Aloittelen tässä rakennusprojektia ja pitäisi löytää hyvä yhdistelmäsaha, jolla voi katkoa, sahata jiiriin ja halkaista. Siis vain yksi laite ja runkovaiheen projektissa tekee muu toimija.
Onko käätöpöytäsaha paras vaihtoehto (dewalt, makita) vai onko noista uusista yhdistelmäsahoista mihinkään?
Yhdistelmäsaha
2
1434
Vastaukset
- usko pois
jos ostat kääntöpöydän osta makita tai dewalt. Jos ostat kätevän, ostat katkaisu laitteen ja halkaisun erikseen. Halkaisua piisaa kyllä runkovaiheen jälkeenkin.
- osta se
Osta devaltkin kääntöpöytäkone.. Se on hyvä ja hinta 500-600 kaupasta riippuen ja saa varmasti myytyä pois sit kun ei enää tarvi..
Dewaltilla olis myös niitä yhdistelmä jutuja missä se pöytä on siinä ylhäällä mutta on vähän tehottomia et jossain listahommassa korkeintaan voi käyttää..
Halkaisu varsinkin on tehoa vaativaa..
Pelkkää kaappaa jos ostat niin dewalt 707 tai 777 taitaa olla uudenpi malli ja hinta kai joku 300. on kelpo pelejä ja saa leveämpääkin katkaistua.
Myös Makitallla on joku hyvä mitä oon käytelly.
Mut siihen tarvis kaveriks jonku halkaisun, niitähän saa satasella bauhausista mut ei jaksa halkoa ja terän laakeri kuluu ja polttaa ittensä kiinni..
Ammattimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138