ostetaan suomikonepistooli, hintaa voisi olla 250-400 kunnosta riippuen. löytyykö niitä enään keneltäkään, muuten?
ostetaan suomiKP
8
1289
Vastaukset
- edelliseen
mielellään ns.talvisotamalli.
Myöhästyit veliseni. Pyynti on nykyään 600-650€ ja mistä tietää vaikka vielä nouseekin.
- KORHONE
sie tunnut tietävän asioista, hyvä niin.. tiedätkö mitä eroa on talvisotamallissa ja ns. jatkosotamallissa`? niinkuin käytännössä ja kumpiko on arvokkaampi?
kiitos tiedosta, saa muutkin vastata :) - aivan kuin
KORHONE kirjoitti:
sie tunnut tietävän asioista, hyvä niin.. tiedätkö mitä eroa on talvisotamallissa ja ns. jatkosotamallissa`? niinkuin käytännössä ja kumpiko on arvokkaampi?
kiitos tiedosta, saa muutkin vastata :)hevosen ostossa.
KORHONE kirjoitti:
kiitos tiedosta, saa muutkin vastata :)tarkoittaa suomi kp.n suujarrua. Melkein kaikki konepistoolit muutettiin jatkosodan aikana suujarrulliseksi. Jos löydät aseen, jota ei ole muutettu, on se arvokapistus(talvisotamalli).
- kimm00000!
MarkkuP kirjoitti:
tarkoittaa suomi kp.n suujarrua. Melkein kaikki konepistoolit muutettiin jatkosodan aikana suujarrulliseksi. Jos löydät aseen, jota ei ole muutettu, on se arvokapistus(talvisotamalli).
Minulla olisi kahta mallia suomi kp:tä sekä muita asekätkentäaseita, kuten fn (tasku)pistooleja ja armeijan kiväärejä sekä konekivääri.
minulla ei ole lupia noihin enkä niitä itse tarvitse, joten miten minun kannattaisi toimia, jotta saisin nuo käteiseksi? MarkkuP kirjoitti:
tarkoittaa suomi kp.n suujarrua. Melkein kaikki konepistoolit muutettiin jatkosodan aikana suujarrulliseksi. Jos löydät aseen, jota ei ole muutettu, on se arvokapistus(talvisotamalli).
suujarrumallia ehittiin valmistaa vain n.5000 kpl
- Nimetön
Joo löytyy hienokuntoinen deko kp. ilmoittele josko kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746