niin onko kovikin vakavaa jos vetää pari buranaa ja siihen jotain siiderii??
voiks käydä kuin pahasti?
Miten käy?
7
522
Vastaukset
- ...mutta...
...se on vaan ihan helvetin säälittävää sekavan olon hakemista... KOKEILKAA TEINIXIT KANNABISTA!
Kerran olet polttanut ja tehnyt pilvessä "outoja" juttuja, niin se saa kummasti lopettamaan kaikki halut kokeilla uudestaan... - pal ku lystää
no kuule vedä vaikka koko pakkaus buranaa ja päälle koppa kaljaa niin meet enemmän sekasin siitä bissestä kun buranoista ei tosta yhdistelmästö oo mitään hyötyy
- werq34eq
ei tossa mitään pahaa tule, eri asia voi olla ehkä jos vedät jotain antibiootteja mut en tiedä niistäkään, vedin ite kerran 8 buranaa, järkevää mut ei siitä mitään tullut, puhun nyt vain pelkästään särkylääkkeistä
- aarghhh
joo mut vaik ei mtn tullu nii vois varmaan kuitenki suositella vetämään ihan veden kanssa eikä ehkä ihan niin montaa kun sä.... siis haloo 8 ties minkä myrkytyksen oisit saanu, järkee voi käyttää vaikka kokeilunhalunen oliski, tosin onhan sitä haudassa aikaa miettiä mitä tuli tehtyy
- ---
aarghhh kirjoitti:
joo mut vaik ei mtn tullu nii vois varmaan kuitenki suositella vetämään ihan veden kanssa eikä ehkä ihan niin montaa kun sä.... siis haloo 8 ties minkä myrkytyksen oisit saanu, järkee voi käyttää vaikka kokeilunhalunen oliski, tosin onhan sitä haudassa aikaa miettiä mitä tuli tehtyy
ei vaikuta mitenkään et anna palaa vaan
- Pete tarkkisluokalta
Joo vedä poskee vaa miten usein vaa, kasvata samal buranan sietokykytoleranssias... Mut mitäs teet sitten kun oikeesti särkee johonkin, ja normaali särkylääkeannos ei enää tehoa?
Kävi miten kävi, niin aika säälittävää. HUAAAAH!11LOL. Vähän samaa osastoo ku "mul ei oo varaa moneen pulloon nii en aio syödä koko päivänä mitn ja vedän kaiken tyhjään vatsaan, ihkpihkihkk.." - khjff
Alkoholia ja buranaa en vetäis yhtä aikaa, sillä buranassa on parasetamolia ja sitä ku ottaa alkoholin kanssa, nii voi käydä nii että maksa rupee käymään vajaa toiminnalla, mutta kyllä sen huomaa ku silmien valkuaiset muuttuu keltasiks, että nyt on maksassa vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937