edullinen. Ruoka on hyvää, ihmiset ystävällisiä ja kaikkialla siistiä.

    • Ehdottomasti kannattaa mennä kesäkuussa, koska silloin ei ole vielä niin kuuma kuin keskikesällä. Itse olen käynyt omalla autolla Dubrovnikissa, Splitissä, ja Trogir on erittäin mukava pieni kaupunki siinä vieressä. Ja luonnonpuistot Plitvice ja Krk pitää käydä tutkimassa, Plitvicessä on hotellikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe