LadyLine

OnpaKivaKuntoilla

Liityin LadyLinen jäseneksi,vuoden ajaksi.Edut olivat yksi kuukausi ilmaiseksi ja liittymismaksu 10e (norm.100e).Nyt kuitenkin kuulin että ellei halua jatkaa vuoden kuntoilun jälkeen jäsenyyttä joutuu maksamaan saamansa edut eli 150e.Liittyessä asiaa kysyessäni kerrottiin että edut joutuu maksamaan jos irtisanoutuu ennen `sopimuksen` loppumista ja että kun on ollut jäsenenä vuoden niin irtisanoutumisessa ei ole mitään ongelmaa.Ja hölmö tietenkin uskoin ja allekirjoitin.Nyt sitten kuulin tämän.Muilla samoja kokemuksia?

14

3250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta...

...otas kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Tuohan täyttää huijauksen tunnusmerkit!!

• minnaaaaaaaa

Vaihda salia ja tee valitus.Tuommoset huijaukset pitää saada pois.

• kuntoilijaaa

Soita kuluttaja-asiamiehelle.Jos tunnet että sinua on huijattu niin saat korvauksia.

• Miss miauu

Mua lähestyttiin myös kyseiseltä salilta
      oikein puhelimitse, ja yritettiin, että
      liittyisin jäseneksi, ja ainakin vuodeksi
      mut jokin liittymismaksu tai mikä lie, olisi
      ollut juuri sillä hetkellä 0 e. Kerrottiin,
      kuinka lafka on panostanut ympäristöön ja
      viihtyvyyteen, ja olis ollut tarjolla viikko
      ilmaista tutustumisaikaa. Kuullosti vähän
      oudolta, ihan sama minkäsävyiset seinät salilla
      on, tai missä atmosfääreissä jossain rentoumis-
      tuolissa liikutaankin, mulle pääasia, ett
      toimivat ja nykyaikaiset koneet salilla,
      joten missasin jutun kokonaan!
      Tyhmää sitouttaa itsensä vuodeksi eteenpäin
      salille, jos ei jostain syystä aina pystykään
      käymään tai vaikkapa vaihtaa paikkakuntaa.

• Lady line

Vuoden jäsenyys on nyt täällä taakse jäänyttä elämää.Onneksi älysin irtisanoa ajoissa,ettei jatkunut toista mokomaa putkeen!Jäsenyysaikana olin 6 viikkoa ulkomailla ja 2 kk sairastumisen takia jouduin pakostakin lopettaa liikkumisen-eipä onnistunut "jäsenyyden jäädyttäminen"!Viimeiset 5 kk oli kortti myynnissä,mutta ei kertaakaan kukaan ollut kiinnostunut lyhyemmistä jaksoista,Olisi voinut nekin 64e/kk käyttää johonkin fiksumpaan asiaan!

• totta se on..

sama homma esim. huhtarissa siis ihan huijausta koko juttu !

• kuitenkin

kysyä henkilökunnalta asiaa ensiksi, sillä kuulopuheissa voip olla puolet potaskaa :)

• myös..

lukea se sopimus minkä meinaa allekirjoittaa. Jos tuo ehto ei siinä paperissa lue minkä allekirjoitit niin aika hiljasta että kannattaa maksaa mitään!!!! Jos taas lukee niin voivoi, kaiva kuvetta!

• samoja

Alku meni mullakin just noin, mutta vuoden jälkeen sanoin hyvissä ajoin etten jatka. Irtisanominen piti tehdä kirjallisesti, johon sain valmiin kaavakkeen. Vuoden sopimuksen päättymisen jälkeen lopetin salilla käynnin ja en maksanut enää mitään.

• Tyytyväinen kuntoilija

Jäsensopimuksessa sanotaan selvästi että "Jäsenen tulee irtisanoa jäsenyys viimeistään 6 viikkoa ennen sopimuskauden päättymistä." ja että " Sopimuskauden ENNENAIKAINEN katkaisu edellyttää aina normaalihintaisen kuukausimaksun ja jäsenyyden kuukausimaksun erotuksen käytetyiltä kuukausilta. Jäseneksi liittyessä saavutettu liittymisetu tulee myös maksaa irtisanomisen yhteydesä."

Eli ainoastaan silloin joudut maksamaan,jos purat sopimuksen ennen sopimuksen päättymistä, mitään maksuja ei tule kunhan vain hoidat irtisanomisesi viimeistään 6 viikkoa ennen sopimuksen päättymistä.

Ja mitä tulee kortin jäädyttämiseen,niin minulla onnistui ainakin ihan hyvin, kun toimitin salille lääkärintodistuksen liikuntakyvyttömyydestäni.

• tarvitse maksaa

Mistä olet kuullut että joudut maksamaan tuon 150e takaisin? Siinä ei ole mitään perää. Jos irtisanot sopimuksen irtisanomisajan puitteissa ei sinulla ole mitään ongelmaa. Saat myös irtisanottua sopimuksen koska tahansa, jos muutat pois paikkakunnalta, eikä silloinkaan tule mitään lisäkuluja. Jos asia vielä epäilyttää, kannattaa kysyä suoraan henkilökunnalta eikä uskoa kaikenmaailman pelotteluja.

joten nautihan vaan kuntoilusta täysillä! :)

• kuulit

anna nimi ?

• Kuluttajien huijaust

Kävin Kuopion Ladylinen salilla ja jäsenyys jouduttiin purkamaan muuton takia Jyväskylään missä ei ole kyseistä salia. Minullekkin liittyminen maksoi alussa 0 e, mutta erotessani jouduinkin maksamaan liittymismaksun mitä silloin ei ollut ja eroamismaksut, mistä tuli reilusti yli 100e.

Nyt kolmen vuoden jälkeen eroamisesta ladylinesta tuli 120e maksumuistutus jossa on kuulemma ollut eräpäivä 26.8.2009. Soitin salille ja kysyin mistähän tämä lasku on, että kaikki kuukausi ja eroamismaksut sun muut on maksettu eikä sen jälkeen mitään laskuja ole edes tullut. Henkilökunta ei tiennyt mistä maksu oli tullut, arvelivat että maksamaton kuukausimaksu ja että heidän järjestelmässä se näkyy maksamattomana. Kyselin numeroa mistä voisin asiasta ottaa selvää mutta eivät tienneet eikä muuta neuvo Tullut. Pistin sitten kuluttajasiamiehelle tästä infoa. Tulosta odotellessa..

• Puss in boots

Minullakin negatiivisia kokemuksia LadyLinesta, sillä ei minullakaan onnistunut kuukausimaksujen jäädytys vaikka sairastuin aika vakavasti. Kun kysyin mahdollisuutta lopettaa, tavattiin sopimusta niin psperilta kuin ilman. Päädyin maksamaan sen 64€/kk ja osan aikaa koetin käydä salilla. En tiedä muista, mutta minua alkoi ahdistamaan sitten jatkuva painostus laihduttamaan ja käymään useammin. Etenkin kun omat kurvit ei minua haittaa, tuntui oudolta huomata että kuntosalin tätiä ne vaivasivat. Lopulta en enää mennyt ollenkaan.

Suosittelen kaikkia lukemaan sopimuksen mihin nimensä laittaa ja miettimään yön yli onko mihinkään vuodeksi sitoutuminen viisasta. Salejakin voi käydä ensin kokeilemassa ennakkoon päättää yhteen liittyä.

Minulle sali myytiin sillä varjolla ettei siellä ole miehiä häiritsemästä. No, kerronpa salaisuuden, eivät ne häiritse. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe