PIONEER AVIC-F900BT

tilaus kiinostaisi

terve sanoi köyhät toisilleen. katselin tuollaista 2d aukkoon menevää PIONEER : AVIC-F900BT auto dvd gps yhdistelmäsoitinta, suomessa melko suolainen hinta 1200€ .ebay huutokaupassa löysin amerikasta tilattuna alle puoleen siitä
ja kengurumaastakin, huomattavasti halvempana. ainut ongelma on saako niihin skandinavia karttapohjia ja fin kieltä.olisiko kenelläkään kokemusta, onko ostettu ebaystä.

3

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan terve

Ulukomailtahan sitä löytää kaikkea mukavaa edullisemmin kuin täältä meiltä. Musiikkihan ei sitä tiedä mitä kieltä kuuntelija itse puhuu, mutta tuo DVD-puoli onkin sitten toinen juttu. En ole isommin näihin autosoitin-DVD-jutskiin perehtynyt mutta kotisoitinpuolella esim Jenkeistä tuotu soitin muodostaa ongelman siinä että Ameriikan Yhdysvalloissa on tuo aluekoodi ykkönen, kun taas meillä se on kakkonen. Eli ykkösalueen soitin ei soita kakkosalueen levyjä, eikä päinvastoin. Tämä kannattaa ottaa huomioon ennenkuin visanumeroa alkaa tilauslomakkeeseen naputtelemaan.
      Tässä muutama ketju alaspäin joku kyseli tuota region error-herjaa, eiköhän tässä ollut kyse juuri tästä mistä puhuin.

• valmistajalta

itekin oon miettiny tuota ebaysta hommaamista ja soitinkin sitten Pioneerin tukeen ja sanoivat siellä, että laitteen softat on hieman erilaisia ja että jenkki-versioon ei oo saatavilla euroopan karttapakettia ja että muutama tämmönen ongelma on ollu kun joku on tuonu laitteen Suomeen.

• Anonyymi

Mistä löytyy suomenkielinen käyttöohje AVIC-F900BT,navikaattori ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32