Kirkko on täynnä suojelupoliisin
tyylistä väkeä ja
stressi kasautuu psykiatriliiton
lähettämään tutkijaan, joka
yrittää vielä kerran vilkaista
sanakirjaa.
Vain vanhat ihmiset uskaltautuvat
Kirkkoon sisälle ja
seuraavaksi ..
No, voi siellä käydäkin.
Älä odota liikoja.
Taso (kirjallisuuden) on
hyvä.
Fiilis on sama, kuin 50-luvulla.
Turhat seksivapinat pois
ja peräydy perättömistä
lehti- ja nettiteksteistä,
joita uskonnonvastaiset kirjoittelevat.
Kirkko on hyljätty
romuteollisuuden takia.
Tietokone, ATK, videot,
vanhat valokuvat vetävät
Kirkkoon.
Äidin sinne saa helpoiten mukaan.
Usko tai älä.
L.Ron Hubbard vainaa
kääntyi haudassaan, symboli...
3
334
Vastaukset
- minä vain
Ei Hubba kääntyis haudassaan, vaan varmaankin helvetissä taputtaa pieniä karvasia käsiään yhteen, kun on niin hyvin otettu opit vastaan Kirkossa.
- Dekkari.
...että päätyy tuollaisten tuotteiden tekijäksi ?
D:)- Durandall
Tuohan on nimenomaan sitä kommunikaatiokurssien tuotosta. Käytetään jotain aivan omaa esitysjärjestystä ja kappalejakoa, tuloksena on tuollaista tekstia, jonka oppien mukaan pitäisi olla mahdollisimman helposti omaksuttavaa, tosin luultavasti ainoastaan 2.0:n yläpuolella oleville.
>:3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228