Moi! Ajattelin pyrkiä lukemaan tiedotusoppia Tampereen yliopistoon. Pyrin ekaa kertaa viime vuonna, mut en harmikseni päässyt. Nyt olen jo aloitellut selaamaan noita kirjoja ja ajattelin hakea vauhtia myös muualta. Kaveri lähetti tänään Facebookissa kutsun Vostokin valmennuspäivä -tapahtumaan. Näyttää siltä, että tiedotusopin opiskelijat järjestävät oman valmennuspäivän 18.4. Hinta on 40 euroa. Kyselin asiasta kaverilta ja kuulin, että setti oli ainakin viime vuonna ollut toimiva. Onkohan tuonne muita menijöitä?
Tiedotusopin valmennuspäivä
Veikka
1
648
Vastaukset
- eräs...
vostokin valmennuspäivään ilmoittautunut. Olisi kyllä hienoa jakaa noin muutenkin kokemuksia hakemisesta/lukemisesta jne. toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Luitko itse paljon viime vuonna, millä muilla tavoin harjoittelit koetta varten? Itse luen kirjoja vasta ensimmäistä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423