Pappa

lääkäriin..,

Pappa meni lääkäriin huonon kuulonsa vuoksi.Lääkäri jutteli niitä näitä ennenkuin alkoi tutkia."Se on kaunis ilma tänään Virtasen pappa" sanoi lääkäri."Itte sä prkl:een kanisilmä oot" tokaisi pappa.

5

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sselittää

      Oon aika hidas tajuamaan ja oon miettiny tätä 15 minuuttia ja nyt meni hermot ku en tajua :D

      Jos joku viittis selittää nii ois kiva : ) Kiiitti

      • olkaatten

        hyvä.Papalla HUONO KUULO.Lääkärin sanonta"kaunis ilma".Pappa kuuli että "kanisilmä".


      • tuli taas sen
        olkaatten kirjoitti:

        hyvä.Papalla HUONO KUULO.Lääkärin sanonta"kaunis ilma".Pappa kuuli että "kanisilmä".

        lääkärin vastaanotolle. Lääkäri tervehti kädestä pitäen pappaa ja sanoi, Päivää!Pappa vähän suutahti ja vastasi, Minäkö täipää. No, lääkäri siehen. En sanonut niin. Jolloin pappa taas, Kyl mä panin tuon oven kiin. Lääkäri, No pappa rauhoittuu ja istuu, jolloin pappa taas. Minulekko rakentuu kirstuu..Lääkäri ei ollut millänskään vaan työsi papan tuolille eteensä ja sanoi. Nyt sitten tutkitaan, jolloin pappa taas vai ruvetaan hutkimaan..... sitten sitten... heh heh heh ...


      • tuli taas sen kirjoitti:

        lääkärin vastaanotolle. Lääkäri tervehti kädestä pitäen pappaa ja sanoi, Päivää!Pappa vähän suutahti ja vastasi, Minäkö täipää. No, lääkäri siehen. En sanonut niin. Jolloin pappa taas, Kyl mä panin tuon oven kiin. Lääkäri, No pappa rauhoittuu ja istuu, jolloin pappa taas. Minulekko rakentuu kirstuu..Lääkäri ei ollut millänskään vaan työsi papan tuolille eteensä ja sanoi. Nyt sitten tutkitaan, jolloin pappa taas vai ruvetaan hutkimaan..... sitten sitten... heh heh heh ...

        Oli huono kuulo ja häntä veitiin vaihainkotiin, vaikkei hän millään sinne halunnut. Koska oli talvi ja kova pakkanen, hoitajat kysyivät: Viluttaako teitä? Ei ku on niin saatanan kylymä.


    • Vanha visti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe