Moi! Ajattelin pyrkiä lukemaan tiedotusoppia Tampereen yliopistoon. Pyrin ekaa kertaa viime vuonna, mut en harmikseni päässyt. Nyt olen jo aloitellut selaamaan noita kirjoja ja ajattelin hakea vauhtia myös muualta. Kaveri lähetti tänään Facebookissa kutsun Vostokin valmennuspäivä -tapahtumaan. Näyttää siltä, että tiedotusopin opiskelijat järjestävät oman valmennuspäivän 18.4. Hinta on 40 euroa. Kyselin asiasta kaverilta ja kuulin, että setti oli ainakin viime vuonna ollut toimiva. Onkohan tuonne muita menijöitä?
Vastaukset 1
- eräs...
vostokin valmennuspäivään ilmoittautunut. Olisi kyllä hienoa jakaa noin muutenkin kokemuksia hakemisesta/lukemisesta jne. toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Luitko itse paljon viime vuonna, millä muilla tavoin harjoittelit koetta varten? Itse luen kirjoja vasta ensimmäistä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567