Kakkosautoksi/työautoksi ostattelemassa polo farmari vm.2001 1,9 eko dsl. Ajettu alle 200000km. Tehty huoltoa, jakopää ok...
Kannattaako?
Polon ostosta...
8
1164
Vastaukset
- Tixa
Jos vaihteisto on vaihdettu uuteen,voit päästä 100tkm ilman suurempia ongelmia.Uusi vaihteisto maksaa yli 2200 €.
- harkintaa
...vikana? Tai siinäkin...
Malli ei ollut eko d vaan SDI 1.9 ja vm. 2001
Tuntuu olevan hinta-laatusuhde kohdillaan mutta mietimmä... - Tixa
harkintaa kirjoitti:
...vikana? Tai siinäkin...
Malli ei ollut eko d vaan SDI 1.9 ja vm. 2001
Tuntuu olevan hinta-laatusuhde kohdillaan mutta mietimmä...Vaihteisto yksi heikoimmista mihin olen törmännyt.Myös Bora ja Golf kärsii samasta ongelmasta.
- yleistä,
Tixa kirjoitti:
Vaihteisto yksi heikoimmista mihin olen törmännyt.Myös Bora ja Golf kärsii samasta ongelmasta.
samoilla kriteereillä Toyota kärsii moottoriongelmista.
- Tixa
yleistä, kirjoitti:
samoilla kriteereillä Toyota kärsii moottoriongelmista.
Olen itse henkilökohtaisesti vaihtanut vw:n laatikkoja useita!
- monta volkkaria
Tixa kirjoitti:
Olen itse henkilökohtaisesti vaihtanut vw:n laatikkoja useita!
löytyy Suomesta, aika monen Toyotankin moottoria on korjattu Suomessa.Kaveri sai uuden moottorin Avensikseen, onneksi takuuseen.
Nuo Toyotan vikajutut vaan tuppaavat poistumaan S24:ltä yliaktiivisen Sheriffin takia.
Ei ainakaan yhtään palvele autonostajan asiaa tuollainen peittely.
- A063
Esimerkiksi valokytkin maksaa 148.50 €. Lisäksi se on tyyppi/suunnitteluvika (kaikki lamppujen tarvitsema virta kulkee onnettomien kytkinpintojen läpi). Eikä kytkintä saa tarvikeosana. Käsittämätön ahneus (suomessa) pilaa merkin maineen.
- poxelo
Pääsin onneksi eroon 2000 vuosimallin Polosta. Merkistä kokemusta kymmenen auton verran, mutta Polo yllätti kyllä kakkosautonakin miinus-merkkisesti.Joskus pääsi autoon sisälle, joskus sieltä ulos. Välillä tipahti ikkunat alas yms. Positiivista tosin oli pieni kulutus ja hyvä ajettavuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688