Missit

kalle kj

Minusta noista misseistä on tehty vanhimman ammatin harjoittajia. En viittinyt katsoa kuin 10 min.

3

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Show must go on

Todella näit kyllä väärin. Tytöthän olivat edustavia, nuoria ja kauniita. Koko misstouhu on kaupallista showta ja peilaa tämän ajan nuoria. Kyllä he voivat olla mukana ja aivan oman 'karriäärinsä' takia. Ei ohjelmasta kannata mitään taka-ajatuksia hakea, vai omaatko itse niin ahdasmielisen maailmankuvan. - Olihan tässä joku aika sitten 'vanhusten' kuoro laulamassa ja hyvin hekin esiintyivät tv:ssä ja lauloivat ihan mukavasti. Olihan sekin epätavallista, että eläkeläiskuoro sai niin paljon positiivista energiaa aikaiseksi. Pitää olla ennakkoluuloton.

• Näin,kun tulin kotiin

Mikäs nyt Kallella on, kun ei tytötkään viehätä?

Tulin kotiin, ääsken ja huomasin täällä Kallen

viestin.Olen syvästi huolestunut puolestasi!Onko

niin,että ei kiinnosta lemmenleikitkään enää?

Vai onko se ihan oma kulta matkoilla,tai jossain

kaukana? Minun täytyy nyt mennä omaan ihanaan

vuoteeseeni.
        kello on noin paljon! Hei

P.s Minulla taas on sellainen harmi etten tiedä kehen olen ihastuut,sitä ei monikaan ole kokeenut.Kanditaatteja on ainakin neljä,enkä osaa päättää kenelle annan korvapuustin.
        Sinä miehenä voisit neuvoa minua.Hei taas!

• En minäkään kauaa katsonut, vilkuilin silloin tällöin. Minusta kaikki olivat kauniita ja missitittelin arvoisia ainakin ulkonäön perusteella.

Tuosta äänestyksestä tuli vain mieleen, että auttoikohan sukunimi uutta missiä kansanäänestyksessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      41
      5309
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      409
      4582
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3839
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      159
      3128
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2526
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2098
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2012
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1930
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1469
    Aihe