Vanhempikorisen Lagunan polttoainekulutuslukemia ja siis arvioita pyytäisin, siis 1,6-, 1,8- ja 2-litraisen vanhempikorisen? Toinen kysymys: onko farkun kulutus huomattavasti suurempi. Tämän ikäisissä vehkeissä kulutus lienee aika suuri oli sitten 5-ovinen tai farkku.
kulutuslukemia
6
922
Vastaukset
- laku II
on itselläni II-korisessa 2,0 16v kaupunkiajossa aika tarkkaa 10litr.satasta kohdin ja näin talvikeleillä nastarenkailla maantieajossa 7-8litran välimaastossa.Mielestäni vielä kohtuullisissa lukemissa.
- rellunpippana
I-koppainen Laguna 1994 2,0 l koneella. Kulutus talvella seka-ajossa 9-10 l / 100 km. Kesällä 8 - 9 l. Matka-ajossa mennyt n. 7,5 kesällä ja 8 talvella.
Jotkut väittää, että 7:llä menee kesäkelillä, mutta ei oo multa onnistunut. - raguuna
-99 Hatchback 2,0 16V(N7Q)-moottorilla.
Kulutus moottori/kehätieajossa 8,5-9l/100km, sekalainen maantie/taajamapyörittely 7,5-8.
Pienimmillään on menty 550 kilsaa 6,5l kulutuksella, ja vielä vaimon toimesta.
Eli kulkee yllättävän pienellä jos ei ole työmatkaliikenteen kiihdytäeikujarrutaeikukiihdytä rytmiä. - vanha laku haku
Kysymykseni koski erityisesti noita vanhempia moottoreita, eikä 16v. Lähinnä tässä miettii mahtaako 5-ovisen viistoperän kulutus olla huomattavasti pienempi aerodynaamisemman muodon vuoksi kuin putkilomaisen farkun. Toisaalta farkussa olisi sitten paljon tavaratilaa.
- rellunpippana
Ei niissä tunnu juuri eroa olevan oli sitten farkku tai viistoperä. 8 kesällä ja 9 talvella kun lasket 2-litraiselle niin ei tuu pettymyksiä.
- Lagupekka
Minulla on 1 koppainen 2,0 HB. vanhalla koneella. keskikulutus on 7,8l/100km.
Lisää kulutuslukemia löydät www.tankkaus.com sieltä löytyy monellaiseen autoon kulutuslukemat. Vaatii kirjautumisen että pääsee katselemaan tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191