Tuleekohan uudesta missistä seiskan mannekiini?
Kohta varmaan saadaan ihailla ensimmäisiä nakukuvia.
Tuumi, että aika näyttää miten poikakaverin kanssa käy. Aika rohkaisevasti sanottu kaverille. Mie lähtisin lätkimään tuollaisen missin luota. Eikä
hän vastaa klassista naisihannetta, semmoinen pikkusievä.
Pianhan se nähdään
11
501
Vastaukset
- Hanna
menee tusinaan. Ja nenänsäkö leikkauttanut, vielä?
Tuollaiset pikku tytön lirpat ei tiedä edes kuka on Suomen pääministeri, eivätkä kuulleetkaan Kekkosesta (vrt. edellismisukoille tehty kysely)- siis onnistunut
valinta kun noin happamoiduit.
- Hanna
siis onnistunut kirjoitti:
valinta kun noin happamoiduit.
kiitos sinun nyt naurattaa ;)
- HTZA
ja Tissejä menee.
Poikaystäviä tulee ja poikaystäviä menee,
Missi on nuori tyttö, kuten meidänkin tyttöystävämme, aikoinaan.
Nekin vaihtuivat.
Se Missi on vain pieni tyttönen.
Ja kaverinsa pieni poikanen. ei ole jaksanut kiinnostaa enää pariin vuosikymmeneen :) Mielikuvissani misseys liittyy kaupallisuuteen ja pinnallisuuteen, tytöistä tehdään objekteja, silmänruokaa. Tuonkaltaiset kauneuskisat vääristävät nuorten naisten minäkuvaa.
- Pirre*
hän on sairaanhoitajana hieman fiksumpi kuin muutamat..
- paras*
Juuri niinkuin missin pitääkin,vaalee,pitkä ja vielä niin kokenut nuoresta iästään huolimatta.
Kielitaitoinen,maailmaa nähnyt,ja hoitajaksi valmistumassa.
Mitäs valittamista,ihana nöpönenä ja kaunis suu,kelpaa kyllä! - nuori nainen
näytti olevan, voittaja, kansan äänillä.
Varmaan on vuoden päästä, kun kruununsa luovuttaa, vieläkin upeampi.
Ei kiinnosta ohjelma enää, ennen, nuorena, sitä katsottiin telkasta nenä ruudussa kiinni.
Ihmetyttää nykyinen naisihanne, mahdollisimman lähellä kahta metriä, paino mahdollisimman lähellä 50 kiloa.
Silti silikoonit kielletään????- sitäpä meidän
Pirrejuupas kirjoitti:
kumipallot näyttäisi langanlaihan kylessä..:/
kannattaa, kunkin, tykönään miettiä.
Mihin mm. laihuuden ihannointi voi pahimmillaan johtaa????
Ja on jo johtanut.
Miksi niin moni on lähtenyt mukaan tuohon juorulehtien sensaatiohakuiseen maailmaan?
Parempi olisi olla vaan oma itsensä. Jos se ei riitä niin voi voi... Sitten ei voi mitään.
Toivotaan että tällä uudella kauniilla missillämme pysyy järki päässä ja vaatteet päällä. Tyhmiä bimboja on jo ihan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437