Etsinnässä Bora dieselinä.
Minkäikäistä olisi kannattava katsella, ajatus ehkä -98-01 vuosimalleista jos löytyisi. Kilsoja kork. 220tkm.
Kokemuksia öljyn syönnistä, kulutuksesta ja pikkuvioista olisi hyvä kuulla.
Naisen käyttöön :)
Bora 1,9 TDi
2
823
Vastaukset
- uudesta asti
tuo 1,9 tdi moottorilla vm.2000,mitään vikoja ei ole koskaan ollut,nyt mittarissa melkein 200000km.90000 km välein hammashihnan ja vesipumpun vaihto.keskikulutus 4,5l paikkeilla,joskus esi. rekan imussa ajotietokone näyttänyt 3,5l/100.
Ole huomannut sitä öljyn syöntiä vaikka väittävät sitä olevan. Ainoastaan sen kerran kun tuo huolto vaihto long life öljyt vaikka ennen käytetty vaan normi teboil tai vastaavaa niin vaihdon välisä piti litra lisätä ja sitten vaihtu normi öljyt takaisin. Ovenlukot tai lähinnä niitten mikrokytkimet saattaa lävähtää mutta töineen ja osineen kuskin oveen minulla maksoi vaihto 380€ ja matka jatkuu. Minä itse olen ollut tosi tyytyväinen autoon on mukava ajaa on sellainen tasapainoinen ja tukeva. Napakka auto 1.9tdi ja plussaa on kyllä sekin että boran oma äänen toisto on aikas hyvä ei tarvii hävetä teinien poppimökä laatikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876