Toinen kapula pitäis löytää hellasärölle ja kun ainoakin on jo kolme vuotta vanha. Hutista saa mustan virallisen m$-ohjaimen parilla kympillä mutta se toimitus kestää jokusen päivän. Mistä kotomaasta löytyy vastaava edukkaasti?
Mistä edullisin ohjain?
11
653
Vastaukset
- noin aluksi
Heh, tyypillinen pers'aukinen X-botti...
Halvin kapula, se kannattaa xD- 715517
Painu takaisin koloosi, kakara. Ja lue avausviestini uudestaan kun et näköjään ymmärtänyt kysymystä.
- 234r2423423f
715517 kirjoitti:
Painu takaisin koloosi, kakara. Ja lue avausviestini uudestaan kun et näköjään ymmärtänyt kysymystä.
Köyhä, kyllä ymmärsin, buhhahhaa-raijai-jai.
- 345s3534534g
234r2423423f kirjoitti:
Köyhä, kyllä ymmärsin, buhhahhaa-raijai-jai.
Tervehdys! http://xs434.xs.to/xs434/08520/trolli809.jpg
- r9wgjesggb b
345s3534534g kirjoitti:
Tervehdys! http://xs434.xs.to/xs434/08520/trolli809.jpg
http://writeorflight.files.wordpress.com/2008/10/asshole.jpg
:-D
Hyviä kevättalven jatkoja :-)
- xbotti
otsikko kertoo kaiken
- 715517
BlackGuard kirjoitti:
itellä yks langallinen ylimääräsenä
Letkuja on muutenkin liikaa ympäri kämppää. :)
- 715517
Hutista saa kaksi samanlaista verkkiksen hinnalla..
- 348242342rh
715517 kirjoitti:
Letkuja on muutenkin liikaa ympäri kämppää. :)
Etkö osaa sitä sitten laittaa aloitusviestiisi, köyhä.
- 715517
Juuri laitettiin tilaus kahdesta tällaisesta: http://www.blahdvd.com/GHw/Official-Xbox-360-Elite-Wireless-Gamepad-Black-Xbox-360/MS60750/product.htm
Tullevat ensi viikonlopuksi eli ehkeivät mutta "kaksi yhden hinnalla" -tarjous oli pakko napata talteen. ;|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453