Miksi postikortit

eivät tule perille

Onko muillekin sattunut, ettei lähettämäsi postikortit tule koskaan perille ???????
Taitavat höyrytellä hotellin respassa postimerkit irti ja myydä ne uudelleen tai käyttää itse !!!!
Tämä kuvaa kyllä hyvin koko paikan muitakin touhuja.

15

1765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgleknl

meille kortit on alkaneet pikku hiljaa tulemaan eri paikkoihin, kolmisen viikkoa meni ensimmäisen tuloon.

• respassa?

"postikortit tule koskaan perille ???????
      Taitavat höyrytellä hotellin respassa postimerkit irti "

Hotellin respassa, eh? Jospa laittaisit ne kortit postiin...

• viikon päästä lähtö

3 kk postikortit tekivät matkaa suomeen vuosi sitten, kaikki löysivät perille!

• postilaatikkoon

Hotellimme lähistöllä eli noin 10-15 km säteellä ei ollut ainuttakaan laatikkoa.
        Emme olleet kovin halukkaita etsimään sitä ainoaa toimivaa ???? postilaatikkoa.
        Kai sulla jokin viisaus on laittaa tähänkin ???

• valttia...

Kyllä ne postikortit perille tulee. Vuosi sitten kävimme Isla Margaritalla ja kortit tulivat suomeen kahden kuukauden molemmin puolin lähettämisestä.

• Hugo C.

Meillä kesti 4 kuukautta että kortit tulivat perille. Vain yksi Italiaan lähetetty postikortti ei ikinä löytänyt perille...

• jymäytetty

Olimme pari vuotta sitten, eivätkä ole vielä meidän korttimme suomeen ehtineet. Meitä oli kuuden hengen ryhmä, joiden korteista ei kenenkään tullut perille. Hotellimme kioskiin jätettiin kortit, kun niin neuvottiin ja sinne ne kai unohtuivat...

• lomailija
        jymäytetty kirjoitti:

Olimme pari vuotta sitten, eivätkä ole vielä meidän korttimme suomeen ehtineet. Meitä oli kuuden hengen ryhmä, joiden korteista ei kenenkään tullut perille. Hotellimme kioskiin jätettiin kortit, kun niin neuvottiin ja sinne ne kai unohtuivat...

Mihin hotelliin jätitte kortit?
        Olen menossa 30.3 Isla Margaritalle.

• ole tullut
        lomailija kirjoitti:

Jätimme kortit hotelli Hesperia Isla Margaritan
        vastaanottoon ja eipä ole niistä kuulunut !!!

• siirimiiri
        ole tullut kirjoitti:

Jätimme kortit hotelli Hesperia Isla Margaritan
        vastaanottoon ja eipä ole niistä kuulunut !!!

Meidän korttien jättöpaikka oli kioski hotel Flamboyantin alueella.

• coco loco
        lomailija kirjoitti:

Meille neuvottiin jättämään keltaisiin kauppojen sisällä oleviin DHL:n laatikoihin, menee jotenkin USA:n kautta ja pitäs tulla perille. Jos jättää vihreisiin ILPOSTEL laatikoihin, ei saata tulla perille ollenkaan. DHL-postia varten voit ostaa leiman postikortteja myyvistä kaupoista. Miragua Storessa (ravintola Miraguaa vastapäätä) Playa el Aguassa makso kortit 2,5 bolivaria ja leima 2 bolivaria.

• Esa Gullsten

Kyllä postikortit tulevat perille, mutta se vie jostakin syystä tosi paljon aikaa. Olin siellä marraskuussa ja lähetin noin 40 korttia. Tiettävästi kaikki ovat tulleet perille, viimeiset kaksi kuukautta postituksen jälkeen. Kaikesta päätellen on niin, että maan postilaitos ei ole ihan eurooppalaisella tasolla. Tosin Euroopassakin on maita, joista postin tulo kestää, kuten esimerkiksi Espanja (sieltäkin korttien tulo voi viedä useita viikkoja). Niin, että kärsivällisyyttä vain.

• cjjjjjjjjjjj

Pitää laittaa DHL:llä tulemaan, silloin ei ongelmaa. Tosin tuo nyt on pienin ongelma siinä maassa...

• aattelin vaan

Mitä muita ongelmia matkailija kohtaa Venezuelassa? Kiinnostais lähtee sinne kaverin kanssa reppureissulle, tai jollekkin muulle reissulle.

• lomailija

Laitoin huhtikuussa Isla Margaritalla kortit postiin ja alle neljä viikkoa kesti kaikkien korttien (useiden) tulo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe