Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM

hohho

Western Digital Elements 1TB USB 2.0 7200RPM. onko kellään hyvää tai huonoa sanomista. kannataako ostaa?

10

3780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun se tiedetään vasta aikaisintaan muutaman kuukauden kuluttua mallin markkinoille tulosta että onko siitä sanomista. Kaikkihan ne uusina toimii, jos ei vallan syntymäkuollutta käteen satu...

      • hohho

        no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy


      • useampi pieni
        hohho kirjoitti:

        no kyllä ainakin verkkokaupan hyllystä jo löytyy

        kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.

        Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
        Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni.


      • hohho
        useampi pieni kirjoitti:

        kuin yksi iso kiintolevy, kun se kiintolevy joskus kuitenkin hajoaa. Ei menetä sitten kuitenkaan aivan kaikkea kerralla.

        Tämä periatte koskee kaikkia merkkejä, en minä tästä kyseisestä vehkeestä mitään tiedä.
        Kotikoneesta vaan hajosi 500G, tilalle ostin kaksi pienempää. Todennäköisyys sille että molemmat hajoavat samalla kerralla, aika pieni.

        ehkä mutta tää maksaa vain 90€.


      • Perkele..

        ..Sinähän olet palstan kateellisin ihminen! Kyllä sinäkin saat Teran levyn, tosin vasta silloin kun toisilla on Petan levyt =D


    • WesDig

      Ollut käytössä n.6kk, ei ongelmia. Alustin NTFS heti paketista purettuani ja pelaa hienosti varastona. En käytä varmuus tms kopiointiin joten niistä en osaa sanoa. Vain filmejä yms.

    • ukkooo

      Itse tänään kävin ostamassa verkkokaupasta. Muuten ihan ok, mutta virtapiuhan liitin on aivan surkea. Liitin heiluu kaikkiin kuviteltavissa oleviin suuntiin ja tästä syystä virransyöttö katkeilee. Tästä syystä lähteekin samantien vaihtoon. En tiedä onko itselleni sattunut maanantaikappale mutta tod. näk. vaihdan kerralla jo hyväksi havaittuun Lacien vastaavaan malliin.

      • kun lacien ostat?

        Eikös Laciella ole pienimuotoinen ongelma se, että sieltä kotelon sisältä löytyy kovalevyjä laadusta hyvästä huonoon, kun ei taida olla standardi tuo levymerkki. WD:llä kun käytetään hyviä WD:n levyjä. Lacie käyttää niitä, mistä halvimmalla aina saa.

        Näin oli ainakin jossain vaiheessa. Luulisin, että vieläkin.


      • revevver

        Mulla huomasin tänään saman WD essensial 500gb. Haukuin ja vaihdan paskan.


    • kokenu

      mulla on ollut wd elements 500 giganen 5 vuotta ja meni sillain rikki kun oli huonosti ollut repussa, mut hyvin toiminu on ja luulen että saan korjattua. sekä minulla on myös kaksi 1tbn kovalevyä kummatkin toiminu ihan mainiosti ei mitään vikaa ole näkynyt vielä, adapterin johto oli vain aika ohut kun sen johto vähän raapasta maasta niin se aukes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe