Auto scenic -02.
Aikaisemmin lämmityskytkin toimi ja ei toiminut. Purin koko mekaanisen kytkimen, putsasin ja sain pelaamaan jonkin aikaa. Nyt taas kaikki 4 puhallinnopeutta aivan mykkiä. Purin moottorin ja testasin sen (12v imee n. 10A virtaa, onko liikaa?).
Kuinkas tuon pelkääjän edessäolevat muovit saa avattua jotta pääsisin tarkastamaan, onko etuvastukset kunnossa tai johto katki?
onko kukaan vaihtanut lämmittimen etuvastusta
autoilija_1
2
987
Vastaukset
- purkamalla
ainakin uudemmassa mallissa mennään tuota kautta.
- autoilija_1
elikkä harmaan peitelevyn saa auki kun avaa 4 kpl ruuvit. sitä ennen ovien tiivisteet pitää aukaista jonkin verran. koko ylälevyn saa auki kun kiskoo 2 kpl kaiuttimen suojat pois ja kiskasee levyä ylöspäin. tuo etuvastus löytyy pelkääjän airbagin takaa, vaatii vaan oikeanpuoleisen ilmaputken kiskomisen irti. enempää en uskaltanut purkaa kun pitäis viedä auto ennen 12 pv jälkitarkastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481