Jokohama Humahutan ( japanilainen nyrkkeilijä)
Seka Haku Sake( japanilainen tanssija)
Mitä muita japanilaisia tiedät? :)
Jokohama humahutan
10
1963
Vastaukset
- mokomaki kusimuki
koko suku nai
söi kun sai
natisuta hetekata
sakotanko heti
jos oisin hatsaa sanoisin että vanha vitsi, mie kerkesin ensin, olen siis jo yhen aloituksen tästä tehny ja saalis oli surkea!- mistä tiesit
se hajosi, vaikka olin aina luottanut.
Niinhän tämä lamaki tuli, vaikka olin aina luottanut- hym suomen markkaan...
- warbu
Kato Siko Mononi (japanilainen hiihtäjä)
Miksiköhän muuten ei ole hiihtäjinä esim. Kenialaisia,tämä tuli mieleeni kun seurasin 50km miesten hiihtoa päivällä.Kenialaiset ovat muistaakseni olleet usein hyviä ja kestäviä pitkillä juoksumatkoilla.Siis kestävyyttä tarvitaan tuollaisessa 50km urakassa.huh- korkean paikan
leiriltä ovat lumet kadonneet.
Sen verran muistan että olihan täällä vuosia sitten pari kenialaista hiihtäjää opissa, taisivat osallistua johonkin kisaankin, mutta jäivät sinne häntäpäähän.
- Hui Lai Lee
Joka kuti huti.
- sake
Kana kusi takanasi.
- Enkeli-trio
mist ?
- henrii
Sukuzuti.
- Enkeli-trio
Suutari=hajosiko monosi
Tavaratalo=mokomaki kamakasa
Mää ossaa ranskaaki: muaramasee,ramaseekssua :) - Steffo
Ei ole sattumaa että näitä "japanismeja" syntyy suomeksikin. Kielet ovat sukua toisilleen. Puutalo= hakehima
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261