evijärven ns surma

f86

onko kukaan kuullu? kauheeta kun pitää tehä tollasta että pahoinpitelee kuoliaaks...eihän tässä uskalla kohta enää sinnekkään mennä. hullua porukkaa!!!

28

8138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Mun kaveri oli puhunu sen kans sinä iltana ja sitä kuulustellaan sen takia.. et näkikö se mitään epäilyttävää... sehän oli raiskattu ja sit tapettu... joku voi ollu hullu... sä hullu.... josluet tän ni mä sanon et mitä VITUN JÄRKEE TOSSA OLI????????? mennä ny tappamaa joku -87 syntyny tyttö.... toi on aivan kauheeta.....................

      • Tattari

        ..Kuka sä sitten oot?
        Mua ainakin kuulusteltiin.


      • aaa
        Tattari kirjoitti:

        ..Kuka sä sitten oot?
        Mua ainakin kuulusteltiin.

        miettikää miltä tytön vanhemmista tuntuu. heille osanottoni. yöuneni menetin minäkin.


      • Tyttö ja amis sellainen
        aaa kirjoitti:

        miettikää miltä tytön vanhemmista tuntuu. heille osanottoni. yöuneni menetin minäkin.

        Miten joku pystyy tekee tollasta? :(... snif snif tommonen on aivan tyhmää


      • mirkku
        Tyttö ja amis sellainen kirjoitti:

        Miten joku pystyy tekee tollasta? :(... snif snif tommonen on aivan tyhmää

        kertokaa nyt ensin et mitä seiel on tapahtunu?
        kuka hakkas ja kenet?minkä ikäi tyttö oli??...missä ja monelta se tapahtu???...


      • SUOMEN VÄKIVALTA
        aaa kirjoitti:

        miettikää miltä tytön vanhemmista tuntuu. heille osanottoni. yöuneni menetin minäkin.

        EIKÄ SITÄ PARANNA HOKEMAT SIITÄ ETTÄ TÄMÄ MAA ON ITSENÄINEN.PASKAN MARJAT IHMISIÄ PITÄISI TUKEA JA HOIVATA. MIELENTERVEYSPOTILAAT JA MUUT OVAT JONOSSA KIITOS KESKUSTAN JOHTAMAN HALLITUKSEN.MINUSTA SE ON AIVAN PÖYRISTYTTÄVÄÄ.TÄNÄÄN KUN KUULIN TÄSTÄ MINÄKIN JÄRKYTYIN AIVAN.


      • juppajoki
        SUOMEN VÄKIVALTA kirjoitti:

        EIKÄ SITÄ PARANNA HOKEMAT SIITÄ ETTÄ TÄMÄ MAA ON ITSENÄINEN.PASKAN MARJAT IHMISIÄ PITÄISI TUKEA JA HOIVATA. MIELENTERVEYSPOTILAAT JA MUUT OVAT JONOSSA KIITOS KESKUSTAN JOHTAMAN HALLITUKSEN.MINUSTA SE ON AIVAN PÖYRISTYTTÄVÄÄ.TÄNÄÄN KUN KUULIN TÄSTÄ MINÄKIN JÄRKYTYIN AIVAN.

        Puhukaa nyt sitten jostakin suomen itsenäisyydestä, mielenterveyspotilaista, vankiloista ym. Pääpointtihan on surullinen yksittäistapaus, jossa menetettiin jälleen yksi nuori toisen nuoren toimesta. Ihminen on uhka itselleen.


      • ghjk
        aaa kirjoitti:

        miettikää miltä tytön vanhemmista tuntuu. heille osanottoni. yöuneni menetin minäkin.

        pahalta se tuntuu tän vahingon tekijänkin vanhemmista...


    • Meitsikin

      Oon tämän Hannan hyvä kaveri ja tuntenut sen jo vaikka kuinka kauan.Aina ollut yhtä ihana tyttö.Asutaankin tosi lähellä toisiamme ja näin pieni kylä kun tämäkin on niin tuntuu niinku oman perheen jäsen olis kuollut.Oon ihan maissa kaiken aikaa ja uni ei tuu silmään... :(

      • Tattari

        *halaus*


      • ghjk

        kuulinpa tytön olleen melkonen jakorasiakin...
        että ihanuus ja viattomuus taitaa tyssätä siihen ja vielä sen kaveri sanonut näin.


    • nancy

      Itsekin tiedän tytön,samassa koulussa ollut..sisko on edelleen... Järkytyin aika kovasti ku sunnuntaina tuosta kuulin,vaikka en hannaa tuntenutkaan sillee..Ei kukaan sais tuolla tavalla kuolla

    • iso ja tylsä

      Vittu löisin vaikka vasemman ja oikean kulkuseni vetoa että tyyppi saa jonkun nimellisen tuomion.

      Tyyliin ensikertalaisena ja nuorenahenkilönä tehdystä rikoksesta 5-vuotta, ei olis mikään yllätys.

      Suomessa kannattaa tappaa ihmisiä selviää helpolla vaikka jäisikin kiinni.

      • Tattari

        Suomes vois tämä tappotuomio olla voimas
        semmosia kusipäitä varten!!


      • ziih

        Totta, Suomen tuomiot ovat aivan naurettavia. Raiskauksetkin väännetään sukupuoliyhteyteen pakottamiseksi ja siitä sitten päästetään puolen vuoden - vuoden ehdollisella tuomiolla. Mielestäni ehdolliset tuomiot ovat aivan turhia, kun sekopäät saavat tallustella ihmisten joukossa ja uusia rikoksensa koska tahansa. Tappo-, raiskaus- ym. vakavien rikoksien ja etenkin seksuaalirikoksien tuomioita täytyisi mielestäni muokata kovemmiksi. Nykyiset ovat naurettavia, eivätkä aseta ihmisille mitään rajoja.


      • Tattari
        ziih kirjoitti:

        Totta, Suomen tuomiot ovat aivan naurettavia. Raiskauksetkin väännetään sukupuoliyhteyteen pakottamiseksi ja siitä sitten päästetään puolen vuoden - vuoden ehdollisella tuomiolla. Mielestäni ehdolliset tuomiot ovat aivan turhia, kun sekopäät saavat tallustella ihmisten joukossa ja uusia rikoksensa koska tahansa. Tappo-, raiskaus- ym. vakavien rikoksien ja etenkin seksuaalirikoksien tuomioita täytyisi mielestäni muokata kovemmiksi. Nykyiset ovat naurettavia, eivätkä aseta ihmisille mitään rajoja.

        ..suomen vankilassa on niin mukavat oltavatkin.

        Tuli nimittäin teeveestä, joku homma vankiloista
        suomessa. Niin vangeilla oli kaikki mukavuudet.
        Telkusta kahvinkeittimeen..sänkyyn..yms.
        Ihan, ku ne sinne johonki lomalle lähtis. *huoh*


    • ope

      kyllä evijärvelle tohtii mennä mut pietarsaareen ei taida tohtii kun siellä taitaa noita kahjoja olla paljonkin ? kun mennään seuralle niin pysytään porukassa ja pidetään porukka koossa ja jos joku joutuu hukkaan niin mennään järkkäriiltä kysyyn et meiltä on tälläinen kaveri hukas:siideri ja kaljaa otetaan kohtuudella niin pysyy järki päässä. tämä oli tosi ikävä tapaus vanhemmille ja kaveriille! tulkaa evijärvelle tansseihin koska nuorille me niitä järjestämme ja eihän kukaan lopeta autollakaan ajoa jos tulee kolari vaan on vaan varovaisempi!

      • Tattari

        ..kunnioitan muistoa sen verran, että jää
        nyt muutamat evi bileet väliin!


      • f86
        Tattari kirjoitti:

        ..kunnioitan muistoa sen verran, että jää
        nyt muutamat evi bileet väliin!

        mun puolesta sais laittaa munista roikkuu tollaset hullut!!!! justiin luvattii kaverin kans ettei mennä enää eville ennen ku tota juttua ees tapahtu...enkä kyllä nyt aijo mennäkkään "vähään aikaan". kauheita tollaset!!!


    • susa

      On aivan kamalaa. Itselläni on lapsia, jotka ovat kasiseiskoja. Olivat tänään Nosturissa ja kävin hakemassa heidät autolla kotiin. Oli kauhukuvat silmissä, vaikka ei täällä Helsingissä ole ketään tapettu, mutta pakko oli hakea heidät. En antaisi itselleni koskaan anteeksi, jos jotain tapahtuisi sen takia, että en ole heitä kuljettanut.

      Ok, yksin he paljon kulkevat, mutta näin yöllä kuljetan autolla.

    • susa
      • jopela

        En asu itse Evijärvellä, mutta on erittäin typerää leimata koko kunta sen perusteella, että teinit ovat toheloineet nuorisoseuralla. Lähes joka kunnassa on tapahtunut jotain vastaavaa, joten hanki elämä.


    • mouru

      Olihan tuo kauheeta mitä tapahtu mutta must toi on vähä ylihysteeristä että "ei vissiin uskalla enää edes eville mennä" tms..Tollasta ei siellä niin kauheen usein tapahdu niin ei tuo nyt tarkota että siel joka kerta alettais tappamaan joku...Eikä siel ees mitenkää vaarallista oo ujos ei lähe minkään ihme tyyppien kans keskelle mettää..

    • merri perri apina :)

      sori vaan.. mä en jaksa/halua/osaa ymmärtää tuota surmaa.. se on sen verran kaukana täältä missä mä asun..
      mut mun mielestä se poika (tai miten se nyt meni) on seki jossai mielessä ihan raasu.. mulla käy sitä sääliks.. mä en tosiaanka usko, et se tahallaan ois sitä tarkottanu.. aatelkaa nytten! sen koko elämä menee hukkaan.. onhan se kyl ihan sairasta hakata joku kuoliaaksi, mut silti.. eikä sitä tyttöö mun mielestä ollu raiskattu.. vai oliko??
      mut mä en voi sille mitää, et tunnen sympatiaa sitä jätkää kohtaan.. koko elämä menee päin persettä, ikuisesti.. oma oli vikansa, mut silti.. miten kukaan uskaa etes mennä sen lähelle?? en mä ainakaa menis.. oikeesti.. koko vitun elämä ois pilalla!! sairasta..

      ei voi mitää.. kaikki on sairasta.. koko vitun elämä..

      • ghjk

        no ensinäkään tää "surmaaja" on ihan hyvä tyyppi,
        lähelle kyllä uskaltaa mennä ettei siinä mitään
        mulla enkä kyllä tiiä ketään joka ois ruvennu tän jälkeen välttelemään sitä.
        ja tuskinpa vaan tarkotuksella teki mitä teki!
        mua vituttaa just kun ihmiset eivät tunne tekijoitä tai uhreja näissä tapauksissa ja leimaavat heti joksu psykopaatix,se on väärin!
        ja muijaa ei raiskattu se oli viettäny aikaa joittenki jätkienkaa ja sen kaveri sanonu siel oikeudes et se oli vähä niinku semmonen likka joka meni miesten mukana aika lailla...
        ETTÄS SEMMOSTA...


    • kopokopokoåp

      Ja hannupoika on heti vapaalla ja taas uusimassa rötöksiään. Suvannon Hannu.

    • Anonyymi

      Niin on. Nyt se on Tampereella. Mut koitti huumata, ryöstää ja suunnitteli tappavansa mut. Onneks havahduin ja pääsin pois tilanteesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe