Otatteko paljonkin tavaraa mukaan, kun matkustatte ulkomaille?
Matkustan yksin keväällä viikoksi USA:han, ja ajattelin, että otan mukaan vain kaikkein välttämättömimmän eli vain sen verran tavaraa, että se mahtuu matkustamoon otettavaan laukkuun.
Vaatteet esimerkiksi ovat USA:ssa sen verran huokeita, että niitä ei kannata täältä sinne asti rahdata. Varsinkin pienten lasten kanssa matkustettaessa tavaraa tulee väkisinkin pari isoa matkalaukullista, mutta yksinään jos matkustaa niin on tässä suhteessa helponpaa.
Matkatavaroista
Heikkilä
2
622
Vastaukset
- matkaillut
Kaupunkilomilla Yhdysvalloissa olen vienyt myös pesulaan vaatteita, muovikassillinen pyykkiä on maksanut 4-6 USD. Pesuloita on parhaimmillaan joka toisessa korttelissa, pyykit voi viedä aamulla ja ne saa puhtaina illalla takaisin.
Kosmetiikan pakkaan pieniin matkapulloihin. - smith & jones
Sehän on se "viiden peen" sääntö mitä tarvitsee mukaan eli: pass, pengar, biljetter, piller, phone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069