Olin menossa Viihdekeskukseen lauantaina, mutta kuume tuli väliin. Millainen tuo Jorkin ja Riku Niemen pumppu oli? a)kuunneltuna b) tanssittuna?
Kääriäinen ja Riku Niemi Orc
3
690
Vastaukset
Musiikillisesti ja tanssia ajatellen hyvä ilta! Erikoista tosin oli, että vaikka oli kaksi orkesteria, niin alkuillasta oli lisäksi Matti levynpyörittäjänä.
Pääorkka otti taiteilijavapauksia eikä aina soittanut kappalepareja kuten tansseissa voisi ajatella, mutta ei se menoa haitannut. Yksi erikoisuus oli, että ensin tuli ylinopea jive ja sitten ikään kuin rukouksen kuulleena toisena kappaleena tavattoman hidas jive!
Ilta kuitenkin oli niin musiikillisesti kuin tanssilliestikin onnistunut ja väekeä paikalla sopivasti. Riku Niemi ja Kääriäinen oli houkutellut paikalle myös ei-vakioporukkaa.Kuulostaa hyvältä ja on mukavaa tanssia. Itsellä meni vaan suurin osa illasta pienellä puolella, kun siellä oli mielenkiintoinen karaokekisa ja sitten vielä liikaa juttukavereita paikalla.
a) soitannollisesti
Ehdotonta huippuluokkaa
b)tanssillisesti
Jos ajatellaan tanssin olevan pääosassa ja soiton vain tanssin säestystehtävässä, ei Riku Niemen orkesteri ole paras mahdollinen. Soitto valtaa tässä vääjäämättä pääosan.
Virkistävää vaihtelua tavanomaiseen tanssiorkesteritarjontaan!
Riku Niemellä on myös Tijuana- orkesteri. Odotin myös siltä suunnalta numeroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849