Hei!
Kertoisko joku, miten vikingiltä lähtevä laivabussi menee keskustaan? Ilmeisesti pysähtelee välillä ja pääteasema lienee tukholman keskusta...? Tarkotus ois mennä bussilla mahd. lähelle Åhlenssia tai Drottningatania. Missä pois? Miten kauan matka suunnilleen kestää?
laivabussin reitti vikingiltä?
4
1061
Vastaukset
- tuolta noin
"Flygbus" lähtee Tegelvikin terminaalin oven vierestä.
Tekee lenkin Slussenin Metroaseman pysäkillä ja jatkaa matkaa päätepysäkille Central Stationelille keskustaan. Muualla ei pysähdy.
Myös paluukyyti mahdollinen ennen laivan lähtöä (mp-lippu halvempi kuin 2*m).
Päätepysäkin lähellä sitten ovat T-Centralen (Metro)/Juna-asema ja linja-autoasema.
Ohi kulkevaa Klarabergskatua itään päin pari-kolme korttelia niin olet Åhlensin ja Drottinggatanin kulmilla.
Bussin ajoaika lienee n. 20min, toinen mokoma menee jos ei kiirehdi ensimmäiseen bussiin, vaan jää viimeiseen.- Suomirouva
Vielä kysyn, että jos tullaan laivabussilla takaisin, niin lähteekö samalta paikalta takaisin, mihin tullessä jättää?
- Tukholmankävijä
Suomirouva kirjoitti:
Vielä kysyn, että jos tullaan laivabussilla takaisin, niin lähteekö samalta paikalta takaisin, mihin tullessä jättää?
http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/satamatieto/satamatieto/tukholma.asp
- lehtolainen
Olen myös itse menossa Viking Linellä Tukholmaan milloin itse olet menossa kannattaa kysellä tosta laivabussi asiasta jo laivalla ja sieltä saat aikataulut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 571006
- 111005
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8982- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775