Jos lapsella on diagnosoitu ADD niin onko hänelle mahdollista saada vammaistukea, ja onko se ihan perustuki vai korotettu? Minkälaisia kokemuksia teillä on erillaisista sopeutumisvalmennuskursseita. Oletteko saaneet näiden kurssin avulla apua arjen pyörittämiseen ja jos lapsella on vaikeuksia kielenkehityksen alueella ja on myös todettu ADD, niin minkälainen valmennuskurssi olisi parempi ADD vai kielenkehityksen?
Vammaistuki
ADD
1
315
Vastaukset
- perustukea voisit
ehkä saada.nyt vaan c-todistus lääkäriltä (muuten turha edes anoa vammaistukea) ja kunnon selitykset papereihin miksi lapsesi tarvitsee tukea ja kaikki lääkärikäynnit ja lääkäreitten nimiäkin kysellään.Itellä toisesta syystä myönnetty pienin tuki (85e) ja nyt pian pitää ruveta väsäämään uusia hakemiksia kun loppuu tuki toukokuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175