Marika

tee

Olen sitä mieltä, että Marika-nimi pitää poistaa nimipäiväkalenterista, Marika-nimen antaminen lopettaa ja Marika-nimisten muuttaa nimensä vaikka Mariaksi. Sama koskee myös harvinaisempaa Marica-muotoa.
Syynä tähän on se, että espanjan kielessä marica (lausutaan marika)tarkoittaa lesboa. Espanja on erittäin monissa maissa puhuttu kieli, ja lisäksi Suomi kuuluu EU:hun Espanjan tavoin ja yksi EU:n kielistä on espanja.
On se ihanaa kun suomalaistyttö matkustaa espanjankieliseen maahan ja esittelee itsensä. Yo soy Marica. (Olen lesbo)
Eli Marika-nimi pannaan.

8

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D :D

Mona nimi tarkoittaa pimppaa jossain päin maailmaa (liekö juuri espanjassa?)
      Matti tarkoittaa varasta.
      Onhan noita, mutta maassa maan tavalla. Ei kovin vakava asia ole :D
      Onhan suomessakin ulkomaalaisia joiden nimi on Muna tai Kana.

• tee

no on lesbo vähän pahempi kuin joku muna tai kana

• miija

Marika nimi on kaunis. Eikä siihen tarvitse reagoida mitenkään, jos se jonkun maan kielellä tarkoittaa jotakin. Tuskinpa sellaista nimeä on olemassakaan joka ei joksikin kieleksi jotain tarkoita.

Marika on aivan rehti suomalainen nimi. Maricaksi kirjoitettuna en sitä onneksi ole kenelläkään nähnyt.

• tee

kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica

• miija
        tee kirjoitti:

kuule aika monella ruotsinkielisellä on nimenä nimenomaan Marica

Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.

Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi.

• mä.
        miija kirjoitti:

Olkoon vaan mun puolesta, en liiku heidän piireissään. Siispä kuten aiemmin sanon, en ole tavannut sen nimisiä tai muullakaan tapaa nimeä huomioinut.

Kumma kamppanja sulla Marika nimen mustamaalaamiseksi.

mitä se sun reisiäs hinkkaa, jos hinkkaa niin laita käpy väliin!!!
        who cares???? älä sä anna marikaa nimeks mut mitä se sua haittaa jos joku muu antaa tai on sen niminen?GET A LIFE KID!

• Anonyymi

EI!!!

• Anonyymi

Hernekeitto avoin ei kuulemma muista miten ylesavain jako menee, ei vastaa enää kysymyksiin ao aihe vihan ja väkivalta puhelinta Pyhäjärvi miehensä kanssa jakaa työssään
      On tullut aika pariskunnat ei enää yhdessä töissä, lääkäri pakko hallinta nauhat Kärsämäki 2024 lähikaupan s market katto suunnitelmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      88
      1866
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      403
      1849
    3. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      99
      1786
    4. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1763
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      51
      1374
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      56
      1372
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      297
      1211
    8. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1076
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      50
      1027
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      173
      1025
    Aihe