Nordean opintolainat myöhässä

The Ydin

Perkele tässä on ooteltu opintolainan viimeistä erää jo koko päivän.Sopimuksessa lukee että tulisi 2.3 muttei oo näkynyt mitää viel tilillä.Maksavatkohan edes?Huom että ennen jo kolmen vuoden ajan opintolaina tullut ajoissa aamukuuden aikoihin perkele...ei oo normii tommonen..pitää päästä jo tuhlailee (maksaa laskui)

8

4157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä

olis kiva päästä jo ruokakauppaan, mä oon täällä kans koko päivän odotellu. soitin asiakaspalveluunkin ja sieltä ne totes että se tulee tänään jossain vaiheessa, ei voi sanoa koska, saattaa mennä iltaanki asti.. nyyh. tekis mieli muutaku puuroa. vinkkinä: nordeasta pystyy tilaamaan check-in asiakkaana tekstarin ku tilin saldo menee jonku tietyn rajan yli, säästyy solo-tunnukset. ;)

• Vitutusärtymys

Täällä kans soiteltiin Nordeaan aamusta ja sanottiin et 17:00 mennessä pitäis olla lainan tilillä. Eipä näy! Mäkin mielellään söisin jo jotain muuta ku puuroa ja maksaisin noi laskut. Ääretön vitutus päällä!

• :::((((
        Vitutusärtymys kirjoitti:

Täällä kans soiteltiin Nordeaan aamusta ja sanottiin et 17:00 mennessä pitäis olla lainan tilillä. Eipä näy! Mäkin mielellään söisin jo jotain muuta ku puuroa ja maksaisin noi laskut. Ääretön vitutus päällä!

Ruoka ja tupakat loppu ihanaa!! Viiteen mennessä lupasivat, että rahat on.

• The Ydin
        :::(((( kirjoitti:

Ruoka ja tupakat loppu ihanaa!! Viiteen mennessä lupasivat, että rahat on.

soitin viiden aikaa ja kysyin asiaa uudestaan ja kertoivat että maksuohjelma oli kaatunut ja että oli saatu korjattua ja lainat pistetää ihmisten tileille illan aikana... sanoivat kyl aiemmin päiväl ettei mitään vikaa ollu ;S

• hei kiva että
        The Ydin kirjoitti:

soitin viiden aikaa ja kysyin asiaa uudestaan ja kertoivat että maksuohjelma oli kaatunut ja että oli saatu korjattua ja lainat pistetää ihmisten tileille illan aikana... sanoivat kyl aiemmin päiväl ettei mitään vikaa ollu ;S

sai tietää vähä enemmän, kiitti The Ydin. mulle sanottiin kans ettei oo tietoo mistään ongelmista. ihme kusetusta. noh, pitää vaan odotella..

• Vitutusärtymys
        hei kiva että kirjoitti:

sai tietää vähä enemmän, kiitti The Ydin. mulle sanottiin kans ettei oo tietoo mistään ongelmista. ihme kusetusta. noh, pitää vaan odotella..

Tyydyin sit syömään jo kolmannen lautasellisen kaurapuuroa tänään ja ajattelin et ehkä mä pärjään huomiseen sit käymättä kaupassa. Ja sit muistin et maito on loppu enkä saa aamukahvia!
        Voihan perse, voiko enää paremmin mennä? :D
        Varmaan ne rahat tulee tilille joskus 5 vaikka ysi ku kaupat menee kiinni.

• Masennuspäivä

ulkomaanreissu. Kiitos vaan Nordea!

• Myös Nordea

Kyll mulle vaan tuli tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4793
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3564
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2828
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2531
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe