Olen sitä mieltä, että Marika-nimi pitää poistaa nimipäiväkalenterista, Marika-nimen antaminen lopettaa ja Marika-nimisten muuttaa nimensä vaikka Mariaksi. Sama koskee myös harvinaisempaa Marica-muotoa.
Syynä tähän on se, että espanjan kielessä marica (lausutaan marika)tarkoittaa lesboa. Espanja on erittäin monissa maissa puhuttu kieli, ja lisäksi Suomi kuuluu EU:hun Espanjan tavoin ja yksi EU:n kielistä on espanja.
On se ihanaa kun suomalaistyttö matkustaa espanjankieliseen maahan ja esittelee itsensä. Yo soy Marica. (Olen lesbo)
Eli Marika-nimi pannaan.
Marika
8
1819
Vastaukset 8
- :D :D
Mona nimi tarkoittaa pimppaa jossain päin maailmaa (liekö juuri espanjassa?)
Matti tarkoittaa varasta.
Onhan noita, mutta maassa maan tavalla. Ei kovin vakava asia ole :D
Onhan suomessakin ulkomaalaisia joiden nimi on Muna tai Kana.- tee
no on lesbo vähän pahempi kuin joku muna tai kana
- miija
Marika nimi on kaunis. Eikä siihen tarvitse reagoida mitenkään, jos se jonkun maan kielellä tarkoittaa jotakin. Tuskinpa sellaista nimeä on olemassakaan joka ei joksikin kieleksi jotain tarkoita.
Marika on aivan rehti suomalainen nimi. Maricaksi kirjoitettuna en sitä onneksi ole kenelläkään nähnyt.- tee
kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica
- miija
tee kirjoitti:
kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica
Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.
Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi. - mä.
miija kirjoitti:
Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.
Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi.mitä se sun reisiäs hinkkaa, jos hinkkaa niin laita käpy väliin!!!
who cares???? älä sä anna marikaa nimeks mut mitä se sua haittaa jos joku muu antaa tai on sen niminen?GET A LIFE KID!
- Anonyymi
EI!!!
- Anonyymi
Hernekeitto avoin ei kuulemma muista miten ylesavain jako menee, ei vastaa enää kysymyksiin ao aihe vihan ja väkivalta puhelinta Pyhäjärvi miehensä kanssa jakaa työssään
On tullut aika pariskunnat ei enää yhdessä töissä, lääkäri pakko hallinta nauhat Kärsämäki 2024 lähikaupan s market katto suunnitelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461082Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467