Olin menossa Viihdekeskukseen lauantaina, mutta kuume tuli väliin. Millainen tuo Jorkin ja Riku Niemen pumppu oli? a)kuunneltuna b) tanssittuna?
Kääriäinen ja Riku Niemi Orc
3
705
Vastaukset
Musiikillisesti ja tanssia ajatellen hyvä ilta! Erikoista tosin oli, että vaikka oli kaksi orkesteria, niin alkuillasta oli lisäksi Matti levynpyörittäjänä.
Pääorkka otti taiteilijavapauksia eikä aina soittanut kappalepareja kuten tansseissa voisi ajatella, mutta ei se menoa haitannut. Yksi erikoisuus oli, että ensin tuli ylinopea jive ja sitten ikään kuin rukouksen kuulleena toisena kappaleena tavattoman hidas jive!
Ilta kuitenkin oli niin musiikillisesti kuin tanssilliestikin onnistunut ja väekeä paikalla sopivasti. Riku Niemi ja Kääriäinen oli houkutellut paikalle myös ei-vakioporukkaa.Kuulostaa hyvältä ja on mukavaa tanssia. Itsellä meni vaan suurin osa illasta pienellä puolella, kun siellä oli mielenkiintoinen karaokekisa ja sitten vielä liikaa juttukavereita paikalla.
a) soitannollisesti
Ehdotonta huippuluokkaa
b)tanssillisesti
Jos ajatellaan tanssin olevan pääosassa ja soiton vain tanssin säestystehtävässä, ei Riku Niemen orkesteri ole paras mahdollinen. Soitto valtaa tässä vääjäämättä pääosan.
Virkistävää vaihtelua tavanomaiseen tanssiorkesteritarjontaan!
Riku Niemellä on myös Tijuana- orkesteri. Odotin myös siltä suunnalta numeroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927