Ois tollainen Ktm 125 exc 2008
Laitetaan rekisteriin koht
kysymys; Saako sen rekisteröityä 2 henkilölle
että sillä voipi ottaa matkustajaa mukaan?
Tartteekos muuta ku laittaa takajalkatapit?
thanks
Ktm 125exc 2paikkaa
12
6126
Vastaukset
- baanalle
Siitä vaan baanalle ja ei se tartte ees mittään tappeja...........
- Mä!!!
muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD
- Mä!!!
Mä!!! kirjoitti:
muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD
saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.
- sdaasda
Mä!!! kirjoitti:
saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.
nykyään ei edes tarvitse katsastaa, sen kun pulttaat tapit kii ja menoks!
- ktmktm
Mä!!! kirjoitti:
tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?
- joo vittu
ktmktm kirjoitti:
tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?
kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska
- juttu kun
joo vittu kirjoitti:
kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska
googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????
- tarvii katsastaa
juttu kun kirjoitti:
googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????
usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
T: kotarikuski - Crossikotaristi
tarvii katsastaa kirjoitti:
usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
T: kotarikuskiExc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä
- Janttu.p
Crossikotaristi kirjoitti:
Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä
Kotari Exc 125 Saa Heittämäll Rekisterii Mee BikeWorldii Ostaa sielt saa =)
- eii saaaa
ktm:ää ei saa rekisteriin
- ripuli24
taas paska24 vauhdissa, ktm exc 125 saa rekisteriin, 2 paikkaseksi todennäköisesti ei.
lainaten edellistä:
"Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832