Moi!
Haluasin kuulla teidän kokemuksianne Tampereen klassillisesta lukiosta. Mimmosta porukkaa siellä on? Entä miten tämmöinen kielistä kovasti kiinnostunut keskitason oppilas pärjäisi siellä?
Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan! :)
Tampereen klassillinen lukio
3
2573
Vastaukset
- Abi09
Moikka vaan!
Itse kirjotin ylioppilaaksi kyseisestä koulusta nyt keväällä. Porukka on tosi avointa ja mukavaa, siellä voi jutella kenelle vaan eikä kiusaamista esiinny ollenkaan :)Opettajiakin voin vain kehua! Luulen että pärjäisit hyvin ja kehittyisit paljon. Koulun kielitarjontakin on mukavan laaja ettei kiinnostuksesi mene hukkaan. Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä :)- jjjjjuuuuuuuu
Mäkin olen -09 abi. Clasun suurin valtti on mun mielestä koulun käytävä. Välkät oli ehdottomasti parasta aikaa koulussa, kun sai olla kavereiden kanssa. Porukkaa on ihan laidasta laitaan. Ihan supernörteistä ihan tavallisiin tallaajiin. Itse en panostanut lukioon juuri ollenkaan, enkä kirjoittanut erityisen hyvin, mutta läpi meni. Kyllä säkin varmasti pärjäisit! Jos ruotsista kielenä on kiinnostunut niin ehdottomasti clasuun. Tosin paras ruotsin opettaja on vissiin jäämässä pian eläkkeelle. Voin kyllä suositella Clasua. Että sinne vaan! Lauri-opo on aivan loistotyyppi! :)
- Anonyymi
jjjjjuuuuuuuu kirjoitti:
Mäkin olen -09 abi. Clasun suurin valtti on mun mielestä koulun käytävä. Välkät oli ehdottomasti parasta aikaa koulussa, kun sai olla kavereiden kanssa. Porukkaa on ihan laidasta laitaan. Ihan supernörteistä ihan tavallisiin tallaajiin. Itse en panostanut lukioon juuri ollenkaan, enkä kirjoittanut erityisen hyvin, mutta läpi meni. Kyllä säkin varmasti pärjäisit! Jos ruotsista kielenä on kiinnostunut niin ehdottomasti clasuun. Tosin paras ruotsin opettaja on vissiin jäämässä pian eläkkeelle. Voin kyllä suositella Clasua. Että sinne vaan! Lauri-opo on aivan loistotyyppi! :)
Yrjö Otto Lakka opetti latinaa:
Nauta navigat, tällä tiedolla on merkityksensä, minikulttuurissa ja pappien saarnoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379