Luin keskustelua oikealla kädellä haarukalla syönnistä ja jäin pähkäilemään, mitä ruokalajeja syödään pelkällä haarukalla? Pasta, salaatit, laatikot? Onko näin, vai muistanko aivan väärin?
Haarukalla syönti
9
1416
Vastaukset
- Pöytätapoja
Huomaat että kaikki ateriat syödään pääsääntöisesti pelkällä haarukalla.
- emmehän
nyt olisikaan jäljittelemässä usalaisten moukantapoja.
- Käyneet ja
emmehän kirjoitti:
nyt olisikaan jäljittelemässä usalaisten moukantapoja.
Varmasti sivistyneet sauditkin syövät sormin.
- Selvästikään
Käyneet ja kirjoitti:
Varmasti sivistyneet sauditkin syövät sormin.
Osaisit kirjoittaa Harvard (se ei todellakaan ole Harward).
- Pajanvadda
Ivalossa asuva koulukaverini valisti minua kerran,että poronkäristys syödään pelkällä harukalla.
- ja mitä syödään
Minä ainakin Keskieuroopassa ja USA::sa ruokaillessa olen aina käyttänyt haarukkaa ja veitseä normaaliin tapaan melkein kaikkia ruokia syödessä. Ulkomaalaisten seurassa nuorena aina seurasin miten he aloittivat esim. rapujen syömisen.
- Finwitch
itämaista puikoilla syöntiä kun kyse on itämaisesta ruoasta. Ihan vain huvin vuoksi. Piti vain lisätä ihan tasapuolisuuden vuoksi. ;)
- luulemaan,
Finwitch kirjoitti:
itämaista puikoilla syöntiä kun kyse on itämaisesta ruoasta. Ihan vain huvin vuoksi. Piti vain lisätä ihan tasapuolisuuden vuoksi. ;)
että me emme käyttäisi puikkoja kiinalaista ruokaa syödessämme?
- kliks kloks
luulemaan, kirjoitti:
että me emme käyttäisi puikkoja kiinalaista ruokaa syödessämme?
No äskettäin kaupunkiin muuttanu juntti kuvittelee et se on jotain ihmeellistä vaikka onhan esim Helsingissä jo 70-luvulta lähtien kaikki (tai lähes kaikki) syöny kiinalaisissaan puikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1837738
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923856- 672599
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731650Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3911589- 641457
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201446Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048