Mikä olisi halpa keino tilanteessani päästä xbox 360 nettiin pelaamaan??

XBOXFAN1

Xbox 360:een pelejä joita netissä pelaisin kavereiden kanssa, mutta ikävä kyllä ei ole huoneessani puhelinpistoketta-.- ja modeemi liian kaukana huoneestani ja xbox 360:stä ja näin ollen ainoa mahdollisuus päästä pelaamaan 360:llä netissä on hankkia langaton netti.. mikä tulee maksamaan aika lailla:( kun ensiksi xboxíin kiinni langaton netti n.80e, sitten jonkinlainen modeemiin tuleva antenni eli langattoman netin lähettäjä n.40e.. kalliiksi tulee.. noin 140 e.saada netti. GOLD live jäsenyys 60e vuodeksi peliaikaa ! :( kalliiksitulee noin 200 e! :O
tietääkö joku miten saisin halvemman keinon pelata pelejä xbox 360:llä netisssä??? :( odotan ja tarvitsen vastauksia? ja ehdotuksia?? :(

36

8590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt eka

      pitkää verkkokaapelia, niitä saa 15-20 metrisinä:)

      • noin ..

        10- 20e


      • XBOXFAN1

        Eipä taida se kaapeli verkko homma onnistua kun ainoa tietokone (pöytäkone) ja ainoa (ADSL) modeemi sijaitsee siskoni huoneessa.. ja oma huoneeni ja xbox 360 sijaitsee seinän takana ja omassa huoneessani ja siskon ja minun huoneeni välissä on 2 ovea joiden läpi ei pääse millään kaapeliverkko johto koska sitten ei mene ovet kiinni vaikka listaa pitkin sen laittaisikin.. :( mutta mitä jos saisi jotenkin asennettua/lisättyä puhelinpistokkeen huoneeseeni (sitä ei vielä siellä ole) ja sitten ostaa n.40 euron ADSL modeemin ja se puhelinpistokkeeseen ja ethernet kaapeli modeemista xbox 360:een ja sitten nettiin? voisiko tällainen vaihtoehto onnistua? ja voiko puhelinpistoketta asentaa/lisätä huoneeseen missä sitä ei vielä ole ja paljonkohan se maksaisi? niin ja jos sen netin saisi toimimaan niin kun meillä on modeemissa elisan laajakaista liittymä niin jos ostaa toisen ADSL modeemin ja asentaa sen eri huoneeseen kun toisen niin meneekö siitä sitten erikseen nettiyhteys hintaa ja elisa laajakaista erikseen? mutta kiitos kuitenkin tuosta kaapeli verkko johto ehdotuksesta! :)


      • mullakin
        XBOXFAN1 kirjoitti:

        Eipä taida se kaapeli verkko homma onnistua kun ainoa tietokone (pöytäkone) ja ainoa (ADSL) modeemi sijaitsee siskoni huoneessa.. ja oma huoneeni ja xbox 360 sijaitsee seinän takana ja omassa huoneessani ja siskon ja minun huoneeni välissä on 2 ovea joiden läpi ei pääse millään kaapeliverkko johto koska sitten ei mene ovet kiinni vaikka listaa pitkin sen laittaisikin.. :( mutta mitä jos saisi jotenkin asennettua/lisättyä puhelinpistokkeen huoneeseeni (sitä ei vielä siellä ole) ja sitten ostaa n.40 euron ADSL modeemin ja se puhelinpistokkeeseen ja ethernet kaapeli modeemista xbox 360:een ja sitten nettiin? voisiko tällainen vaihtoehto onnistua? ja voiko puhelinpistoketta asentaa/lisätä huoneeseen missä sitä ei vielä ole ja paljonkohan se maksaisi? niin ja jos sen netin saisi toimimaan niin kun meillä on modeemissa elisan laajakaista liittymä niin jos ostaa toisen ADSL modeemin ja asentaa sen eri huoneeseen kun toisen niin meneekö siitä sitten erikseen nettiyhteys hintaa ja elisa laajakaista erikseen? mutta kiitos kuitenkin tuosta kaapeli verkko johto ehdotuksesta! :)

        mut ei xboxia, pistoke 2 oven takana toisessa huoneessa. Verkkokaapelia saa myös litteänä mallina ja se on noin 2- 3mm paksu. Mulla menee se jalkalistan takana ja tein pari n. 2cm reikää ovien karmiin, josta kaapeli läpi, ne voi myöhemmin peittää muovitulpalla.

        Voithan sä aina laittaa johdon kiinni vain silloin kun pelaat, jos meinaan irtokaapelin ostat. Pikkasen teippiä, niin ei pyöri johto jaloissa tai muutama naula jalkalistan päälle:)


      • vaihtoehto,,,,,,
        mullakin kirjoitti:

        mut ei xboxia, pistoke 2 oven takana toisessa huoneessa. Verkkokaapelia saa myös litteänä mallina ja se on noin 2- 3mm paksu. Mulla menee se jalkalistan takana ja tein pari n. 2cm reikää ovien karmiin, josta kaapeli läpi, ne voi myöhemmin peittää muovitulpalla.

        Voithan sä aina laittaa johdon kiinni vain silloin kun pelaat, jos meinaan irtokaapelin ostat. Pikkasen teippiä, niin ei pyöri johto jaloissa tai muutama naula jalkalistan päälle:)

        pyydä AMMATTIMIES poraamaan reikä seinän läpi, betoniahan se vaan on, kummasti lähenee pöytäkone:) sit vaan kittaat reiän, kun tulee muutto tai et tarvitse sitä enää.

        Mut käytä ammattimiestä, ne pystyy kattoo ettei siinä kohdassa ole vesi tai sähköjohtoja.


      • XBOXFAN1
        vaihtoehto,,,,,, kirjoitti:

        pyydä AMMATTIMIES poraamaan reikä seinän läpi, betoniahan se vaan on, kummasti lähenee pöytäkone:) sit vaan kittaat reiän, kun tulee muutto tai et tarvitse sitä enää.

        Mut käytä ammattimiestä, ne pystyy kattoo ettei siinä kohdassa ole vesi tai sähköjohtoja.

        niinettä paljonkohan sellaisen reiän teko maksaisi ja kuinka ison reiän se ammattimies sitten poraa.. ja että sortuuko/murtuuko betoni ? :D kaverini sanoi että jos langattoman netin ostaisi niin sellainen antenni pitäisi liittää modeemiin mutta en tiedä sen "antennin" oikeaa nimeä ja meneeköhän se tällaiseen modeemiin kiinni kuin: TW EA-501 ADSL modem (versio 3.) ? :)


      • .........
        XBOXFAN1 kirjoitti:

        niinettä paljonkohan sellaisen reiän teko maksaisi ja kuinka ison reiän se ammattimies sitten poraa.. ja että sortuuko/murtuuko betoni ? :D kaverini sanoi että jos langattoman netin ostaisi niin sellainen antenni pitäisi liittää modeemiin mutta en tiedä sen "antennin" oikeaa nimeä ja meneeköhän se tällaiseen modeemiin kiinni kuin: TW EA-501 ADSL modem (versio 3.) ? :)

        gyprociin saa reiän vaikka lusikalla :=D


      • teme979797
        XBOXFAN1 kirjoitti:

        niinettä paljonkohan sellaisen reiän teko maksaisi ja kuinka ison reiän se ammattimies sitten poraa.. ja että sortuuko/murtuuko betoni ? :D kaverini sanoi että jos langattoman netin ostaisi niin sellainen antenni pitäisi liittää modeemiin mutta en tiedä sen "antennin" oikeaa nimeä ja meneeköhän se tällaiseen modeemiin kiinni kuin: TW EA-501 ADSL modem (versio 3.) ? :)

        siis mikset itse poraa!!!säästäisit enemmän itekki faija poras toho mun huoneesee ja sisko huonee välii reiä!!!mut itekki koitan saada xboxi nettii pitää varmaa ostaa se 60€ vuos


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        XBOXFAN1 kirjoitti:

        Eipä taida se kaapeli verkko homma onnistua kun ainoa tietokone (pöytäkone) ja ainoa (ADSL) modeemi sijaitsee siskoni huoneessa.. ja oma huoneeni ja xbox 360 sijaitsee seinän takana ja omassa huoneessani ja siskon ja minun huoneeni välissä on 2 ovea joiden läpi ei pääse millään kaapeliverkko johto koska sitten ei mene ovet kiinni vaikka listaa pitkin sen laittaisikin.. :( mutta mitä jos saisi jotenkin asennettua/lisättyä puhelinpistokkeen huoneeseeni (sitä ei vielä siellä ole) ja sitten ostaa n.40 euron ADSL modeemin ja se puhelinpistokkeeseen ja ethernet kaapeli modeemista xbox 360:een ja sitten nettiin? voisiko tällainen vaihtoehto onnistua? ja voiko puhelinpistoketta asentaa/lisätä huoneeseen missä sitä ei vielä ole ja paljonkohan se maksaisi? niin ja jos sen netin saisi toimimaan niin kun meillä on modeemissa elisan laajakaista liittymä niin jos ostaa toisen ADSL modeemin ja asentaa sen eri huoneeseen kun toisen niin meneekö siitä sitten erikseen nettiyhteys hintaa ja elisa laajakaista erikseen? mutta kiitos kuitenkin tuosta kaapeli verkko johto ehdotuksesta! :)

        Konstit on monet! Itse olen isosta perheessä ja itsellä oli ja myös siskolla samainen ongelma! Modeemi oli melkeen talon toisessa päässä. Siskon huoneen kattoon porattiin pieni reikä ja kaapeli meni välikatolla ja sieltä tuli sit oikeaan huoneeseen modeemiin kiinni. Itsellä johto menee ulko kautta tuuletus ikkunan tiivisteeseen tehtiin reikä että ikkuna menee kiinni mutta silti johto ei ole litussa sen välissä ja ulkopuolella johto kiinnitettiin nätisti seinän alalaitaan semmosilla pienillä muovisilla koukku kiinnikkeillä ja hyvin toimii kesät talvet =)


      • Kyselijä
        XBOXFAN1 kirjoitti:

        Eipä taida se kaapeli verkko homma onnistua kun ainoa tietokone (pöytäkone) ja ainoa (ADSL) modeemi sijaitsee siskoni huoneessa.. ja oma huoneeni ja xbox 360 sijaitsee seinän takana ja omassa huoneessani ja siskon ja minun huoneeni välissä on 2 ovea joiden läpi ei pääse millään kaapeliverkko johto koska sitten ei mene ovet kiinni vaikka listaa pitkin sen laittaisikin.. :( mutta mitä jos saisi jotenkin asennettua/lisättyä puhelinpistokkeen huoneeseeni (sitä ei vielä siellä ole) ja sitten ostaa n.40 euron ADSL modeemin ja se puhelinpistokkeeseen ja ethernet kaapeli modeemista xbox 360:een ja sitten nettiin? voisiko tällainen vaihtoehto onnistua? ja voiko puhelinpistoketta asentaa/lisätä huoneeseen missä sitä ei vielä ole ja paljonkohan se maksaisi? niin ja jos sen netin saisi toimimaan niin kun meillä on modeemissa elisan laajakaista liittymä niin jos ostaa toisen ADSL modeemin ja asentaa sen eri huoneeseen kun toisen niin meneekö siitä sitten erikseen nettiyhteys hintaa ja elisa laajakaista erikseen? mutta kiitos kuitenkin tuosta kaapeli verkko johto ehdotuksesta! :)

        Hei teitääks kukaa pystyykö xbox360 liittää koti verkkoo mä oon vähä hukassa näistä netti hommist mut sillee ... Mul on kyl Wii ja ps 3 se ne menee kyl iha koti verkol mut meneekö xbox 360 ku aikoisin ostaa semmose ?


    • kevyttä

      Mulla on wlan modeemi. PS3 muut kustannukset ovat 0 euroa.

      • .........

        "Xbox
           
        Keskustele Xboxista ja uusista peleistä." ???

        Kerropa mitä kohtaa et ymmärrä niin ilmoitetaan opettajallesi että pääset tukiopetukseen.


      • en ymmärrä
        ......... kirjoitti:

        "Xbox
           
        Keskustele Xboxista ja uusista peleistä." ???

        Kerropa mitä kohtaa et ymmärrä niin ilmoitetaan opettajallesi että pääset tukiopetukseen.

        Sitä kohtaa missä xboxfani joutuu kusetetuksi ja maksaa kaikista palveluista itsensä kipeäksi.


    • Vaihtoehto 2

      Xbox 360:n ylihintaisen WLAN sovittimen voi tarvittaessa korvata toisella WLAN tukiasemalla, jos molemmat tukiasemat tukevat WDS ominaisuutta.

      Jos sinulle riittää 54 Mbps nopeus, niin saat halvimmillaan noin 40 eurolla kaksi WDS ominaisuutta tukevaa WLAN tukiasemaa, joista toinen tulee kiinni ADSL modeemiin ja toinen XBoxiin. Sen jälkeen kytket modeemeissa päälle tukiasemien ketjuttamisen ja langattoman yhteyden pitäisi toimia Xboxin ja ADSL modeemin välillä.

      • XBOXFAN1

      • ??

        Jos mulla on valmiina WLAN-modeemi niin tartteekos siihen Boxiin ostaa viel joku lisäosa ???


      • :PoOooOoOo

      • kannatta agfnsgf

      • fsdgfvdsger

    • ?WTF?

      millai se boxin taa kiinnitettävä modeemi toimii

    • onko xbox jo netissä mikäli sulla on läppäri ja langaton verkko xbox 360:mppisen mukana tuli intternet kaapeli eli ethernet kaapeli konsolin takana on erillaisia johto kytkentä pistokkeita liitä kaapeli läppäriin ja käynnistä xbox huom vasta kuin konsoli on käynnissä liitä kaapeli konsoliin konsoli käynnistyy uudestaan ja olet valmis netin käyttöön

    • vittusentään

      Älkää ostako xbox 360 älkääkä mitään microsofteja, mulla on acer, ei toimi mulla on boxi, ei toimi! Netti ei toimi koskaan xboxissa ja maksoin sen live skeidan ja sitten vittuilee!!!!! Ps3 oli parempi harmi että hajos

    • jonnemusraxumos

      Mistäs selllateen saisi selatteen modeemin siis se langaton juttu boxille ku en ite löydä apua kun modeemi on kilsa pääsätä ja tarviin neti ja äkkiä

      • Midimies

        Kaapastahan näitä saa.


    • JOKU !?!?!?!?!!?

      toimisko ( xbox 360:ssa) langaton verkkosovitin ku ite oon sellasen ostanu eikä oo vielä tullu nii haluisin vaa varmitsaa asias nii kertoisitteko ???????=?

      • Rahantuhlaamista

        Huutonetistä n.35€, Ebaystä 32-33€ 12kk live gold. Kymmennen euroa tai ylikin on aika paljon hintaeroa, koska sillä jo saa melkein 3kk lisää. 14-15€ 3kk live Ebayssä.


      • Juugan
        Rahantuhlaamista kirjoitti:

        Huutonetistä n.35€, Ebaystä 32-33€ 12kk live gold. Kymmennen euroa tai ylikin on aika paljon hintaeroa, koska sillä jo saa melkein 3kk lisää. 14-15€ 3kk live Ebayssä.

        kiitti tiedoist!!! :-)


    • näintoimiin-->
      • apua pliiiis

        itsellä ei ole modeemia tai nettitikkua ,koska tietokonetta ei ole . Mutta olisiko
        mahdollista saada xbox360 liveen kännykän netillä?


      • huomaaja

        "euroissa nnoin 25e-30e" ei kyl ole vaikka matematiikkaa käyttäis. tarkkuutta hermanni!


      • Kysyjä

        Hei tietääks kukaa että toimiiko xbox360 netti jos on kaapeli oon vähä hukassa näistä jutuist?


    • teemu

      fsdsdsd223 tikku

    • afgdaf

      saako xboxilla sen ilmaisen yhden kuukauden liven vaikka ei tekisi uutta profiilia vaan joinaa ofline profiilin liveen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe