Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM. onko kellään hyvää tai huonoa sanomista. kannataako ostaa?
Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM
10
3813
Vastaukset
Kun se tiedetään vasta aikaisintaan muutaman kuukauden kuluttua mallin markkinoille tulosta että onko siitä sanomista. Kaikkihan ne uusina toimii, jos ei vallan syntymäkuollutta käteen satu...
- hohho
no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy
- useampi pieni
hohho kirjoitti:
no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy
kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.
Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni. - hohho
useampi pieni kirjoitti:
kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.
Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni.ehkä mutta tää maksaa vain 90€.
- Perkele..
..Sinähän olet palstan kateellisin ihminen! Kyllä sinäkin saat Teran levyn, tosin vasta silloin kun toisilla on Petan levyt =D
- WesDig
Ollut käytössä n.6kk, ei ongelmia. Alustin NTFS heti paketista purettuani ja pelaa hienosti varastona. En käytä varmuus tms kopiointiin joten niistä en osaa sanoa. Vain filmejä yms.
- ukkooo
Itse tänään kävin ostamassa verkkokaupasta. Muuten ihan ok, mutta virtapiuhan liitin on aivan surkea. Liitin heiluu kaikkiin kuviteltavissa oleviin suuntiin ja tästä syystä virransyöttö katkeilee. Tästä syystä lähteekin samantien vaihtoon. En tiedä onko itselleni sattunut maanantaikappale mutta tod. näk. vaihdan kerralla jo hyväksi havaittuun Lacien vastaavaan malliin.
- kun lacien ostat?
Eikös Laciella ole pienimuotoinen ongelma se, että sieltä kotelon sisältä löytyy kovalevyjä laadusta hyvästä huonoon, kun ei taida olla standardi tuo levymerkki. WD:llä kun käytetään hyviä WD:n levyjä. Lacie käyttää niitä, mistä halvimmalla aina saa.
Näin oli ainakin jossain vaiheessa. Luulisin, että vieläkin. - revevver
Mulla huomasin tänään saman WD essensial 500gb. Haukuin ja vaihdan paskan.
- kokenu
mulla on ollut wd elements 500 giganen 5 vuotta ja meni sillain rikki kun oli huonosti ollut repussa, mut hyvin toiminu on ja luulen että saan korjattua. sekä minulla on myös kaksi 1tbn kovalevyä kummatkin toiminu ihan mainiosti ei mitään vikaa ole näkynyt vielä, adapterin johto oli vain aika ohut kun sen johto vähän raapasta maasta niin se aukes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855