Tekninen kokeilu

malerine

Puet yllesi valkoiset pitsiliivit. Ohuen ohutta pitsiä, josta upeat rintasi näkyvät houkuttelevasti läpi. Häpyäsi peittää pieni kaistale ohutta kangasta, jonka lantiosi yli kaartuvat nyörit pitävät tiukasti paikallaan. Seuraan katseellani vitivalkoisia nyörejä; ne nousevat kangaskaistaleen reunoista ylös, kaartuvat lantion yli taaksesi, yhtyvät ja sukeltavat kutsuvasti kiinteiden pakaroittesi väliin. Olet täydellinen. Puet yllesi tiukan valkoisen topin, niin tiukan että erotan liivien pitsikuviot topin pinnalta. Jalkaan sujautat valkoiset fitnesshousut. Näytät henkeäsalpaavalta; ryhdikäs, soukka olemuksesi, tummat poninhännällä heilahtelevat hiuksesi ja pieni pystynkireä peppusi. Housut istuvat takaa todella seksikkäästi. Ne nuolevat takapuoltasi paljastaen stringien rajat ja myötäilevät upeasti herkullisen leveää peppuvakoasi.

Vieraat saapuvat. Otamme heidät vastaan ja he kehuvat kilpaa kauneuttasi. Miehiä on kolme; kaikki urheilullisia, treenattuja, vahvoja. Miehet kertovat nähneensä Sinut salilla, mutta eivät olleet osanneet yhdistää Sinua millään tavalla minuun, epäurheilulliseen nörttiin. Kerrot myös huomanneesi heidät. Tunnelma on yllättyneen jännittynyt. Siirrymme olohuoneeseen.

Ilta etenee. Huomaan että Miehet seuraavat Sinua katseillaan yhä pidempään ja pidempään. Ja tunnut vastaavan heidän katseisiinsa. Emännöidessäsi tarjoilet upeaa vartaloasi heidän ahnaille silmilleen. Tunnen ilmassa kiimaa. Sekä Miesten että Sinun.

Keittiössä tunnen hermostuneisuutesi. Poskesi hehkuvat. Kuiskaat kysymyksen:"kulta, ... Haluaisin niin paljon... Kolmea Miestä... He ovat niin...". En vastaa. Vaikenen. Onko se merkki jostakin? Suutelet minua. Tunnen kuinka väriset.
Lisäät Miesten paineita; istut heidän väliinsä, koskettelet Miehiä kuin vahingossa, kuin olisit enemmänkin hiprakassa. Vähän väliä nouset, haet jotain, vaihdat paikkaa. Kun nouset, tarjoat heille ahnaasti upeaa pyllyäsi. Joskus joku Miehistä jopa koskettaa takapuoltasi ja silloin vilkaiset Miestä vihjaavasti.

Kerron, että käyn pikaisesti ulkoiluttamassa lomalla olevien naapureiden koiran. Siihen menee parisenkymmentä minuuttia. Pahoittelen ja pyydän Miehiä pitämään Sinusta hyvää huolta.

Seison olohuoneen ikkunan takana. Mies hyväilee vahvoilla käsillään vartaloasi, kuljettaa kämmeniä rinnoilta kyljillesi, pepullesi. Istut ryhdikkäänä olohuoneen pöydän kulmalla. Mies seisoo edessäsi. Hän käskee Sinua. Kätesi liikkuvat hänen reisillään ja tavoittavat etumukset. Näen kuinka hierot Miestä, kuiskit jotain, puret hänen Miehuuttaan. Pian Mies on valmis ja paljastaa puolivalmiin Kalunsa Sinulle. Ahmit paksun, paisuvan Elimen suuhusi ja imet rytmikkäästi. Kuinka kauan olenkaan maanitellut ja odottanut, että ottaisit penikseni suuhusi. Ja nyt katson kuinka tyydytät Miestä. Roosanpunaiset huulesi liukuvat edestakaisin suonikkaan Kyrvän ympärillä. Istut edelleen pöydän kulmalla syvästi eteenpäin kumartuneena. Suusi pumppaa Miestä, joka katselee selkääsi, kaarevan mehevää takapuoltasi. Mies kertoo Sinulle jotain. Lupsautat valtavan Kalun suustasi ja katsot Miestä. Jatkat kaksin käsin. Kaksi muuta Miestä katselee touhuanne tyyninä sohvalla. Runkkaat Miestä ja sanot hänelle jotain. Mies survoo Kyrpänsä suuhusi ja laukeaa. Imet lujaa. Nielet. Imet. Nuolet hänen Elimensä puhtaaksi.

Astellessani kohti ovea mietin, kuinka rivo osaatkaan olla. Et ole koskaan tehnyt minulle moista. En haluaisi myöntää, että näkemäni kiihotti minua suunnattomasti, järisyttävästi.

Palaan sisään, olohuoneeseen. Miehet kinastelevat jääkiekkojoukkueiden paremmuudesta. Tulet iloisena luokseni, kuin mitään ei olisi tapahtunut. "Kulta, onkohan sauna jo lämmin?", kysyt ja suutelet minua. Vasta kaksi minuuttia sitten suusi oli täynnä Miestä, hänen nestettään. Miehet katsovat toistuvaa, pitkää suudelmaamme ja ylistävät minun olevan onnenpekka.

Miehet ovat vahvasti sitä mieltä, että emme voi jättää talon emäntää ilman saunaa. Päättäväisesti yrität kieltäytyä. Miehet kuitenkin tekevät päätöksen; herrat saunovat pyyhkeet ympärillä, Sinä voit valita miten saunaan tulet. Suostut päätökseen ja kerrot pitäväsi vaikkapa alusasut ylläsi.

Takkahuoneessa riisuudumme. "Miten nämä vieraamme voivat olla ruumiinrakenteeltaan noin ylväitä?", mietin. Oma kehoni on täynnä rasvaa, ei lihaksia. Ihoni on aina vaaleanpunainen. Katson Miehiä ja häpeän itseäni. Heillä on kolmisen kertaa suuremmat Penikset kuin minulla. Pikkuinen kikkelini painuu aivan kasaan. "Hei, jätitkö munat narikkaan! Vitsi, vitsi...", huudahtaa Mies. Nauramme kaikki. Minä väkisin.

Suihkujen jälkeen laitamme pyhkeet yllemme. Astut kylpyhuoneeseen pikku stringeissäsi ja pitsiliiveissäsi. Kiihtymys näkyy kasvoiltasi. Olet täydellisen naisellinen. Suihkun jälkeen alusasujesi loppukin peittävyys on liimautunut upeaan kehoosi. Jäykistyneet nännisi kertovat halustasi, himostasi. Suihkutilan kova valaistus paljastaa, kuinka stringien kangaskaistale myötäilee paljasta häpyäsi. Tumma, pieni häpykarvoitus kuultaa märän kankaan läpi kutsuvasti. Nautit Miesten katseista. Miehet tosiaan häpeilemättä, minusta välittämättä, tuijottavat Sinua, kun puristat vettä pitkistä hiuksistasi. Ehkä oletkin jo luvannut itsesi heille? He kuitenkin tietävät mitä tulee tapahtumaan. Sen voi nyt aistia.

Löylyn hämyssä puheet liikkuvat ruumiinkulttuurissa. Siinä olen heikoilla. Istun lauteiden peräkulmassa. Lihaksikas Miesvartalo likistää pehmeää kehoani vasten tulikuumaa lautaseinää. Minulle käännetään selkää. Minua ei edes haluta keskusteluun. Miehet puhuvat raudasta, lihaksista, proteiineista. Mies pullistaa itseään ja pyytää Sinua kokeilemaan lihaksiaan. Ihaillen sivelet hänen hiestä hohtavaa ruskeaa ihoaan. "Tämä on kuin mieheni reisi...", suustasi lipsahtaa kun kokeilet Miehen hauista. Liu'utat kättäsi Miehen rintalihaksilla. "Upeat...", lipsautat. "Ethän suutu Kulta? Tämä on ihan vain tekninen kokeilu.", kerrot odottamatta vastausta. Miehet nauravat.

Mies painaa minua aina vain kovemmin vasten lautaseinää. Tahallaan. Oloni on vähintäänkin tukala. Olet siirtynyt lihasMiehen syliin, jotta voisit kokeilla hänen rintalihaksiaan paremmin. Kahdella kädellä. Vain teknisesti. Mies pitää vahvoilla käsillään Sinua kapealta vyötäröltäsi. Huomaan, että kohta et voi enää hillitä itseäsi. Kätesi liikkuvat Miehen rintakehällä. "Kokeile vatsoja", Mies käskee. "Voih... Ei tällaset oo todelliset...", mumiset hunajaisesti. Mies pyytää kahta muuta Miestä vilvoittelemaan. Puristus helpottaa. Nousen lähteäkseni, mutta Mies paiskaa minut takaisin lauteiden nurkkaan.

Nyt Mies kokeilee Sinun lihaksiasi; vatsa, kyljet, selkä, hartiat. Miehen vahvat sormet kulkevat rungollasi. Hän kehuu koostumustasi. Mies haluaa kokeilla rintalihaksiasi. Katsahdat minuun. Avaat rintaliivisi ja nostat kämmenesi vasten saunan kattoa. Selkäsi on kaarella, peppu ihanasti pyöreänä. Minulla seisoo. Peittelen kaluani.

Miehen kädet liukuvat kyljiltä rinnoillesi. Huokailet. Mies tekee Sinulle hyvää. Vartalosi tekee edestakaista liikettä. Siirryt lähemmäs Miehen vatsaa. Miehen pyyhe on valahtanut pois.
Kun siirryt, hänen massiivinen Kalunsa ponnahtaa esiin takaasi. En voi uskoa silmiäni. Olen nähnyt seksifilmejä ja luullut, että niissä mittasuhteita on muunneltu, että kuvissa on näkynyt plastiikkaa. Tämä ei ole trikkiä. Penis yltää kiinteän peppusi yläpuolelle, ristiselkään. Kätesi ovat yhä katossa. Mies nuolee vatsaa ja rintojasi karhealla kielellään. "Mmmm...aaaaa....mmmm... Upota Se Minuun.... Mmmm", vaadit mumisten.

Mies antaa Sinun odottaa. Hän käskee Sinua hieromaan Penistä peppuvakoosi. Suonekas Kyrpä soutaa leveässä peppuvaossasi. Liikutat lantiotasi. Mies näykkii rintojasi, puristaa vyötäröäsi. Suuri Elin kietoutuu stringiesi takanyöriin. Mies puhuttelee minua; hän kertoo kuinka olen laiminlyönyt Naistani, enkä ole ilmeisesti antanut Hänelle sitä mitä Hän tarvitsee. Mies oli heti huomannut kuinka puutteessa Naiseni on. Miehen tekisi mieli antaa minulle kunnon selkäsauna, jotta oppisin asettamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Nyt hänellä on kuitenkin muuta puuhaa. Ehkä otan myös siitä opikseni, Mies läksyttää ja jatkaa; kun Naisesi on saanut väkevää Miestä, Hän ei enää muuhun tyydykään.

Vaadit Munaa sisääsi. Mies kohentaa asentoasi ja hitaan varmasti työntää ranteenipaksuisen Kalunsa Sinuun. Stringien kangaskaistale antaa myöden. Kalu uppoaa sentti sentiltä tiukkaan häpyysi. Voihkit. Kerrot Miehelle ettei Sinusta ole koskaan tuntunut näin hyvältä. Katsot minuun. "Kulta....tämä on ihanaa...se on niin paksu...aaaaa....mmmmm", yniset. "Katso nyt....ota mallia...uuuuu...mmmmm". Huulenne kietouvat kosteina toisiinsa. Hiki ja valuva sylki liukastavat toisiinsa hierotuvat rintakehänne. Miehen Kalu soutaa kivikovana sisääsi uudestaan ja uudestaan. Puret Miehen hartiaa ja vavahtelet. Ensimmästä kertaa koen orgasmisi. Vierestä katsoen.

Mies kertoo laukeavansa. Hän haluaa tyhjentää itsensä sisääsi. Hallitusti Mies pumppaa nesteensä Sinuun ja poistuu suihkuun.

Istut päälleni aivan kuin äsken Miehen syleilyssä. Kivikova kaluni pyrkii sisääsi ja Miehen Sinuun pumppaamat nesteet valuvat päälleni. "Senkin tuhmuri...", hunajainen äänesi sanoo,"Mihin se sinun pippelisi oikein aikoo... Ethän vain suuttunut kulta... Vai kiihottiko se sinua... pikkuista... Oli aivan ihanaa saada oikeaa Kyrpää... ". Liikutat lantiotasi. Liukkaan karhea häpytupsusi raapii kaluani.

Saunapuhtaana poistut Miesten seuraan. Mietin, kehtaanko seurata Sinua. Päätän jäädä vielä hetkeksi.
Astun olohuoneeseen. Kaksi Miehistä katsoo televisiota ja hörppii olutta. Liityn seuraan. Miehet ylistävät kilvan kuinka vieraanvarainen Naiseni onkaan. Päättävät tulla useamminkin kyläilemään. Miehiä naurattaa.

Kolmas Mies ja Sinä olette jossain. Menen keittiöön. Makuuhuoneesta kuuluu ääniä. Avaan raollaan olevan oven; kolmas Mies nussii Sinua kuin eläin. Takaapäin. "Aaaa....mmmm....", vaikeroit kasvot vasten tyynyä. Mies on kuivan lihaksikas, tumma, tatuoitu. Hän vetää Elimensä ulos Sinusta. Miehen Siitin on lähes 30 cm pitkä, paksu ja täynnä pullistelevia suonia. Mies kumartuu ja kiskoo märistä hiuksistasi. Näet minut. "Kulta....aaaaa", valitat. Luulen, että Sinuun sattuu ja kohotan käteni kohti Miestä. Mies tarraa ranteeseeni ja vääntää minut yhdellä kädellä kumoon. Minuun sattuu. Pyyhe putoaa vyötäisiltäni. Pippelini on aivan kurtussa. Mies naurahtaa omahyväisesti. "Kulta... Mies tekee Minulle niin hyvää...", mouruat, "Katso miten paljon suurempi Hänen Kalunsa on kuin sinun...katso". Minun ei tarvitse katsoa tarkemmin; huomaan, että Miehen Kyrpä on täydessä valmiudessaan noin kymmenen kertaa suurempi kuin minun rusinani.

Mies työntyy hitaasti tiukkaan vakoosi. Sentti sentiltä paksu Kalu uppoaa Sinuun. Huokailet raskaasti. "Nai mua lujaa isolla Kyrvälläsi...", vaadit Mieheltä. "Pane mua, nussi mua, anna mulle Sitä...". Mies ottaa Sinut rajusti ja viljelee rumia sanoja, huorittelee Sinua. Vaadit lisää. Olen ihmeissäni; et ole koskaan pitänyt siitä, että puhun sängyssä, saati että puhuisin rumasti. Miehen roisi käytös saa Sinuun lisää kiihkoa. Olet kuin muissa maailmoissa. Miehen etumus hakkaa pakaroitasi. "Kultaaa.... Älä mene... Haluan, että olet kanssani...aaaaa...mmmm", mumiset. Hetken kuluttua Mies irtautuu Sinusta, heittäytyy sängylle ja pyöräyttää Sinut päälleen. Istut Miehen kasvoilla. Hänen vahva kielensä työntyy sisääsi, kiemurtelee kimpussasi. "Upeaa...upeaa...", nau'ut. Mies taivuttaa ylävartalosi alas. Peppusi nousee herkullisesti pystyyn. Mies nuolee ja imee Sinua. Hänen Aisansa läpsii poskeesi. Tartut liukkaseen Kaluun kaksin käsin ja runkaat. Upotat omenanmuotoisen terskan suuhusi ja imet. "Mmmmmmoooaaaa...aaaa-aaa-aaa", valitat, kun Mies tyydyttää Sinua. Kehut Miehen ja hänen Kyrpänsä maasta taivaaseen ja ihmettelet ääneen kuinka eri kokoisia ne ovatkaan: "Katsokaa, nyt sinullakin seisoo! On Miehellä silti kaksi kertaa pidempi ja paksuus... Uuuuuhh..aaaaa..miten hyvältä vahva kieli tuntuukaan...aaaa...paksuus...uuuu... Sehän on hirvittävän paljon paksumpi...". Imet ja päästät terskan silloin tällöin moiskahtaen suustasi. Kätesi pumppaavat Miehen elintä koko ajan. Mies sanoo laukeavansa. Lämmin siemenneste lentää paksuna nauhana avoimeen vaaleanpunaiseen suuhusi, kasvoillesi, tummiin hiuksiisi. Sitä tulee paljon. Kun Mies on tyhjentänyt kaiken päällesi, nuolet vielä irstaasti spermaista Kalua ja huuliasi. Mies poistuu tyytyväisenä.

"Tule kulta... Se oli ihanaa... Sinun vuorosi kiltti kulta", sanot ja runkkaat kivikovaa kikkeliäni. Laukean. Siemennesteeni roiskuu yllesi pieninä pisaroina.

Miehet kiittelevät illasta. Saamme kutsuja vastavierailuille. Taksin moottori hyrisee ja Miehet ovat tiessään. Kapsahdat kaulaani ja sanot:"Haluan lisää kulta..."

2

6654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinilol94

      Häiritsee ihan hirveesti ku Sinä ja Mies on aloitettu Isolla Alkukirjaimella keskellä lausetta.

    • Jannina23

      Jatka ihmeessä, ihanaa tarinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe