Pianhan se nähdään

tuleekohanhan

Tuleekohan uudesta missistä seiskan mannekiini?
Kohta varmaan saadaan ihailla ensimmäisiä nakukuvia.
Tuumi, että aika näyttää miten poikakaverin kanssa käy. Aika rohkaisevasti sanottu kaverille. Mie lähtisin lätkimään tuollaisen missin luota. Eikä
hän vastaa klassista naisihannetta, semmoinen pikkusievä.

11

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      menee tusinaan. Ja nenänsäkö leikkauttanut, vielä?
      Tuollaiset pikku tytön lirpat ei tiedä edes kuka on Suomen pääministeri, eivätkä kuulleetkaan Kekkosesta (vrt. edellismisukoille tehty kysely)

      • siis onnistunut

        valinta kun noin happamoiduit.


      • Hanna
        siis onnistunut kirjoitti:

        valinta kun noin happamoiduit.

        kiitos sinun nyt naurattaa ;)


    • HTZA

      ja Tissejä menee.

      Poikaystäviä tulee ja poikaystäviä menee,
      Missi on nuori tyttö, kuten meidänkin tyttöystävämme, aikoinaan.
      Nekin vaihtuivat.
      Se Missi on vain pieni tyttönen.
      Ja kaverinsa pieni poikanen.

    • ei ole jaksanut kiinnostaa enää pariin vuosikymmeneen :) Mielikuvissani misseys liittyy kaupallisuuteen ja pinnallisuuteen, tytöistä tehdään objekteja, silmänruokaa. Tuonkaltaiset kauneuskisat vääristävät nuorten naisten minäkuvaa.

    • Pirre*

      hän on sairaanhoitajana hieman fiksumpi kuin muutamat..

    • paras*

      Juuri niinkuin missin pitääkin,vaalee,pitkä ja vielä niin kokenut nuoresta iästään huolimatta.

      Kielitaitoinen,maailmaa nähnyt,ja hoitajaksi valmistumassa.
      Mitäs valittamista,ihana nöpönenä ja kaunis suu,kelpaa kyllä!

    • nuori nainen

      näytti olevan, voittaja, kansan äänillä.
      Varmaan on vuoden päästä, kun kruununsa luovuttaa, vieläkin upeampi.

      Ei kiinnosta ohjelma enää, ennen, nuorena, sitä katsottiin telkasta nenä ruudussa kiinni.

      Ihmetyttää nykyinen naisihanne, mahdollisimman lähellä kahta metriä, paino mahdollisimman lähellä 50 kiloa.
      Silti silikoonit kielletään????

      • kumipallot näyttäisi langanlaihan kylessä..:/


      • sitäpä meidän
        Pirrejuupas kirjoitti:

        kumipallot näyttäisi langanlaihan kylessä..:/

        kannattaa, kunkin, tykönään miettiä.
        Mihin mm. laihuuden ihannointi voi pahimmillaan johtaa????
        Ja on jo johtanut.


    • Miksi niin moni on lähtenyt mukaan tuohon juorulehtien sensaatiohakuiseen maailmaan?
      Parempi olisi olla vaan oma itsensä. Jos se ei riitä niin voi voi... Sitten ei voi mitään.

      Toivotaan että tällä uudella kauniilla missillämme pysyy järki päässä ja vaatteet päällä. Tyhmiä bimboja on jo ihan liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe