Heräsin eilen aamuna naisen vierestä jolla on molemmissa nänneissä lävistykset.Ei oltu puuhailtu yöllä mitään,nukuttiin vain vierekkäin.
Aamulla sitten peitto oli valahtanut alas,niin että se rinnat näkyi.WOW!Aivan sairaan kauniit rinnat ja ne nännikorut!
Haavi auki katselin sen rintoja aina siihen asti kunnes hän kääntyi kyljelleen.Sain pidätellä itseäni etten olisi painutunut häneen kiinni.
Mä olen aivan täydellisen ihastunut...hänen rintoihin,eikä muukaan siinä paketissa ole hassumpaa.
Mitä muut tykkää nännilävistyksistä?
Olen ajatellut itsellenikin sellaiset ottaa,myös genitaali lävistys kiinnostaa.Kuka tietää sattuuko se?
Nännikoru
17
2289
Vastaukset
- naminami
Joillakin voi ehkä nännikorut näyttää hyvältä, mutta ite en kannata kyllä, tuntuu hassulta, että noin arkoihin paikkoihin lähetään vielä ylimäärästä tunkemaan..ei innosta, ei itsellä eikä kyllä kumppanillakaan.
- suostunut tuollaiset lävist...
tekemään. ??
- tuollaiset ei
edes näytä hyvältä.tulee vaan bakteerit mieleen,ei kiihota pätkääkään.
- korullinen ja kuuma!
tuollaiset ei kirjoitti:
edes näytä hyvältä.tulee vaan bakteerit mieleen,ei kiihota pätkääkään.
miten ihmeessä joku voi sanoa ihmettelevänsä miten joku on suostunu tekemään edes nännilävistyksen jollekkin??:O APUA MITEN AHDASMIELISTÄ JA KAPEAKATSEISTA PORUKKAA TE OLETTE!
voi huh huh,itselläni on 2kappaletta nännikoruja.
rakastan niitä päivä päivältä enemmän ja enemmän,ne ovat vain yksi keino lisää koristaa ihmis kehoa tatuointien ohella - oli ne
korullinen ja kuuma! kirjoitti:
miten ihmeessä joku voi sanoa ihmettelevänsä miten joku on suostunu tekemään edes nännilävistyksen jollekkin??:O APUA MITEN AHDASMIELISTÄ JA KAPEAKATSEISTA PORUKKAA TE OLETTE!
rakastan niitä päivä päivältä enemmän ja enemmän,ne ovat vain yksi keino lisää koristaa ihmis kehoa tatuointien ohellamissä hyvään kerää paskaa.
- ihmettelen#
korullinen ja kuuma! kirjoitti:
rakastan niitä päivä päivältä enemmän ja enemmän,ne ovat vain yksi keino lisää koristaa ihmis kehoa tatuointien ohellamiten joku voi ottaa lävistyksiä noinkin aroille alueille!sitä paitsi minulta menisi heti halut suudella naiseni rintoja tai muutakaan jos siellä killuis mitään helyjä. mun kielen alla ei saa raapia mikään metalli tai muovi kun nautin rakkaani luomupehmeydestä. mun mielestä bakteerit tarttuu sata varmasti koruihin intiimialueilla ja nimen omaan siellä!noup kierrän kaukaa tollaset ittensä lävistäjät!
- rauhassa,
ihmettelen# kirjoitti:
miten joku voi ottaa lävistyksiä noinkin aroille alueille!sitä paitsi minulta menisi heti halut suudella naiseni rintoja tai muutakaan jos siellä killuis mitään helyjä. mun kielen alla ei saa raapia mikään metalli tai muovi kun nautin rakkaani luomupehmeydestä. mun mielestä bakteerit tarttuu sata varmasti koruihin intiimialueilla ja nimen omaan siellä!noup kierrän kaukaa tollaset ittensä lävistäjät!
mutta älä avaa suutas kylillä,kun harakatkin nauraa sulle langalla.
Mä kierrän kaukaa tollaiset jotka on pistänyt liian pienen pipon päähän.
Muuten ne joilla on genitaali-lävistys,huolehtii intiimialueiden puhtudesta tuhannesti paremmin kuten sinä jolla ei ole!
Ja muuten sä et tiiä jos et ole kokeillut,mitä iloa lävistyksistä voi olla! - on miun kamuja
rauhassa, kirjoitti:
mutta älä avaa suutas kylillä,kun harakatkin nauraa sulle langalla.
Mä kierrän kaukaa tollaiset jotka on pistänyt liian pienen pipon päähän.
Muuten ne joilla on genitaali-lävistys,huolehtii intiimialueiden puhtudesta tuhannesti paremmin kuten sinä jolla ei ole!
Ja muuten sä et tiiä jos et ole kokeillut,mitä iloa lävistyksistä voi olla!pyörikää rauhassa keskenään te lävistäjät,sovitte toisilleen mainiosti.suljutkaa vaa toistenne pöpöpesät.mun intiimi hygienia on varmaan parempaa kun teikäläisten moppitukkien ikinääns.näkee jo kaukaa millaisia tarha peikkoja työ ootte,pridekulkueet yms ja jos ilettävät lävistykset tois jottain lisä iloo niin johan meillä ne oisi jo syntyessä halloo! mut kun mieli on vinksahtanu niihin niin pyörikää keskenään,mie ku en tollasiin edes kato.
- korven takaa
on miun kamuja kirjoitti:
pyörikää rauhassa keskenään te lävistäjät,sovitte toisilleen mainiosti.suljutkaa vaa toistenne pöpöpesät.mun intiimi hygienia on varmaan parempaa kun teikäläisten moppitukkien ikinääns.näkee jo kaukaa millaisia tarha peikkoja työ ootte,pridekulkueet yms ja jos ilettävät lävistykset tois jottain lisä iloo niin johan meillä ne oisi jo syntyessä halloo! mut kun mieli on vinksahtanu niihin niin pyörikää keskenään,mie ku en tollasiin edes kato.
säkin olet?Toivottavasti sä et odota henk.kohtaisesti suvaitsevaisuutta,kun et itekkään siihen kykene!
- inhottaa
on miun kamuja kirjoitti:
pyörikää rauhassa keskenään te lävistäjät,sovitte toisilleen mainiosti.suljutkaa vaa toistenne pöpöpesät.mun intiimi hygienia on varmaan parempaa kun teikäläisten moppitukkien ikinääns.näkee jo kaukaa millaisia tarha peikkoja työ ootte,pridekulkueet yms ja jos ilettävät lävistykset tois jottain lisä iloo niin johan meillä ne oisi jo syntyessä halloo! mut kun mieli on vinksahtanu niihin niin pyörikää keskenään,mie ku en tollasiin edes kato.
esim. likaiset hampaat, kuin lävistykset. sun henki haisee tänne asti. :)
- sivusta seuraava
korven takaa kirjoitti:
säkin olet?Toivottavasti sä et odota henk.kohtaisesti suvaitsevaisuutta,kun et itekkään siihen kykene!
sunkaan asenne tota toista kohti kovin suvaitsevalta kuullosta,aatteleppa ite!
- en mene
sivusta seuraava kirjoitti:
sunkaan asenne tota toista kohti kovin suvaitsevalta kuullosta,aatteleppa ite!
sanomaan noin moukkamaisella tavalla että lävistetyt on hygieenisesti epäpuhtaina!
Jos hän ei halua olla lävistetyn kanssa tekemisissä siksi että pitää sitä "likaisena",niin mistä se kertoo?Moukka mikä moukka! - 2.sivullinen
en mene kirjoitti:
sanomaan noin moukkamaisella tavalla että lävistetyt on hygieenisesti epäpuhtaina!
Jos hän ei halua olla lävistetyn kanssa tekemisissä siksi että pitää sitä "likaisena",niin mistä se kertoo?Moukka mikä moukka!tuolla ylempänä juuri itse syyllistynyt samaan. sä väitit tietäväsi kirjoittajan int.hygienian olevan huonompi kuin sun vaikka tuskin edes tunnet häntä. muuten mulle ihan sama kuka saa kiksejä genitaalikoruista, pitäköön , mutta itselle en ottaisi.
- Ihanaa..!
Mun kullalla on molemmissa nänneissä korut ja ovat aivan ihanat!! :)
Mäkin haluisin mutta ei mulla oo pokkaa laittaa.. :( Mahtaa sattuakkin sen verran että ei niin herkälle alueelle pysty.. :S - jos myöhemmin
synnyttää lapsen ja imettää niin onko nännikorun reiästä jotain haittaa? Koru lävistää maitotiehyen vai?
- lävistetty ja kuuma.
kun ottaa nännilävistyksen/-t pois muutamaa kuukautta ennen imetykseen ryhtymistä ei ole haittaa:) imetyksen loputtua tosin joutuu lävistämään uudelleen sillä luultavimminkaan koru ei tule menemään enää uudelleen läpi,poikkeuksia tosin löytyy:)
ja teille kaikille jotka aiemmin jo kinastelivat näistä koruista : on kohtuutonta kummankaan alkaa alaarvoisesti toisia nimittelemään tai sanomaan"juuri tuollaisia moppitukkia pride kulkueet täynnä".
jos sinä joka et voi ymmärtää lävistyksiä et osaa olla kuitenkaan tarpeeksi avara katseinen asian suhteen että joku haluaa itselleen sellaiset tai pitää niitä kauniina,se on sinun asiasi. tuskimpa ketään kiinnostaa lukea asialliselta keskustelu palstalta miten sinun mielestä me lävistetyt ollaan "bakteerisia" tai muuten vaan "huono hygienisia"?!
ihan samanlainen mielipide asia tuokin on kun se että kuka tykkää ajella karvansa ja kuka ei.. mutta se nyt on taas asia ihan erikseen ja sitä ei sen enempää tarvitse kenenkään alkaa ruotimaan.
eli siis, on kohtuutonta kummankaan osapuolen väittää toisen olevan itseään "huonompi" oman ajattelu tapansa puolesta. ja eiköhän me kaikki pidetä kuitenki siisteinä tyttöinä hyvä huoli meidän hygieniasta,pestään hampaat aamuin illoin ja suihkuunkin mennään ainakin kerran päivässä;)
ps. pese hampaat yltä alta,pusu maistuu paremmalta:) - vasempaan
lävistetty ja kuuma. kirjoitti:
kun ottaa nännilävistyksen/-t pois muutamaa kuukautta ennen imetykseen ryhtymistä ei ole haittaa:) imetyksen loputtua tosin joutuu lävistämään uudelleen sillä luultavimminkaan koru ei tule menemään enää uudelleen läpi,poikkeuksia tosin löytyy:)
ja teille kaikille jotka aiemmin jo kinastelivat näistä koruista : on kohtuutonta kummankaan alkaa alaarvoisesti toisia nimittelemään tai sanomaan"juuri tuollaisia moppitukkia pride kulkueet täynnä".
jos sinä joka et voi ymmärtää lävistyksiä et osaa olla kuitenkaan tarpeeksi avara katseinen asian suhteen että joku haluaa itselleen sellaiset tai pitää niitä kauniina,se on sinun asiasi. tuskimpa ketään kiinnostaa lukea asialliselta keskustelu palstalta miten sinun mielestä me lävistetyt ollaan "bakteerisia" tai muuten vaan "huono hygienisia"?!
ihan samanlainen mielipide asia tuokin on kun se että kuka tykkää ajella karvansa ja kuka ei.. mutta se nyt on taas asia ihan erikseen ja sitä ei sen enempää tarvitse kenenkään alkaa ruotimaan.
eli siis, on kohtuutonta kummankaan osapuolen väittää toisen olevan itseään "huonompi" oman ajattelu tapansa puolesta. ja eiköhän me kaikki pidetä kuitenki siisteinä tyttöinä hyvä huoli meidän hygieniasta,pestään hampaat aamuin illoin ja suihkuunkin mennään ainakin kerran päivässä;)
ps. pese hampaat yltä alta,pusu maistuu paremmalta:)tissiin kun täytin 20. Sattui enemmän kuin mikään muu ikinä. Mutta sitten kun parani..; if u know what i mean.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432221Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685