Miten käy?

mietin vaa...

niin onko kovikin vakavaa jos vetää pari buranaa ja siihen jotain siiderii??

voiks käydä kuin pahasti?

7

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta...

...se on vaan ihan helvetin säälittävää sekavan olon hakemista... KOKEILKAA TEINIXIT KANNABISTA!

Kerran olet polttanut ja tehnyt pilvessä "outoja" juttuja, niin se saa kummasti lopettamaan kaikki halut kokeilla uudestaan...

• pal ku lystää

no kuule vedä vaikka koko pakkaus buranaa ja päälle koppa kaljaa niin meet enemmän sekasin siitä bissestä kun buranoista ei tosta yhdistelmästö oo mitään hyötyy

• werq34eq

ei tossa mitään pahaa tule, eri asia voi olla ehkä jos vedät jotain antibiootteja mut en tiedä niistäkään, vedin ite kerran 8 buranaa, järkevää mut ei siitä mitään tullut, puhun nyt vain pelkästään särkylääkkeistä

• aarghhh

joo mut vaik ei mtn tullu nii vois varmaan kuitenki suositella vetämään ihan veden kanssa eikä ehkä ihan niin montaa kun sä.... siis haloo 8 ties minkä myrkytyksen oisit saanu, järkee voi käyttää vaikka kokeilunhalunen oliski, tosin onhan sitä haudassa aikaa miettiä mitä tuli tehtyy

• ---
        aarghhh kirjoitti:

joo mut vaik ei mtn tullu nii vois varmaan kuitenki suositella vetämään ihan veden kanssa eikä ehkä ihan niin montaa kun sä.... siis haloo 8 ties minkä myrkytyksen oisit saanu, järkee voi käyttää vaikka kokeilunhalunen oliski, tosin onhan sitä haudassa aikaa miettiä mitä tuli tehtyy

ei vaikuta mitenkään et anna palaa vaan

• Pete tarkkisluokalta

Joo vedä poskee vaa miten usein vaa, kasvata samal buranan sietokykytoleranssias... Mut mitäs teet sitten kun oikeesti särkee johonkin, ja normaali särkylääkeannos ei enää tehoa?

Kävi miten kävi, niin aika säälittävää. HUAAAAH!11LOL. Vähän samaa osastoo ku "mul ei oo varaa moneen pulloon nii en aio syödä koko päivänä mitn ja vedän kaiken tyhjään vatsaan, ihkpihkihkk.."

• khjff

Alkoholia ja buranaa en vetäis yhtä aikaa, sillä buranassa on parasetamolia ja sitä ku ottaa alkoholin kanssa, nii voi käydä nii että maksa rupee käymään vajaa toiminnalla, mutta kyllä sen huomaa ku silmien valkuaiset muuttuu keltasiks, että nyt on maksassa vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe