elikkä millä "siivoan" koneeni turhista tiedostoista ja ohjelmista? kayttiksenä on winukan xp sp3 ,virukset pitäisi poistaa avast ja zonealarm...nyt kun tietäisi miten ja mitä poistan koneeltani turhia tiedostoja sekä ohjelmia? please ,englanti ei taivu,vaan suomi.
millä ihmeellä?
15
811
Vastaukset
kukaan muu kuin sinä voi tietää mikä ohjelma on mielestäsi turha? Turhat ohjelmat poistetaan Windowsin lisää/poista-toiminnolla ihan suomeksi.
- noviisia....
juu,kyllä mä tiedän mitä itse olen asentanut,mutta en tiedä mitä muut ovat tätä ennen tähän koneeseen asentaneet.lisää poista sovelluksesta kyllä näen kaiken,mutta ne jämät jotka jäävät koneelle? minulla on ccleaner jo ja siihen ilmestyy aina samat rekisterivirheet vaikka korjaan ne ,siis kun käynnistän koneen uudelleen.
noviisia.... kirjoitti:
juu,kyllä mä tiedän mitä itse olen asentanut,mutta en tiedä mitä muut ovat tätä ennen tähän koneeseen asentaneet.lisää poista sovelluksesta kyllä näen kaiken,mutta ne jämät jotka jäävät koneelle? minulla on ccleaner jo ja siihen ilmestyy aina samat rekisterivirheet vaikka korjaan ne ,siis kun käynnistän koneen uudelleen.
"juu,kyllä mä tiedän mitä itse olen asentanut,mutta en tiedä mitä muut ovat tätä ennen tähän koneeseen asentaneet."
Sitä varten käyttöjärjestelmissä on ne käyttäjätilit..
"minulla on ccleaner jo ja siihen ilmestyy aina samat rekisterivirheet vaikka korjaan ne ,siis kun käynnistän koneen uudelleen."
Kuullostaa siltä, että olisi uudelleenasennuksen paikka.M-Kar kirjoitti:
"juu,kyllä mä tiedän mitä itse olen asentanut,mutta en tiedä mitä muut ovat tätä ennen tähän koneeseen asentaneet."
Sitä varten käyttöjärjestelmissä on ne käyttäjätilit..
"minulla on ccleaner jo ja siihen ilmestyy aina samat rekisterivirheet vaikka korjaan ne ,siis kun käynnistän koneen uudelleen."
Kuullostaa siltä, että olisi uudelleenasennuksen paikka.Se Windows-ihanuus on nyt edessä eli uudelleenasennus. Muuten ei noilla taidoilla mikään muutu.
googleta.
- toinen noviisiakka
että miten poistan tietokannasta käyttämäni nettisivut. Enkä tarkoita nyt mitään sivuhistoriaa vaan sitä, ettei kukaan, siis KUKAAN, ihan oikeasti pääse näkemään missä olen käynyt ja mitä tehnyt....
- kovalevy ja
käy räjäyttämässä palveluntarjoajasi kaikki palvelimet, varmuuskopiot myös.
kovalevy ja kirjoitti:
olisi käyttää niitä käyttäjätilejä. Sitä varten ne käyttöjärjestelmissä on.
- asdfgfgq
M-Kar kirjoitti:
ne käyttäjätilit ovat?
- ...jos
M-Kar kirjoitti:
...itse on verkonvalvoja,mikäli joku muu on niin ei auta,verkonvalvoja pääsee näkemään muitten käyttäjien tiedot...
asdfgfgq kirjoitti:
ne käyttäjätilit ovat?
Normaalisti käyttöjärjestelmä kysyy salasanaa käynnistyessään jolloin siinä kirjaudutaan jollekin käyttäjätilille. Tietysti niitä voi tehdä joka käyttäjälle ja jokaisen tiedostot ovat jokaisen käyttäjän omia.
Tietenkin pääkäyttäjän oikeuksilla pääsee tonkimaan tarkemmin tietoja mutta sillähän nyt ei konetta muutenkaan käytellä.- ja.
kovalevy ja kirjoitti:
Yllä oleva neuvoja on työttömäksi jäänyt luuseri. Heittelee viisauksiaan joka avaukseen. Poistu takavasemmalle vittuun!
- keinot
ja. kirjoitti:
Yllä oleva neuvoja on työttömäksi jäänyt luuseri. Heittelee viisauksiaan joka avaukseen. Poistu takavasemmalle vittuun!
kysyjälle miten KUKAAN (huom. kysyjän kirjoitustapa) ei pääse niitä selvittämään.
- viistöistä
ja. kirjoitti:
???
- uunooo
viistöistä kirjoitti:
???
kokeile http://onecare.live.com/site/fi-fi/default.htm
tuo toimii vain internet explorerin kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396