eikö se olekin sen jalan side mikä jalka edellä lasketaan, joka yleensä laitetaan hieman vinoon? Eli jos laskee vasen jalka edellä, tulee vasen side hieman ulospäin vinoon?
kumpi side yleensä
vinoon?
1
590
Vastaukset
- MmfFFööklööpoksFIUU
Kyllähän se edempänä oleva jalka on joka siinä vinoon menee, ja myös monella on molemmat. Taempaan ehkä vähän vähemmän asteita, mutta kuitenkin niin että pystyy ilman pahempia kipuja laskemaan toisinkin päin. Testaile miltä tuntuu minkäkinlaiset kulmat, ettei polvet pauku eikä jalkapohjat kipeydy. Aika yleisiä kulmia on jotkut 15 ja -3, mutta taasen näillä jotka kaikenlaisia temppuja tekevät, niillä on jotain 15, -15 tai vähemmän. Etsi semmoinen asento jaloille mikä on itsellesi sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838