hei! onko jollain tietoa minkäniminen hierontalaite tämä on ja mistä voi ostaa?
kuvaus:muistaakseni harmaa/musta, siinä oli kaksi sellaista "nystyrää" jotka pyörivät ympyrää, hintaluokka tais olla 50e kieppeillä... oli kyllä aika huono kuvaus mutta jos nyt joku sai selvää :)
lainasin joskus joltain sitä ja se oli muistaakseni hyvä...
mikä hierontalaite?
3
1223
Vastaukset
- Bullman
www.musta-lammas.net. Tämä on se alkuperäinen
laite, joka on ollut markkinoilla Suomessakin
20 vuotta ja aina samalla maahantuojalla. Takuu
5 vuotta ilman käyttörajoituksia. Voi käyttää vaikka tuntikausia, ei kuumene. Hoitaa niskan,
hartiat, selän, raajat. Myös jalkapohjat. Todellinen monihierontalaite. Hinta netistä
tilattuna 530. Yrityksille vähennyskelpoinen. - tilasin...
joo,tuon tyyppisen tilasin Hobby Hallista.Shiatsu-hierontalaite.
- nähnyt kaupan ikkunassa
kyllä niitä hieromalaitteita ja -sauvoja on monen kaupan ikkunassa.. rohkeasti vaan sisään seksipuotiin valitsemaan!
Olihan niitä jo 70-luvulla, sellainen kullattu, "Velikulta" ja hopean värinen, "Velihopea", Ne ovat tietenkin tarkoitettu ihan vain kipeiden hartioiden ja niskan hierontaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467