Eli: Olen 14-vuotias tyttönen, ja olen etsinyt kesätyöpaikkoja, mutta mihinkään ei oteta nuoria töihin, joten ajattelin kokeilla lasten vahtimista. (minulla on pikkusisar, jota olen vahtinut aina)
Otetaanko 14-vuotiasta tyttöä vahtimaan lasta/lapsia pientä rahaa vastaan? Mitä mieltä? Ja mitä lastenhoitajan tulisi osata. Olen ajatellut laittaa ilmoituksia lähiseudulleni, toimisiko se?
Kiitos etukäteen.
14-vuotias lapsenvahdiksi?
10
3818
Vastaukset
- oooooooooo
mä alotin lasten vahtimisen 14 vuotiaana ja sain siitä hyvää palkkaa (7 euroo tunti) ja ssaan edelleen.... se ei oo vaikee duuni varsinki jos on vahtinu omaa siskoa aikasemmin.
- niiin...
Saisiko tuntipalkkaa pyytää 10 e`vai olisiko se liikaa....
- tuo kymppi
niiin... kirjoitti:
Saisiko tuntipalkkaa pyytää 10 e`vai olisiko se liikaa....
Minusta kymppi on aika paljon tunnilta. Itse en tosiaan kehtaisi pyytää niin paljoa. 6-7e hyvä.
- niiin...?
tuo kymppi kirjoitti:
Minusta kymppi on aika paljon tunnilta. Itse en tosiaan kehtaisi pyytää niin paljoa. 6-7e hyvä.
Luulisin,et 5-7 on hyvä....
- ...
Toivoisin lisää mielipiteitä ja avustusta....
- voi hyvinkin
toimia lapsenvahtina 14 vuotiaana, varsinkin jos on kokemusta omasta sisaruksesta.
Riippuu tietenkin vähän siitä minkä ikäisiä vahdittavat lapset on ja on muistettava kyseessä olevan erittäin vastuullinen tehtävä
10 €/h ei varmaan saa, mutta 5 - 6 € voi onnistua- Nimetön
Onks joku teistä ollut lapsenvahtina?
Kysymyksiä:
-Mitä puuhasit lasten kanssa?
-Paljonko sait/pyysit palkkaa?
-Mitä muuta 'jouduit' tekemään vahtimisen ohella? (esim. siivoamista..?)
-Oliko helppoa/vaikeeta?
-ym? - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Onks joku teistä ollut lapsenvahtina?
Kysymyksiä:
-Mitä puuhasit lasten kanssa?
-Paljonko sait/pyysit palkkaa?
-Mitä muuta 'jouduit' tekemään vahtimisen ohella? (esim. siivoamista..?)
-Oliko helppoa/vaikeeta?
-ym?Miks kukaan ei vastaa? :(
- Alaikäinen
Minäkin haluaisin tietää. Onko neljän vuoden jälkeen asiat muuttunut? Kertokaapa. Olen 14-vuotias.
- ...
Toki 14v voi toimia lapsenvahtina, mutta kannattaa aloittaa tuttujen lapsista. Ja he voivat suositella omille tutuilleen ja tunti palkkaa kannataa pyytää 4-6euroa, riippuen lasten määrästä ja jotkut maksavat mielummin könttäsummia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776