Mortonkia Kuinka kauan kestää, kun priority pass toimitetaan? Numeroni sain viime viikolla. Koska englanti ei ole ihan hallussa, miten tämä maksu 24 egea maksetaan?
priority pass
8
1437
Vastaukset
- Kokemusta...
Itse sain Priority Passin platina-Amexin kylkiäisenä. Tuli muutamassa viikossa.
Itselläni on se versio, jossa loungevisiiteistä ei veloiteta erillistä maksua. Vilkaisin heidän nettisivujaan ja sen kortin kohdalla joka sinulla varmaan on (eli joka visiitistä menee se 24 euroa) sanotaan että maksu veloitetaan automaattisesti luottokortiltasi. Olet siis varmaan joutunut antamaan heille luottokortin numeron.
Olen ollut passiin tyytyväinen; kyllähän se matkantekoa helpottaa. - Pass Priority
Itselläni on Priority Pass ja ollut tosi tyytyväinen.Minulla on passi jolla pääsee vuoden aikana aina ilmaiseksi loungeihin ja mukana olevasta vieraasta menee maksu.
Kyllä se passi postissa tulee...jonkin verran menee aikaa ja kannattaa kysyä sähköpostilla tai Priority Pass www-sivujen kautta jos ei ala kuulumaan.
Mitä 24€ maksua tarkoitat?Jos tarkoitat vierailumaksua loungessa niin se veloittuu aina kun käyt loungessa.Virkailija vetää Priority Passin lukulaitteen läpi tai jossakin allekirjoitat manuaalisesti täytetyn kaavakkeen.Vierailumaksu veloittuu automaattisesti siltä maksukortilta/pankkitililtä joka on liitetty Priority Passin profiiliisi.
Itse olen ollut 101% tyytyväinen!Kaikki lounget eivät tietysti ole vallan upeita - maa kohtaisia eroja mutta sehän onkin mielenkiintoista.Aika huvittaviakin loungeversioita nähnyt.Esimerkiksi Bucharestissa ja Milanossa.Toisaalta esimerkiksi Istanbulissa aivan mahtava lounge...jne...- priority passista
Hei! Kiitoksia! Laitoin faxin töistä. Tuli vastaus heti kotiin sähköpostiin. Koska lähden ensi viikolla Bangkokiin, pyysin lisämaksullista noin 30 euron kuriiripalvelua. Istanbul on toivevisiittilistalla kaverin kanssa.
- tää on?
mikäs tää tälläänen kortti on?
- Eikä muutenkaan ole vaikeaa
Osoite on niinkin mahdottoman vaikea kuin http://www.prioritypass.com/
Kaikki mahdollinen tieto mitä voi asiasta tarvita. - Ei v***u ole totta!
Eikä muutenkaan ole vaikeaa kirjoitti:
Osoite on niinkin mahdottoman vaikea kuin http://www.prioritypass.com/
Kaikki mahdollinen tieto mitä voi asiasta tarvita.Onko tuotteen idea siis myydä erikseen business class -loungepalveluita sellaisille, joilla ei ole varaa business class -lippuun mutta jotka silti toivoisivat kuuluvansa tähän lentomatkustamisen "yläluokkaan"?
- Kokemusta...
Ei v***u ole totta! kirjoitti:
Onko tuotteen idea siis myydä erikseen business class -loungepalveluita sellaisille, joilla ei ole varaa business class -lippuun mutta jotka silti toivoisivat kuuluvansa tähän lentomatkustamisen "yläluokkaan"?
Itse olen tyytyväinen Priority Pass -käyttäjä (tosin en varmaan olisi sitä lähtenyt erikseen hommaamaan, mutta kun kerran tuli kylkiäisenä). En mielestäni mitenkään "toivo kuuluvani lentomatkustamisen yläluokkaan" vaan haluan yksinkertaisesti tehdä matkustamisestani miellyttävämpää. Koska maksan itse lippuni, niin kyllä, en ryhdy maksamaan business class -lipusta moninkertaista hintaa turistiluokan lippuun nähden, varsinkin kun useimmiten lennän alle kolmen tunnin lentoja. Tuolla kortilla saa näppärästi lounge-edut myös halvemmalla lipulla. Miksi en niitä hyödyntäisi, kun kerran odottelu kentällä on paljon kivempaa niin?
Sinun, joka aina lennät business classissa, ei tietenkään kannata moista korttia edes harkita. - olla toinen puoli
Ei v***u ole totta! kirjoitti:
Onko tuotteen idea siis myydä erikseen business class -loungepalveluita sellaisille, joilla ei ole varaa business class -lippuun mutta jotka silti toivoisivat kuuluvansa tähän lentomatkustamisen "yläluokkaan"?
Hei! Minä kysyin lisävinkkejä. No olen jo kertaalleen businesslennon kokenut, tosin en maksanut sitä hintaa. Koska nyt ensi marraskuuksi saa Bangkokiin edullisia lentoja cathay pasificilta, jossa vaihdot tehdään esim. amsterdamissa/hongkonkissa ja pariisissa, katsoin parhaimmaksi levätä lentojen välillä "pyhätöissä".
Mielummin niissä kuin maleksia terminaalissa. No pisteitä tulee kohta sen verran, että pääsee ainakin yhteen suuntaan busineksessa. Sen minkä rahassa säästää, häviää ajassa. Uskon, että palvelu pelaa C.P:lla. Minä teen kaksi Bangkokin reissua tällä tavalla kuin yhdellä Finskin hinnalla. Kyllä kirjoittelun mukaan pääsee pelkällä rahallakin näihin, mutta kortti on mielestäni luotettavampi. Ensi viikolla lento Bkk odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792