Älä lataa mitään finnish.toggle.com:sta!
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t534452
Sama varoitus koskee myös tuota finnish.ircfast.comia!!!
Varokaa
5
955
Vastaukset
- ...............
Wanha, täällä on aikoja sitten tuo sanottu, sekä yhessä asiantuntevassa foorumissa...
- hfbgtvd
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi! hfbgtvd kirjoitti:
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi!kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.- höyhen_sarja
harrastelijakirurgi kirjoitti:
kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin. - se että
höyhen_sarja kirjoitti:
Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin.useinmiten sieltä tulee virus/viruksia mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820