Nordean opintolainat myöhässä

The Ydin

Perkele tässä on ooteltu opintolainan viimeistä erää jo koko päivän.Sopimuksessa lukee että tulisi 2.3 muttei oo näkynyt mitää viel tilillä.Maksavatkohan edes?Huom että ennen jo kolmen vuoden ajan opintolaina tullut ajoissa aamukuuden aikoihin perkele...ei oo normii tommonen..pitää päästä jo tuhlailee (maksaa laskui)

8

4165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä

olis kiva päästä jo ruokakauppaan, mä oon täällä kans koko päivän odotellu. soitin asiakaspalveluunkin ja sieltä ne totes että se tulee tänään jossain vaiheessa, ei voi sanoa koska, saattaa mennä iltaanki asti.. nyyh. tekis mieli muutaku puuroa. vinkkinä: nordeasta pystyy tilaamaan check-in asiakkaana tekstarin ku tilin saldo menee jonku tietyn rajan yli, säästyy solo-tunnukset. ;)

• Vitutusärtymys

Täällä kans soiteltiin Nordeaan aamusta ja sanottiin et 17:00 mennessä pitäis olla lainan tilillä. Eipä näy! Mäkin mielellään söisin jo jotain muuta ku puuroa ja maksaisin noi laskut. Ääretön vitutus päällä!

• :::((((
        Vitutusärtymys kirjoitti:

Täällä kans soiteltiin Nordeaan aamusta ja sanottiin et 17:00 mennessä pitäis olla lainan tilillä. Eipä näy! Mäkin mielellään söisin jo jotain muuta ku puuroa ja maksaisin noi laskut. Ääretön vitutus päällä!

Ruoka ja tupakat loppu ihanaa!! Viiteen mennessä lupasivat, että rahat on.

• The Ydin
        :::(((( kirjoitti:

Ruoka ja tupakat loppu ihanaa!! Viiteen mennessä lupasivat, että rahat on.

soitin viiden aikaa ja kysyin asiaa uudestaan ja kertoivat että maksuohjelma oli kaatunut ja että oli saatu korjattua ja lainat pistetää ihmisten tileille illan aikana... sanoivat kyl aiemmin päiväl ettei mitään vikaa ollu ;S

• hei kiva että
        The Ydin kirjoitti:

soitin viiden aikaa ja kysyin asiaa uudestaan ja kertoivat että maksuohjelma oli kaatunut ja että oli saatu korjattua ja lainat pistetää ihmisten tileille illan aikana... sanoivat kyl aiemmin päiväl ettei mitään vikaa ollu ;S

sai tietää vähä enemmän, kiitti The Ydin. mulle sanottiin kans ettei oo tietoo mistään ongelmista. ihme kusetusta. noh, pitää vaan odotella..

• Vitutusärtymys
        hei kiva että kirjoitti:

sai tietää vähä enemmän, kiitti The Ydin. mulle sanottiin kans ettei oo tietoo mistään ongelmista. ihme kusetusta. noh, pitää vaan odotella..

Tyydyin sit syömään jo kolmannen lautasellisen kaurapuuroa tänään ja ajattelin et ehkä mä pärjään huomiseen sit käymättä kaupassa. Ja sit muistin et maito on loppu enkä saa aamukahvia!
        Voihan perse, voiko enää paremmin mennä? :D
        Varmaan ne rahat tulee tilille joskus 5 vaikka ysi ku kaupat menee kiinni.

• Masennuspäivä

ulkomaanreissu. Kiitos vaan Nordea!

• Myös Nordea

Kyll mulle vaan tuli tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57