Olen sitä mieltä, että Marika-nimi pitää poistaa nimipäiväkalenterista, Marika-nimen antaminen lopettaa ja Marika-nimisten muuttaa nimensä vaikka Mariaksi. Sama koskee myös harvinaisempaa Marica-muotoa.
Syynä tähän on se, että espanjan kielessä marica (lausutaan marika)tarkoittaa lesboa. Espanja on erittäin monissa maissa puhuttu kieli, ja lisäksi Suomi kuuluu EU:hun Espanjan tavoin ja yksi EU:n kielistä on espanja.
On se ihanaa kun suomalaistyttö matkustaa espanjankieliseen maahan ja esittelee itsensä. Yo soy Marica. (Olen lesbo)
Eli Marika-nimi pannaan.
Marika
8
1678
Vastaukset
- :D :D
Mona nimi tarkoittaa pimppaa jossain päin maailmaa (liekö juuri espanjassa?)
Matti tarkoittaa varasta.
Onhan noita, mutta maassa maan tavalla. Ei kovin vakava asia ole :D
Onhan suomessakin ulkomaalaisia joiden nimi on Muna tai Kana.- tee
no on lesbo vähän pahempi kuin joku muna tai kana
- miija
Marika nimi on kaunis. Eikä siihen tarvitse reagoida mitenkään, jos se jonkun maan kielellä tarkoittaa jotakin. Tuskinpa sellaista nimeä on olemassakaan joka ei joksikin kieleksi jotain tarkoita.
Marika on aivan rehti suomalainen nimi. Maricaksi kirjoitettuna en sitä onneksi ole kenelläkään nähnyt.- tee
kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica
- miija
tee kirjoitti:
kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica
Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.
Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi. - mä.
miija kirjoitti:
Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.
Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi.mitä se sun reisiäs hinkkaa, jos hinkkaa niin laita käpy väliin!!!
who cares???? älä sä anna marikaa nimeks mut mitä se sua haittaa jos joku muu antaa tai on sen niminen?GET A LIFE KID!
- Anonyymi
EI!!!
- Anonyymi
Hernekeitto avoin ei kuulemma muista miten ylesavain jako menee, ei vastaa enää kysymyksiin ao aihe vihan ja väkivalta puhelinta Pyhäjärvi miehensä kanssa jakaa työssään
On tullut aika pariskunnat ei enää yhdessä töissä, lääkäri pakko hallinta nauhat Kärsämäki 2024 lähikaupan s market katto suunnitelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156647Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696059Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam424442Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123795Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262402Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242339Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644