Golf V 1,6 jakohihnan vaihtoväli?

ei FSI

Mikä mahtaa olla Golf V-korin jakohihnan vaihtoväli, kone on 1,6 75kW ei fsi?
Koneessa on long-life huoltoohjelma.

11

16547

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golf on paras

Terve! Tää ei sinua auto,mut just selvitin 1.4 55kw 16v hihnanvaihtovälin.Kysyivät moott.numeroa ja vastaus:120.000K´km tai 5-vuotta.

• soitin

soittamalla se selvisi.
      huoltoohjeena on että määräaikaishuollossa tarkistetaan.

Yleisin vaihtoväli on 90 tkm mutta myös 120 tkm vaihtoväliä on käytetty.

Kai se sitten on huollon silmälaseista ja rahanahneudesta kiinni.

• maksaa älyttömästi

Kilometrejä ei ole kun 88000,mutta toi saamarin 5-vuotta tuli viikko sitten täyteen.En oikein tiedä mitä tekis on toi pätäkkä vähis tällä hetkellä.
        =Kylppäriremontti!!!!

• varmasti
        maksaa älyttömästi kirjoitti:

Kilometrejä ei ole kun 88000,mutta toi saamarin 5-vuotta tuli viikko sitten täyteen.En oikein tiedä mitä tekis on toi pätäkkä vähis tällä hetkellä.
        =Kylppäriremontti!!!!

Köyhän ei kannata ostaa huonoa. Miksi kuitenkin päädyit Golfiin?

• osti huonon
        varmasti kirjoitti:

Köyhän ei kannata ostaa huonoa. Miksi kuitenkin päädyit Golfiin?

Vastaus kysymykseen miksi päädyit Golfiin?

Nubiran toimitusaika olisi ollut kolme kuukautta,en yksinkertaisesti malttanut odottaa kun olin entisen autoni myynyt ja kesäloma edessä.

Golfin sain kahdessa viikossa ja suurinpiirtein Nubiran hinnalla.KYLLÄ KADUTTAA!!Nubira kun pitää hintansa paremmin.Saatana kaljat kaatu housuille!!

• Anonyymi
        osti huonon kirjoitti:

Vastaus kysymykseen miksi päädyit Golfiin?

Nubiran toimitusaika olisi ollut kolme kuukautta,en yksinkertaisesti malttanut odottaa kun olin entisen autoni myynyt ja kesäloma edessä.

Golfin sain kahdessa viikossa ja suurinpiirtein Nubiran hinnalla.KYLLÄ KADUTTAA!!Nubira kun pitää hintansa paremmin.Saatana kaljat kaatu housuille!!

Heh. Tuli tämä viestiketju vastaan.. Golfilla nyt mittarissa 317000 ja kolmas jakopään vaihto kohta edessä ja kyllä joo, on tuollainen Nubirakin ollut taloudessa puolisen vuotta, siinä muuten todella paska auto. Golffilla meinasin vielä muutaman vuoden ajella..

• Anonyymi
        maksaa älyttömästi kirjoitti:

=Kylppäriremontti!!!!

Olisit ostanut oikean auton. Sen jakopää on ketjuvetoinen, kestää yhtä kauan kuin moottori.

• Anonyymi

Itsellä tuli niin vähän kilsoja että meni 8 vuotta ennen kuin vaihdoin. Hihna oli päällisin puolin ok. Alkuperäinen hihna oli contitechin valmiste. Uuden Gates paketin vesipumppu oli made in china.

• Anonyymi

Tänään vaihdoin VW Golf mk3 jakohihnan ( Gontinental ) ja kiristinrullan. Autolla ajettu 500000km. 3-vuotta sitten vaihdoin kaikki jakopään osat : Hammashihna, hammashihnapyörät, tiivisterenkaat, vesipumpun ja kiristinrullan.

• Anonyymi

Purkamaan jouduin tieltä osia, että sai tilaa nysvätä hihna paikoilleen. Ajastinmerkit kohdilleen ja muutaman kerran käsin pyöritin alahihnapyörän mutterista hihnaa, että ajoitus on oikein. Tehtävä aina varmanpäälle, kun kiire ei mihkään ja sää mitä mainioin tänään.

• Anonyymi

Continental🫠🌞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      450
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe