mitä mä teen ton exän kans

kun tietäis

eli tuo ex häiriköi minua päivittäin sähköpostiin ja vahtaa minun menemisiä.esim.kun kauppareissulla olen hän lähes aina "osuu"sopivasti paikalle ja yrittää päästä juttelemaan ja yhtenä päivänä oli jo rappukäytävällä vahtimassa ja vaati päästä juttelemaan sisälle...nyt jo valmiiksi hirvittää,kuinka sitten käy kun vauva syntyy,en varmaan voi edes ulos mennä sitten,kun jo erotessamme mies vaati yhteishuoltoa tyyliin joka toinen viikko lapsi on hänellä.ja kuinka hän sitten saa joka päivä tulla kotiini katsomaan vauvaa ym.ja kuinka hänellä on oikeus tulla myös synnytykseen mukaan koska hän on lapsen biologonen isä...jotenkin alkanut tuntumaan ettei tuo mies ajattele kuin itseään,kun yhtenäkin päivänä laittoi viestiä-kuinka lapsi on surullinen,jos isä ei pääse synnytykseen mukaan ja kun hän kertoo sitten lapselle kun on isompi ettei äiti laskenut sinne jne.ja nyt sain selville tällaisenkin asian,kun minulle kertoo kuinka haluaisi palata yhteen,kuitenkin samaan aikaan laittelee ystävilleni viestejä,kuinka haluaa perustaa perheen hänen kanssaa ja saada lapsia.meille tuli ero alunalkaen siitä syystä kun mies halusi erota,koska hän vielä rakasti exäänsä ja oli saanut kuulla että hänellä on lapsi,ja mies sai päähänsä että se lapsi olisi hänelle ja kun selvisi ettei niin ollut olikin jo valmis palaamaan luokseni...

9

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Laitat lähestymiskiellon vireille. Menet käräjäoikeuden kansliaan, sillä on kaavakkeita ja henkilökunta neuvoo.

• Laitoitpa harvinaisen typerän keskustelun alulle.. Miehelläkö, siis lapsesi isällä ei ole enää mitään tekemistä lapsen kanssa kuin että on lapsen siittänyt ja sitten alkaa makselemaan elatusmaksuja. Oletpa vastuuntunnoton. Tuttua toimintaahan tuollainen on, ja varsin yleistä, mutta tuollaisen käyttäytymisen, kuin sinullakin on, olen huomannut olevan tyypillistä psyykenhäiriöisillä äideillä. Normaalit äidit ymmärtävät kyllä, että lapselle on tärkeätä säilyttää yhteys myös isäänsä. Kaikille sitä annetaankin mahdollisuus tulla äidiksi,heh..

• fiksu mieskään

ihan holtittomasti suihkuttelee kallisarvoisia siemeniään kenen tahansa perseeseen?
        Eiköhän ne lapsen oikeudet ja vanhemmuus pitäis miettiä jo ennen seksihetkeä? Kun erotaan, niin älykäs ihminen ei tod. kyttää exää. Kotirauhan rikkominen on rikos. Isyys ja äitiys selvitetään näissä surullisissa jutuissa muualla kuin kyttäämällä, uhkailemalla ja pullistelemalla.

• tuskin minä

koska itse ei sitten halunnut suhdettaan jatkaa,vaan halusi eroa...mielestäni olisin siinä tapauksessa typerä,jos takaisin ottaisin.ja näyttää siltä että hän nimenomaan vain lapsen halusi suhteesta,koska nytkin kun hän näille ystävilleni laitellut juuri sellaisia viestejä,että haluaa saada paljon lapsia...ja tosiaan,näitä ystäviä on useita,ei vain yksi.ja aikomuksena on ollut että saisi lastaan tavata,mutta pyysin että saisin odottaa rauhassa ja katsoisimme sitten tapaamis ym.asiat kun lapsi on ensin syntynyt,mutta kun ei,vaan tuota häiriköintiä jatkunut erosta asti (syyskuusta),alussa öisinkin soitteli,ja vaihdoin numeroa,niin sen jälkeen laitellut sähköpostiin...ja mielestäni nämä tapaamiset on sovittava senkin mukaan,kuinka molemmille käy,eikä vain isälle.tuskin kukaan alkaisi exää katselemaan kotonaan joka päivä tuntitolkulla,vaikka olisi useampikin lapsi...ja minulla on aikaisemmastakin suhteesta lapsia,joista vanhin jo päälle 20v,nuorin alle kouluikäinen,heidän isän kanssa ovat tapaamiset sujuneet todella hyvin.

• typerä mies.
        tuskin minä kirjoitti:

koska itse ei sitten halunnut suhdettaan jatkaa,vaan halusi eroa...mielestäni olisin siinä tapauksessa typerä,jos takaisin ottaisin.ja näyttää siltä että hän nimenomaan vain lapsen halusi suhteesta,koska nytkin kun hän näille ystävilleni laitellut juuri sellaisia viestejä,että haluaa saada paljon lapsia...ja tosiaan,näitä ystäviä on useita,ei vain yksi.ja aikomuksena on ollut että saisi lastaan tavata,mutta pyysin että saisin odottaa rauhassa ja katsoisimme sitten tapaamis ym.asiat kun lapsi on ensin syntynyt,mutta kun ei,vaan tuota häiriköintiä jatkunut erosta asti (syyskuusta),alussa öisinkin soitteli,ja vaihdoin numeroa,niin sen jälkeen laitellut sähköpostiin...ja mielestäni nämä tapaamiset on sovittava senkin mukaan,kuinka molemmille käy,eikä vain isälle.tuskin kukaan alkaisi exää katselemaan kotonaan joka päivä tuntitolkulla,vaikka olisi useampikin lapsi...ja minulla on aikaisemmastakin suhteesta lapsia,joista vanhin jo päälle 20v,nuorin alle kouluikäinen,heidän isän kanssa ovat tapaamiset sujuneet todella hyvin.

Älä ajattele asioita tunteella, vaan suojele itseäsi ja kotiasi. Älä vastaa sen puheluihin, meileihin, äläkä suostu juttelemaan livenäkään "vahingossa törmätessä".

Pidä kirjaa häiriköinnistä. Mutta tärkeintä on, ettet suostu pelkoon! Juuri sillä nämä miesidiootit pelaavat, kun saavat naisen pelkäämään. Muuhun ne ei pysty. Kun olet eronnut ja päättänyt ettei suhde jatku, niin pidä siitä kiinni. Tulevan lapsen asiat selviävät aikanaan. Rauhoita odotusaikasi!

• tuskin minä kirjoitti:

Pyydän anteeksi.. Kiireessäni en aamulla lukenut kuin alun. Piti korjata kannanottoani jo aiemmin. Sain alkuun käsityksen että sinä olit eronnut etkä aio antaa tavata yms..

• saako kakkia

lainaus >>> " Kaikille sitä annetaankin mahdollisuus tulla äidiksi,heh.. "

• ihmetyttää
        saako kakkia kirjoitti:

lainaus >>> " Kaikille sitä annetaankin mahdollisuus tulla äidiksi,heh.. "

no nyt kun en sitten ole edes kerran päivässä vastaillut sähköpostiin,niin jopa tuo sitten tuolla rappukäytävässä päivysti toista tuntia,kunnes naapuri käski sen häipyä...ja tosiaan kaikenlaista vahtimista ollut jo marraskuusta alkaen,kun muutti samalle paikkakunnalle.sitä ennemmin viestein ja soitoin pommitti päivin öin tyyliin jos en vastannut laittoi pojalle viestiä,et sano äidille että vastaa...siltä osin nyt rauhoittunut kun on numerot vaihdettu...lähestymiskieltoa olen ajatellut,mutta miten se käytännössä onnistuu,esim.paljon tarvitsee olla näyttöä häirinnästä jne.mulla on esim.nuo sähköpostiviestit kaikki tallessa,molempien.sekä puhelimeen tulleetkin.ja esim. noissa sähkäreissä on kertonut aikojakin,milloin tulee meidän pihalle ym.

• ewrwer
        ihmetyttää kirjoitti:

no nyt kun en sitten ole edes kerran päivässä vastaillut sähköpostiin,niin jopa tuo sitten tuolla rappukäytävässä päivysti toista tuntia,kunnes naapuri käski sen häipyä...ja tosiaan kaikenlaista vahtimista ollut jo marraskuusta alkaen,kun muutti samalle paikkakunnalle.sitä ennemmin viestein ja soitoin pommitti päivin öin tyyliin jos en vastannut laittoi pojalle viestiä,et sano äidille että vastaa...siltä osin nyt rauhoittunut kun on numerot vaihdettu...lähestymiskieltoa olen ajatellut,mutta miten se käytännössä onnistuu,esim.paljon tarvitsee olla näyttöä häirinnästä jne.mulla on esim.nuo sähköpostiviestit kaikki tallessa,molempien.sekä puhelimeen tulleetkin.ja esim. noissa sähkäreissä on kertonut aikojakin,milloin tulee meidän pihalle ym.

poliisi neuvonee lähestymiskieltoasiassa. asia etenee sitten omalla painollaan, jos sen päätät tehdä. luultavasti hillitsee örkin toimintaa kyllä. Ja kun kerran on todisteita sinulla niin eihän siinä mitään. ja lisäksi jos on vielä todistettavasti jopa käytävässä seisonu, niin ei ongelmia ettetkä kieltoa saisi. Jokainen asia minkä annat periksi, on voitto hänelle. Kuulostaa jo aika patologiselta touhulta, eli tuossa kohtaa sairas ihminen ei osaa enää ajatella mitään muuta kuin sitä asiaa mikä siellä päässä pyörii ja niinkauan se pyörii ennenkuin asiat muuttuvat. tässä tapauksessa selvät säännöt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5007
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3456
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2297
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1897
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161