Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM. onko kellään hyvää tai huonoa sanomista. kannataako ostaa?
Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM
10
3960
Vastaukset
Kun se tiedetään vasta aikaisintaan muutaman kuukauden kuluttua mallin markkinoille tulosta että onko siitä sanomista. Kaikkihan ne uusina toimii, jos ei vallan syntymäkuollutta käteen satu...
- hohho
no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy
- useampi pieni
hohho kirjoitti:
no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy
kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.
Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni. - hohho
useampi pieni kirjoitti:
kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.
Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni.ehkä mutta tää maksaa vain 90€.
- Perkele..
..Sinähän olet palstan kateellisin ihminen! Kyllä sinäkin saat Teran levyn, tosin vasta silloin kun toisilla on Petan levyt =D
- WesDig
Ollut käytössä n.6kk, ei ongelmia. Alustin NTFS heti paketista purettuani ja pelaa hienosti varastona. En käytä varmuus tms kopiointiin joten niistä en osaa sanoa. Vain filmejä yms.
- ukkooo
Itse tänään kävin ostamassa verkkokaupasta. Muuten ihan ok, mutta virtapiuhan liitin on aivan surkea. Liitin heiluu kaikkiin kuviteltavissa oleviin suuntiin ja tästä syystä virransyöttö katkeilee. Tästä syystä lähteekin samantien vaihtoon. En tiedä onko itselleni sattunut maanantaikappale mutta tod. näk. vaihdan kerralla jo hyväksi havaittuun Lacien vastaavaan malliin.
- kun lacien ostat?
Eikös Laciella ole pienimuotoinen ongelma se, että sieltä kotelon sisältä löytyy kovalevyjä laadusta hyvästä huonoon, kun ei taida olla standardi tuo levymerkki. WD:llä kun käytetään hyviä WD:n levyjä. Lacie käyttää niitä, mistä halvimmalla aina saa.
Näin oli ainakin jossain vaiheessa. Luulisin, että vieläkin. - revevver
Mulla huomasin tänään saman WD essensial 500gb. Haukuin ja vaihdan paskan.
- kokenu
mulla on ollut wd elements 500 giganen 5 vuotta ja meni sillain rikki kun oli huonosti ollut repussa, mut hyvin toiminu on ja luulen että saan korjattua. sekä minulla on myös kaksi 1tbn kovalevyä kummatkin toiminu ihan mainiosti ei mitään vikaa ole näkynyt vielä, adapterin johto oli vain aika ohut kun sen johto vähän raapasta maasta niin se aukes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214491Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu717342Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117161Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655177K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *244459Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978