Käytin eilen syömässä Amarillossa ja saamaamme ruoka oli suuri pettymys. Vielä vuosi sitten se oli aivan loistavaa. Tapahtuiko Amarillossa jotain asiaan vaikuttavaa muutosta, tietääkö kukaan?
Porvoon Amarillo
7
2937
Vastaukset
- asti..
Ei se Amarillon ruoka ole voinut mitenkään huonota. Samoista puolivalmisteista se on valmistettu alusta asti, eli ihan yhtä huonoa se on ollut alusta asti. "Kokki" voi toki tyriä joskus normaalia pahemmin...
- viikolla
Viime viikolla syötiin 8 hengen porukalla Amarillossa ja kaikille sattui erinomaiset annokset. Makuasioitako?
- puhtaus on puoli ruokaa ?!
viikolla kirjoitti:
Viime viikolla syötiin 8 hengen porukalla Amarillossa ja kaikille sattui erinomaiset annokset. Makuasioitako?
itse en voi käydä siellä syömässä koska vessat on niin hirveessä kunnossa. asiasta on sanottukin mutta ei niihin vissiin satsata yhtään. jos vaikka joskus siivois ne oksennukset seinistäkin pois. tai sitten tekis toisen vessan sinne ruokapaikan puolelle.
- makuasioita
viikolla kirjoitti:
jos kotonakin saa huonoa ruokaa, niin Amarillon ruoissahan ei sitten ole mitään valittamista ; ))
- Åutåa...
puhtaus on puoli ruokaa ?! kirjoitti:
itse en voi käydä siellä syömässä koska vessat on niin hirveessä kunnossa. asiasta on sanottukin mutta ei niihin vissiin satsata yhtään. jos vaikka joskus siivois ne oksennukset seinistäkin pois. tai sitten tekis toisen vessan sinne ruokapaikan puolelle.
En tiedä olenko minä epänormaali mutta minä tuppaan syödä ravintolan salin puolella, jolloin vessan sotkut eivät hirveästi vaikuta ruokailukokemukseeni? Tietenkin jos sen annoksen sinne vessaan kuskaa niin herkemmillä tehdä vaikeaa syödä.
- Kulinaristit
Samaa everybody mössöä se on ollut alusta lähtien. Ruuassa ei periaatteessa ole mitään vikaa, mutta se noudattaa samaa kaavaa kuin kaikissa muissakin ketjurafloissa. Eli ei siis yllätä millään tavoin ei hyvässä eikä pahassa. Kieltämättä siellä tulee vähän sellainen pikaruokala fiilis jossa extrahenkilökunta juoksee ja massut täytyy (:
- nautiskelija
Se on sitä normaalia puolivalmista paskaa, jota löytyy nykyään jokaisen kaupungin korttelien kulmista.
Nykyään on vaikea löytää tunteella tehtyä arkiravintolaruokaa ilman pelkoa siitä, että liian usein nautittuna johtaa ennenaikaiseen pallolaajennusleikkaukseen tai veritulppaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486268Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694195- 443481
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213196- 1972960
- 402632
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202472- 1531516
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488