Ennen luulin, että reilu jätkä ottaa kaikki vaatteet pois kun menee kokohierontaan tai jalkahierontaan. Tämä on perustunut nuorena näkemääni kuvaan, jossa jokin suomalainen huipputason painija oli hierottava kilpailujen aikaan, niin hänellä oli kuvassa pyyhe lanteilla, mutta sen verran näkyi, että pöksyjä ei ollut lainkaan jaloissa. Sitten kun itse aloin käymää hierojalla, pidin aina pöksyt jaloissa koko/jalkahieronnassa ja pidin itseäni häveliäänä. Sitten rohkenin ottaa kahdella tutulla hierojalla pöksyt pois. Ainakaan ensimmäinen ei tuntunut olevan moksiskaan ja kävinkin hänellä pitkään. Toisella hierojalla kävikin niin, että kun olin pöksyittä, se hieroi reisiä niin intensiivisesti ja kauan, että tuli vaikea olo. Sen verran hämmensi, etten mennyt hänelle jatkossa. Molemmat hierojat olivat miehiä ja itse olin nuori mies. Nykyisin pidän pöksyt jalassa ja erityisesti kun se näyttää olevan poikkeuksellista olla ilman niitä. Näin sitä oppii....
HOUSUT POIS
12
12768
Vastaukset
- hierottavana
menin ensimmäistä kertaa uudelle naispuoliselle hierojalle, kokovartalohierontaan.
Kun jätin alushousut jalkaan, nainen ilmoitti että hänen on parempi hieroa, jos ei ole vaatteita joten heitin pöksyt pois ja pöydälle.
Se oli todella intensiivistä ja mielyttävää hierontaa, kun hieroja myös käsitteli pakarat ja nivuset. Selälläni ollessani hieroja asetti pyyhkeen alaosani päälle, ja hieroi varmoin ottein jalkani nivusia myöten.
Oikein hyvä ammattihieroja tarvittaessa käyn hierojalla uudelleenkin.- hänen
nimensä ja yhteystietonsa, olen hyvän hierojan tarpeessa. KIITOS !
- tässä on, mutta
pois poksyt1 kirjoitti:
Moi
antaisitko minulle hanen kontaktitiedot. osoitteeni [email protected]
kiittiälä koskaan kerro mistä sait hierojani osoitteen:
[email protected]
on tosi hyvä hieroja
- Putoa maan pinnalle
Kyllä hieronnan EI ole tarkoitus olla homoeroottista.
Pidä vaan pöksyt jalassa ja ole siveä :)- toki on, ja
juuri sen takia olenkin aina mennyt jalkahierontaan pitkät villakalsarit jalassa
kotonani myyrmäessä sivutoimisesti. mulle on aivan sama onko asiakas alasti vai kalsarit jalassa. asiakas itse sen päättää miten haluaa olla. toiset asiakkaat tulee ja riisuu saman tien alasti kyselemättä mitään, toiset taas jättää kalsarit jalkaan suoraan.
joskus asiakkaalla alkaa stondata kesken hieronnan, mua se ei häiritse mutta asiakkaalla saattaa olla hiukan nolo tilanne sellanen. olen siloin laittanut esin pyyhkeen tms "suojaksi". jotkut asiakkaat ilmeisesti nauttivat siitä kun stondaa ja haluavat jopa tavallaan esitellä miehistä komeutttaan..- paikatkipeinä
tämä hieroja alkaa hieromaan sopimattomasti? Olen alle 30-kymppinen nainen täältä "maalta". Kävin tässä vähän aikaa sitten elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla; noin 50-kymppinen mies, hieromatilat talon päädyssä autotallissa, vaimo kotona siivoamassa sillä aikaa ku mies hieroo mua.
Ekaks pyysi riisuun, no ei mitään olin alusvaatteisillaan selälläni, hieronta alkoi jalkapohjista. Hieroi sitten hermoja jaloista, eikä siinäkään mitään. Vasta kun reisiin kerettyään pyysi saada ottaa alushousut pois, alkoi painelemaan reisien nivusista jotain akupisteitä, hymähteli välillä.
Sitten pyysi istumaan ja ottamaan liivit pois, nekin kuuliaisesti otin pois. Oli kyllä omituista selän ja hartioiden hieromista, että.. Taas jonkun ajan päästä hieroi uudelleen jalkoja, ja nyt olin tietenkin alasti. Alkoi sitten uudestaan painelemaan nivusten akupisteitä ja kertoi löydöksistään; Sulla on seksuaalisia patoutumia, eikö? Olet hyvin seksuaalinen ihminen, etkä ole pitkään aikaan saanut orgasmia, eikö ole näin? Mä voisin auttaa sua saamaan orgasmin..
Tässä vaiheessa laitoin stopin koko hommalle. Voiko tällainen urheiluhieroja/kaustislainen jäsenkorjaaja tällaisia "löydöksiä" huomata ihmisestä, vai oliko tämä todellakin jotain törkeää hyväksikäyttöä?
Täällä on todella pienet piirit, ja kaikki tuntee toisensa ja nyt kyllä hieman arveluttaa mennä taas loppuviikosta "hierottavaksi". Vai onko tällainen hieronta normaalia, kun ei ole kokemusta hierottavana olemisesta..
Ja vielä vähän taustaa: Olen naimisissa, hieroja tiesi tämän. Ja kaiken lisäksi tämä hieroja totesi ettei se ole kiellettyä tyydyttää toisen miehen vaimoa, jos tämän mies itse ei siihen kykenisi. paikatkipeinä kirjoitti:
tämä hieroja alkaa hieromaan sopimattomasti? Olen alle 30-kymppinen nainen täältä "maalta". Kävin tässä vähän aikaa sitten elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla; noin 50-kymppinen mies, hieromatilat talon päädyssä autotallissa, vaimo kotona siivoamassa sillä aikaa ku mies hieroo mua.
Ekaks pyysi riisuun, no ei mitään olin alusvaatteisillaan selälläni, hieronta alkoi jalkapohjista. Hieroi sitten hermoja jaloista, eikä siinäkään mitään. Vasta kun reisiin kerettyään pyysi saada ottaa alushousut pois, alkoi painelemaan reisien nivusista jotain akupisteitä, hymähteli välillä.
Sitten pyysi istumaan ja ottamaan liivit pois, nekin kuuliaisesti otin pois. Oli kyllä omituista selän ja hartioiden hieromista, että.. Taas jonkun ajan päästä hieroi uudelleen jalkoja, ja nyt olin tietenkin alasti. Alkoi sitten uudestaan painelemaan nivusten akupisteitä ja kertoi löydöksistään; Sulla on seksuaalisia patoutumia, eikö? Olet hyvin seksuaalinen ihminen, etkä ole pitkään aikaan saanut orgasmia, eikö ole näin? Mä voisin auttaa sua saamaan orgasmin..
Tässä vaiheessa laitoin stopin koko hommalle. Voiko tällainen urheiluhieroja/kaustislainen jäsenkorjaaja tällaisia "löydöksiä" huomata ihmisestä, vai oliko tämä todellakin jotain törkeää hyväksikäyttöä?
Täällä on todella pienet piirit, ja kaikki tuntee toisensa ja nyt kyllä hieman arveluttaa mennä taas loppuviikosta "hierottavaksi". Vai onko tällainen hieronta normaalia, kun ei ole kokemusta hierottavana olemisesta..
Ja vielä vähän taustaa: Olen naimisissa, hieroja tiesi tämän. Ja kaiken lisäksi tämä hieroja totesi ettei se ole kiellettyä tyydyttää toisen miehen vaimoa, jos tämän mies itse ei siihen kykenisi.ei tollnen ole kovin soveliasta hierojalta. ja toiseksi hieornta aloitetaan aina ylhäältä -ei alhaalta eli jaloista koska jalat kuitenkin ne "likaisimmat" kehon osat. huh huh..eipä ole mie varmaan oikea hieroja ollutkan...korkeintaan jostain kirjoista nuo jutut opetellut.
akupainanat ja jäsenen laitto ovan vanhoja kansanparantajien juttuja mutta ei niissääkään silti olla koskaan alasti. eikä hieorjalle/kansanparantajalle kuulu mitään asiakkaan seksielämä muutoinkaan.
kyllä sinua on kusetettu aika rankasti.
- Paikatkipeinä
mä vähä arvelinkin, tosin melko kirjavaa porukkaa nuo hierojatkin on; jokaisella vähä oma tyyli. Kyllä siinä helposti ihmistä voi höynäyttää ku sanotaan vaan että se kuuluu tehä niin. Ja paljon täältäkin saanut lukea epäasiallisesta käytöksestä muilta ihmisiltä.
Mut kaikki te asialliset hierojat: Kiitos että olette olemassa, teette tärkeää työtä ihmisten parissa.
Mitähän sitä ite tekis tuon hierojan kans ku aikakin jo etukäteen varattu. Jos vaan sama toistuu ku viimeki kerralla, niin kai sitä pitää sitten poliisille ilmoittaa..- paappa 52
vaivaamaan. Ei kun hierottavaksi ja anna orkkujen tulla. Näin ite teen kun käyn naishierojalla. On se vaan hienoo kun mälli lentää hieronnan päätteksi.
- Rekisteröity hieroja
Älä aikaile vaan peruuta heti varattu aikasi! Voit hyvin sanoa ettet pitänyt toiminnastaan.
Täysin asiatonta toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733