Ois tollainen Ktm 125 exc 2008
Laitetaan rekisteriin koht
kysymys; Saako sen rekisteröityä 2 henkilölle
että sillä voipi ottaa matkustajaa mukaan?
Tartteekos muuta ku laittaa takajalkatapit?
thanks
Ktm 125exc 2paikkaa
12
8126
Vastaukset 12
- baanalle
Siitä vaan baanalle ja ei se tartte ees mittään tappeja...........
- Mä!!!
muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD
- Mä!!!
Mä!!! kirjoitti:
muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD
saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.
- sdaasda
Mä!!! kirjoitti:
saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.
nykyään ei edes tarvitse katsastaa, sen kun pulttaat tapit kii ja menoks!
- ktmktm
Mä!!! kirjoitti:
tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?
- joo vittu
ktmktm kirjoitti:
tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?
kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska
- juttu kun
joo vittu kirjoitti:
kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska
googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????
- tarvii katsastaa
juttu kun kirjoitti:
googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????
usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
T: kotarikuski - Crossikotaristi
tarvii katsastaa kirjoitti:
usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
T: kotarikuskiExc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä
- Janttu.p
Crossikotaristi kirjoitti:
Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä
Kotari Exc 125 Saa Heittämäll Rekisterii Mee BikeWorldii Ostaa sielt saa =)
- eii saaaa
ktm:ää ei saa rekisteriin
- ripuli24
taas paska24 vauhdissa, ktm exc 125 saa rekisteriin, 2 paikkaseksi todennäköisesti ei.
lainaten edellistä:
"Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3402705
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1762035- 341722
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791547- 531075
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 59683
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551