Turpa kiinni helvetin kakara!
sinä et tiedä mitään hylkäämisen tuskasta.
Et sinä tiedä mitään selkäsaunasta,
ei sinua ole hakattu, eikä saatana jätetty.
Sinä saatana vikiset täydellä mahalla,
sisällä lämpimässä, omassa sekasessa huoneessasi,
vaateita läjäpäin, perkele!
Sinä vingut surkeuttasi,
vaikka sinulla on kaikki mitä ihminen tarvitsee.
Tahallasi tukkasi takkuat,
ja villapuserosi singutat.
Sinä saatana huudat jotain joistain saatanan ketuista ja
puolilahoista puista, joissain ikimettissä perkele.
Missä helvetissä ne ikimettät on, sano se saatana.
Sinä et tiedä mitään mistään luonnosta ja
jos oletkin oikeassa että minä en sinua ymmärrä,
niin olet siinä niin vitun oikeassa.
Älä sinä saatana huuda mulle sun tuskaas!
On niitä muillakin.!
Älä sinä saatana..
9
340
Vastaukset
- Eräs nainen
Kaksi niin erilaista runoa ja tästä pidin erityisesti :). Voimallista tekstiä.
- ajanmittaaja
on sanottava asiat suoraan ja venkoilematta, ei ne muutoin kuuntele. Mut olisihan se vähän väärin puhua oikeesti noin kelleen. eiks vaan?
- Eräs nainen
ajanmittaaja kirjoitti:
on sanottava asiat suoraan ja venkoilematta, ei ne muutoin kuuntele. Mut olisihan se vähän väärin puhua oikeesti noin kelleen. eiks vaan?
En tiedä. Siinä vaiheessa häivyn ovet paiskoen. Sekin helpottaa :D.
- vergeet-mij-niet
vaikeuksia nuoremman sukupolven kanssa. Varmaan jokainen perheellinen on moiseen törmännyt, ei ehkä näin voimallisesti, tai sitten aika on kullannut muistot.:) Totta varmaan monastikin tämä kuvio, miten itse sokeutuukaan ja käyttäytyy lapsen lailla omine kipuineen ja ongelmineen, vaikka pitäisi olla se aikuinen. Inhimillisesti ja upeasti olet tämänkin kuvannut, vaikka ikävä on tarinana.
- ajanmittaaja
Mietin vaan tommoisia kun olen katsellut joitain nuorten välisiä juttuja.
Jos me kaikki ja varsinkin me aikuiset puhuisimme edes joskus samalla lailla heille kun monet nuoret annataavat vanhemmilleen. Voiskohan se herättää heitä hieman.
Itse en ikinä oikeasti puhuisi kenellekään tuollain, se ei oikein sopisi minun luonteelle.
Mutta tuntui totta puhuen ihan hyvältä annattaa noin, vaikka vaan juttuna.
- Mysteriet
Jos yksi puuttuu niin sitä myöten kaikki...
Runosi on kyllä hieno!- e.ve
Tässä on realimia, voimaa, tunteita ja
" ruma sana/sanat sanotaan, niin kuin ne on ".
Hyvä runo, en muuta sano !! - ajanmittaaja
e.ve kirjoitti:
Tässä on realimia, voimaa, tunteita ja
" ruma sana/sanat sanotaan, niin kuin ne on ".
Hyvä runo, en muuta sano !!Siis ei ne ole rumia sanoja, vaan ikaikasia loitsuja, joita vain taitajat saa sanoa.
Ei pahaa niillä puhuta, ei sielua pois manata,
vaan tulta sekä tappuraa,
niillä esiin lietsotaan.
Jos nurkissasi sun on vekara täysin vedoton,
niin sano taikasana tai kaksi, niin muuttuu pentu paremmaksi.
Mut liikaa älä manaja,
jos tahdot oikein touhuta,
jos pentu kovin herkkä on, niin karkaa vain kelvoton. - ajanmittaaja
Mitä menit tekemään,
nyt manasit tosi pahasti, jos sana tuo nyt huomataan on maailma kohta mallillaan.
Mut ollaan hiukan hys ja hys. niin ehkä silloin selvitään ja saippualla suumme vain pestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015