Elikkäs löytyykö kolumbiassa reissanneita? Etenkin Karibian meren puoli kiinnostaa.
Olis kiva saada tietoa paikoista? onko hienoja rauhallisia rantoja?
Hintataso??
Kokemuksia kolumbiasta?
3
1700
Vastaukset
- maria1234
hei! olin noin vuosi sitten kolumbiassa kuukauden verran ja olin juuri karibianmeren puolella, cartagena, barranquilla, santa marta, eniten jos ranta lomaa haikailet niin cartagena tai santa marta on parhaita paikkoja, sillä barranquillasta biitsille on jonkun matkaa autolla.. hinta taso on huomattavasti halvempi ku suomessa, tasokkaassa ravintolassa syöt 10e hyvin kaupasta saat viikon ruoat samalla hintaa.. ;) ja vaatteet tietty lähtee pilkka hintaan.. :) ite majoitun cartagenassa hyvässä hotellissa joka oli 2 hengelle niin 30e yö ja kaikki ruoat kuului hintaan.. :) joten ei muutaku hyvää matkaa! ite jo suunnittelen toista reissua sinnepäin..:)
- murskattu
Maria, satuitko käymään espanjan kursseilla jossain noista kaupungeista?
Oisko lisää hintaesimerkkejä? Paljon maksaa bisse?
tack! - ay que rico!
Mä kanssa kaverin kanssa olen suunnitellu reissua Kolumbiaan. Paljon suurinpiirtein ois suht halpa edestakas lentolippu, tarvitaanko viisumi, kannattaako hotelli varata jo Suomesta?
Onko turvallista matkustaa itsenäisesti, siis valmismatkapaketin ulkopuolella?
Kauanko olit matkalla? Minkälainen pitäis olla matkabudjetti niin ettei näe nälkää ja voi ostaakin jotain - meille kyllä kelpaa noin muuten kaikki vaatimaton, ei tarvita luksusta.
Onko missä kaupungeissa turvallista liikkua?
Mitä rokotuksia tulee ottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki922945Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from912431Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä362237Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752228Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71756Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131486- 831277
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81160- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064