veikkauksen ohjelmisto

Oon miettinyt etä veikkauksella on sellainen ohjelmisto että se seuloo kaikki numerot ennen tv lähetystä ja minimoi veikkauksen tappiot minimiin ja siksi mä en ole koskaan tavannut lottomiljonääriä saati sitten 6 ja lisänumeron voittajaa

11

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa olla

      sisäministeriön omaisuutta. Viralliset valvojat pitäisi lahjoa, arvontatapahtuman tulla nauhalta. Loppu onkin helppoa.
      Onhan noita maailmalla tapahtunut. Muistaakseni joskus Italiassa joku vastaava rahapeli toimi parikymmentä vuotta ennenkuin selvisi, ettei päävoittoja ikinä jaettu.
      Mutta minulle suhde 1:15000000 on jo riittävä syy olla lottoamatta.

      • voi ajatella

        vaikka 15,3 kilometriä pitkäksi janaksi jaettuna millinmetrin pätkiin. Sitten otat tikan ja koetat sattumanvaraisesti osua juuri oikeaan millin pätkään. Tässä se huijaus piilee.
        Veikkaus itse organisaationa ja muun muassa johtajiensa huippupalkkoina syö leijonanosan rahavirrasta. Jakoprosentit ovat naurettavan pienet. Mafiakin jakaa vedoissaan joku 90-95 % ulos verrattuna veikkauksen ainakin lotossa johonkin 40 %.


      • Analogia
        voi ajatella kirjoitti:

        vaikka 15,3 kilometriä pitkäksi janaksi jaettuna millinmetrin pätkiin. Sitten otat tikan ja koetat sattumanvaraisesti osua juuri oikeaan millin pätkään. Tässä se huijaus piilee.
        Veikkaus itse organisaationa ja muun muassa johtajiensa huippupalkkoina syö leijonanosan rahavirrasta. Jakoprosentit ovat naurettavan pienet. Mafiakin jakaa vedoissaan joku 90-95 % ulos verrattuna veikkauksen ainakin lotossa johonkin 40 %.

        Kuljet 15,3 kilometriä pitkää tietä jonne on ripoteltu 7 kpl yhden millimetrin pituisia kultahippuja täysin sattumanvaraisesti. Tehtäväsi on löytää kaikki seitsemän hippua kuljettuasi 15,3 kilometriä...hiekkatietä ja peltoa loppuuna asti ;)


      • yhden,
        Analogia kirjoitti:

        Kuljet 15,3 kilometriä pitkää tietä jonne on ripoteltu 7 kpl yhden millimetrin pituisia kultahippuja täysin sattumanvaraisesti. Tehtäväsi on löytää kaikki seitsemän hippua kuljettuasi 15,3 kilometriä...hiekkatietä ja peltoa loppuuna asti ;)

        suhde kun on 1:15,3 miljoonaa.


      • Tuota noin
        yhden, kirjoitti:

        suhde kun on 1:15,3 miljoonaa.

        Se että kaikki 7 on lotossa oikein, sen suhde on 1:15000000. Ei sen, että yks on oikein.


      • tosi!
        Tuota noin kirjoitti:

        Se että kaikki 7 on lotossa oikein, sen suhde on 1:15000000. Ei sen, että yks on oikein.

        Vertaus lähti tuosta janasta. Siinä (vertauksessa) pitää osua yhteen kohtaan, ei seitsemään. 7 kultajyvää voi valita suoraan käytettävissä olevista numeroista, onko niitä nyt 39. Toki juuri ne oikeat.


    • Niin tekis?

      Ei tuohon ole niin minkäänlaista syytä. Lotossa mahkut voittaa ~1/15000000 ja Kenossa sekä viikingissä vielläkin kehnommat. Minkä takia tossa pitäis viellä minimoida jotain ? Veikkaus hakkaa tasaista tulosta ja jakaa sääntöjen mukaan voittoja pois. Kenekään palkka ei ole tähtitieteellinen, eli kuka ne rahat ihan loppujenlopuks kääris omaan pussiinsa ?

      • jaetaan vaihto

        miinus provikat. siitä jää määrätty % pelinjärjestäjälle.

        keno taas on kerroin periaatteella, siksi veikkauksella risoo kun kansa vaatii palloarvontaa.
        "tietokonearvonta" tahtoo sanoa sitä, että tietsikka hakee pelatuista numeroista vähiten maksavat numerot. sehän on pelkkää huijausta, veikkaus ei ota riskejä. jokerissa sama juttu.
        miksi veikkaus olisi ainoa rehellinen yhtiö maailmassa ?


      • ..................
        jaetaan vaihto kirjoitti:

        miinus provikat. siitä jää määrätty % pelinjärjestäjälle.

        keno taas on kerroin periaatteella, siksi veikkauksella risoo kun kansa vaatii palloarvontaa.
        "tietokonearvonta" tahtoo sanoa sitä, että tietsikka hakee pelatuista numeroista vähiten maksavat numerot. sehän on pelkkää huijausta, veikkaus ei ota riskejä. jokerissa sama juttu.
        miksi veikkaus olisi ainoa rehellinen yhtiö maailmassa ?

        Olisi kiva kuulla TODISTEITA Veikkauksen huijaamisesta.
        Jollei löydy niin turpa kiinni!
        Vai haluatko että kun menet kauppaan sinua epäillään heti näpistyksestä ja sinun metodeilla varmaankin lynkattaisiin heti.

        Miksi sinä juuri olisit rehellinen ihminen.

        Aina näköjään löytyy idiootteja ketkä ilman todisteita selittävät kaikkea huuhaata mitä sattuu, eivät varmaankaan hyväksyisi tilannetta jossa se syytös kohdistuisi itseensä ilman todisteita?


    • kerran näin

      Itse huomasin joitakin vuosia sitten kun pelasin lottoa veikkauksen netti palvelun kautta että voittoa ei maksettukkaan vaikka numeroita oli oikein. Ilmoitin siitä asiakas palveluun ja sainkin ne muutamat eurot pelitilille mutta ei edes anteeksi pyyntöä tullut.. kävi vaan mielessä onkohan tämä kovin yleistä että rahaa jää maksamatta

      • arvontakone

        Menikö veikkauselta liikaa voittoja kenokonetta pyörittäessä,vai missä lie nyt tuo kone.Minun kenon peluu loppui nyt.Vaikka pelaankin alle 10 panoksella päivässä,en enää pelaa edes sitä.Minun mielestäni keno on täyttä huijausta.Olen pelannut kenoa aika kauan ja suurin voittoni on ollut kaksi euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe