elikkä siis, olen nyt jo hetken aikaa harrastanut flowerstickausta. osaan jo heitot ja kepin ympärillä pyörityksen aikas sujuvasti! nyt kysynkin että olisiko kellään mahdollisuutta neuvoa näissä tempuissa, lähettää linkkejä stickaus videoihin, ja sivuille joilla ohjeistetaan temppujen tekoon. Haluaisin oppia uusia hienoja temppuja ja tulla lajissa oikein hyväksi! vastauksia odottelen.. kiitoksia vastaajille jo etukäteen! ja hauskoja hetkiä harrastuksen parissa kaikille
oliskohan kellään?
jonkkaaja-96
2
749
Vastaukset
- Make Magic
Mulla ei ainakaan ole.
- Hoppari93
ku että jatka harjottelua ei muakaa kuka opettanu ihan ite ilman videoita opettelin melkein kaiken että harjoittelemalla oppii parhaiten... jos nyt välttämättä tahot kattoo stickaus videoit ni meet youtubee ja sieltä kirjotat ylös et flower stick
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043